Procesadviseur Project Zaakgericht Werken

Raadhuisplein 1, 8096 CP Oldebroek, Nederland

Sluit over 5 dagen
Geen maximum 16 Gelderland

Begindatum:

1 jul 2025

Einddatum:

1 jan 2026

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

16 mei 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Oldebroek mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de gemeente Oldebroek. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is".

Organisatie
Over de opdrachtgever, H2O:

H2O is een samenwerkingsverband tussen de gemeenten Hattem, Heerde en Oldebroek en hebben in dat kader een gezamenlijke visie. Met deze visie wordt richting en invulling gegeven aan een robuuste en beheersbare informatievoorziening voor de H2O gemeenten, met als doel: een geharmoniseerd applicatielandschap op basis van generieke processen. Naast de uitvoering van een aantal grootschalige projecten, waarbij de kernapplicaties en de datadistributie opnieuw worden aanbesteed en geïmplementeerd, wordt ook stevig gebouwd aan de organisatie-inrichting van de informatievoorziening en de IT-governance.

Opdracht
Als Procesadviseur draag je zorg voor het inrichten van het nieuwe Zaaksysteem en ben je verantwoordelijk voor:

  • Informatie verzamelen rondom beschikbare procesbeschrijvingen

  • Inrichtingsvragen uitzetten

  • Leiden van de sessies om te komen tot de vernieuwde inrichting

  • Advisering aan en afstemming met inhoudsdeskundigen t.a.v. de inrichting

  • verantwoordelijk voor terugkoppeling sessies en verdere afstemming met de coördinator Inrichting

  • Waar nodig overleg over configuratie van zaaktypen en/of archiefinrichting in het systeem

  • Behandelen verzoeken van afwijking van uniformiteit

  • Toetsing van de inrichting

  • Overdracht informatie en advisering aan andere rollen gedurende het implementatie traject

Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbare afgeronde opleiding op wo bachelor niveau richting bestuurskunde;
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als procesadviseur bij een gemeente;

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als procesadviseur in de afgelopen 10 jaar op het gebied van Zaakgericht werken (benoem dit expliciet in het cv) (40 punten);
5. Aantoonbare werkervaring als procesadviseur met het inrichten van Djuma bij een gemeente (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het werken binnen een gemeentelijk samenwerkingsverband (10 punten);
7. Aantoonbaar in het bezit van Prince2 certificaat (15 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met informatiemanagement bij een gemeente (15 punten).

Competenties
Naast het voldoen aan onze kernwaarden, Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibel en Vakbekwaam, vragen wij de volgende competenties:
- Politieke antenne;
- Netwerkvaardigheden;
- Communicatief.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 12. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg mogelijk

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 28 mei 2025, 09.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 27 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.

  • De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi)

  • Voor opdrachtnemer geldt een Social Return (SROI) verplichting bij gegunde opdrachten hoger dan €400.000 binnen het DAS van de Talentenregio. Voor meer informatie zie: (https://talentenregiohuurtin.nl/wp-content/uploads/2024/10/SROI-bijlage-DAS-v2.pdf).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur