Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeente Oisterwijk
Logo van Gemeente Oisterwijk

medewerker Beleidsuitvoering II in HR21

De Lind 44, 5061 HX Oisterwijk, Nederland

Sluit over 9 dagen

Begindatum:

5 jan 2026

Einddatum:

30 jun 2026

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

12 dec 2025
Opdracht tarief OnbekendOpdracht uren 36
Wat ga je doen?
De rol als medewerker belastingen en gegevensbeheer is van belang voor een goede belastingoplegging. Jij bent de sleutel tot een efficiënte uitvoering van de WOZ, belastingheffing en invordering en zorgt dat alle processen soepel verlopen. Kortom, een rol waar jij direct bijdraagt aan de financiële gezondheid van maar liefst 3 gemeenten!


Wat ga je doen?
  • Ontwikkelen en uitvoeren van beleid op basis van belastingwet- en regelgeving voor verschillende belastingen, waaronder leges.
  • Adviseren over complexe belastingvraagstukken en rapporteren over de voortgang.
  • Behandelen van bezwaar- en beroepszaken met betrekking tot belastingen en leges en vertegenwoordigen van GHO-gemeenten bij rechtbanken of gerechtshoven.
  • Vertalen van strategische doelstellingen naar concrete activiteiten en werkplannen.
  • Regie voeren, uitvoeringsprocessen en -procedures bewaken en zorgen voor de afstemming van taken van (externe) betrokkenen.
  • Budgetten bewaken, financiële verschillen analyseren en interen controles uitvoeren op volledigheid en juistheid.
  • Verstrekken van informatie en communiceren met betrokken interne en externe partijen.


 
Wie zoeken wij?

Wij zoeken een collega die nauwkeurig en zelfstandig kan werken en een proactieve houding heeft. Je bent communicatief vaardig en servicegericht en kunt goed omgaan met druk en dynamiek in je werk. Je bent flexibel en in staat om snel te schakelen tussen verschillende taken. Verder beschik je over:
  • MBO+/HBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring met MS Office, zoals Word en Excel.



36 uur per week
Functie is ingeschaald in schaal 8 of 9
VOG niet ouder dan 3 maanden screenen op  11-12-13 
Hybride werken is in overleg mogelijk 50%-50% maar indien vereist dan op kantoor werken

De gesprekken staan gepland op dinsdag 23 of woensdag 24 in de ochtend
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur