Raadhuisplein 6, 6585 AP Mook, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
-Uren per week:
20-24 uurPublicatiedatum:
20 jun 2025Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Mook en Middelaar mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Mook en Middelaar. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Gemeente
De Gemeente Mook en Middelaar is de op acht na kleinste gemeente, maar ook één van de mooiste gemeentes van Nederland. Onze gemeente staat voor vele interessante uitdagingen!
Binnen onze organisatie is geen dag hetzelfde. Bij ons gebeurt globaal hetzelfde als in een grote gemeente. Je kent en ziet al je collega’s. Integraal werken is bij ons een vanzelfsprekendheid. Onze functies zijn breed en flexibel. De lijntjes binnen de organisatie zijn zo kort dat je bij vragen of ideeën het Management Team (MT) rechtstreeks benadert. De organisatie bestaat uit de afdelingen Ruimte, Sociaal en Bedrijfsvoering. Je gaat werken bij de afdeling Bedrijfsvoering.
Opdracht
Jij ondersteunt collegeleden en MT met administratieve werkzaamheden, bij externe, representatieve activiteiten en ander voorkomend werk. Je beheert proactief de agenda’s van het College van B&W (hierna: het college) en het MT. Je coördineert en plant in- en externe afspraken, verzamelt de stukken en verzorgt correspondentie namens de collegeleden. Je publiceert de college-agenda, plaatst de stukken in de vergaderapplicatie iBabs en beheert deze. Voor het opstellen van agenda’s en besluitenlijsten voor collegevergaderingen en MT vergaderingen en de administratieve afhandeling van stukken draai jij je hand niet om.
Ook verzorg je verslagen en handel je vertrouwelijke correspondentie af. Op verzoek bereid je presentaties en vergaderstukken voor en vervang je je directe collega’s. Op aanvraag ondersteun je de gemeentesecretaris en/of MT bij de totstandkoming en uitvoering van besluiten maar ook het opstellen van de agenda.
Je doet nog veel meer! Ook handel je aanvragen voor koninklijke onderscheidingen en erepenningen af en verzorg je felicitaties voor 100-jarigen en huwelijksjubilea.
Als management- en bestuursondersteuner kun je werken met de standaard kantoorapplicaties. Administratieve- en bedrijfsvoeringprocedures passen jou. Je bent flexibel, integer en hebt lef! Je stemt je gedrag af op de situatie. Je communiceert helder en stemt je activiteiten goed af met collega’s. Je maakt heldere afspraken en zorgt voor een soepele uitvoering. Daarbij werk je doelgericht en houd je de voortgang nauwlettend in de gaten.
Delen anderen ideeën met jou? Leuk! Daar reageer jij actief op en je denkt mee. Je ondersteunt collega’s en levert jouw bijdrage, zodat jullie samen een gemeenschappelijk doel bereiken. Als managementondersteuner heb je veel vrijheid om taken op te pakken en jezelf te ontwikkelen.
Competenties
Vereisten (Knock-out criteria)
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als management- en bestuursondersteuner;
3. Je beschikt over aantoonbare kennis en ervaring met kantoorapplicaties (benoem waar deze kennis is opgedaan);
4. De kandidaat is gedurende de gehele opdrachtperiode minimaal op maandag beschikbaar (benoem dit duidelijk in het cv).
Selectiecriteria (weging tot 100 punten)
5. Aantoonbare werkervaring met DJUMA en IBABS (50 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met afhandelen van aanvragen voor Koninklijke Onderscheidingen systeem Lint (benoem duidelijk in het cv waar deze kennis opgedaan) (50 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.
Competenties
Beoordeling
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de CV’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
Stap 2: Selectie tien (10) CV’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de CV’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.
De tien (10) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria:
De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling).
Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.
De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. De opdrachtgever behoudt zich het recht voor om de opdracht niet te gunnen. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: 1 a 2 werkdagen per week.
We werken waar nodig voor het resultaat voor de stad. Dit kan op locatie zijn en betekent ook dat thuiswerken mogelijk is wanneer het werk dit toelaat.
Planning
De fysieke / digitale gesprekken bij de gemeente zullen op 2 juli worden ingepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 30 juni bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Overige informatie
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot dinsdag 24 juni, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 26 juni 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 27 juni, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.