thumbnail
thumbnail

Medewerker KCC Telefonie & Social Media

Pastoor van Kessellaan 15, 4761 BJ Zevenbergen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
28 Noord-Brabant

Begindatum:

11 dec 2023

Einddatum:

1 nov 2024

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

15 nov 2023

Omschrijving van de opdracht
Voor het Klant Contact Centrum (KCC) zijn we per direct op zoek naar:

Tijdelijke medewerker KCC (Telefonie en Social Media)
Voor de periode 11 december 2023 tot 1 november 2024 (28 uur per week)

Wat worden je belangrijkste taken aan de telefoon?

  • Aan de telefoon ben je vraagbaak en verstrek je informatie over de diverse producten/diensten die de gemeente levert;

  • Je vraagt zoveel mogelijk door, zodat je te weten komt wat de vraag van de inwoner is;

  • Kan je zelf de vraag niet beantwoorden, dan zorg je voor een warme overdracht naar de vakinhoudelijk medewerker of het opstellen van een terugbelverzoek

  • Je beantwoordt vragen die binnenkomen via de chat, whatsapp, facebook of twitter

Wat vragen we van je?
Van de collega die aan de slag gaat als medewerker KCC, telefonie verwachten wij een hoge mate van
klant-, service- en oplossingsgerichtheid. Je geeft juiste informatie op klantgerichte wijze, bent op de hoogte van de moderne communicatiemiddelen en weet hoe je deze praktisch kan toepassen.

Je kunt snel schakelen en bent in staat om overzicht te houden. Je bent digitaal vaardig en bekend met de verschillende social media kanalen.

Je hebt MBO werk- en denkniveau. Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal. Je hebt computer- en typevaardigheden. Je hebt ervaring met diverse applicaties. Zoals Mitell, obi4wan, zaaksysteem, Microsoft Teams, Outlook.

Zowel in teamverband als zelfstandig werken gaat je goed af. Je bent verder flexibel, nauwkeurig en resultaatgericht. Werken met pieken in werkbelasting gaan je goed af. Je kunt snel schakelen van de ene vraag naar de andere en weet informatie snel te vinden.

Door de tijdelijkheid van de periode is er geen ruimte om een ontwikkeltraject aan te bieden. Voorwaarde voor deze functie is dat je enkele jaren werkervaring hebt binnen een gemeentelijke organisatie bij een KCC, kanaal telefonie/social media.

Werkdagen en tijden

  • 28 uur: maandag 8.30 - 12.30 uur (4 uur), dinsdag 8.30 - 12.30 uur (4 uur), woensdag 8.30 - 17.00 uur (8 uur), donderdag 8.30 - 12.30 uur (4 uur), vrijdag 8.30 - 12.30 uur (4 uur).                        

Gesprekken
Gesprekken vinden plaats op dinsdagmiddag 5 december. Gesprekken voeren bij voorkeur live op het gemeentehuis in Zevenbergen. Hoewel we niet kunnen voorspellen of kandidaat wordt uitgenodigd, is het fijn als hier rekening mee wordt gehouden.

Eisen

  • Kandidaat heeft ervaring opgedaan binnen een gemeentelijke organisatie bij een KCC. Dit moet blijken uit de CV.

  • In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er. Geïnteresseerde ZZP’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via
    een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan.

Wensen

  • Kandidaat is digitaal vaardig en is bekend met verschillende Social Media kanalen. Dit moet blijken uit de CV.

  • Kandidaat heeft ervaring met diverse applicaties zoals Mitell, obi4wan, zaaksysteem, Microsoft Teams en Outlook. Dit moet blijken uit de CV.

  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden, is mondig en taalvaardig. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

  • Kandidaat kan omgaan met weerstand, snel schakelen en weet kalm en vriendelijk te blijven.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur

Ben jij de Medewerker KCC Telefonie & Social Media die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.