Pastoor van Kessellaan 15, 4761 BJ Zevenbergen, Nederland
Begindatum:
11 dec 2023Einddatum:
1 nov 2024Uren per week:
28Publicatiedatum:
15 nov 2023Omschrijving van de opdracht
Voor het Klant Contact Centrum (KCC) zijn we per direct op zoek naar:
Tijdelijke medewerker KCC (Telefonie en Social Media)
Voor de periode 11 december 2023 tot 1 november 2024 (28 uur per week)
Wat worden je belangrijkste taken aan de telefoon?
Aan de telefoon ben je vraagbaak en verstrek je informatie over de diverse producten/diensten die de gemeente levert;
Je vraagt zoveel mogelijk door, zodat je te weten komt wat de vraag van de inwoner is;
Kan je zelf de vraag niet beantwoorden, dan zorg je voor een warme overdracht naar de vakinhoudelijk medewerker of het opstellen van een terugbelverzoek
Je beantwoordt vragen die binnenkomen via de chat, whatsapp, facebook of twitter
Wat vragen we van je?
Van de collega die aan de slag gaat als medewerker KCC, telefonie verwachten wij een hoge mate van
klant-, service- en oplossingsgerichtheid. Je geeft juiste informatie op klantgerichte wijze, bent op de hoogte van de moderne communicatiemiddelen en weet hoe je deze praktisch kan toepassen.
Je kunt snel schakelen en bent in staat om overzicht te houden. Je bent digitaal vaardig en bekend met de verschillende social media kanalen.
Je hebt MBO werk- en denkniveau. Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal. Je hebt computer- en typevaardigheden. Je hebt ervaring met diverse applicaties. Zoals Mitell, obi4wan, zaaksysteem, Microsoft Teams, Outlook.
Zowel in teamverband als zelfstandig werken gaat je goed af. Je bent verder flexibel, nauwkeurig en resultaatgericht. Werken met pieken in werkbelasting gaan je goed af. Je kunt snel schakelen van de ene vraag naar de andere en weet informatie snel te vinden.
Door de tijdelijkheid van de periode is er geen ruimte om een ontwikkeltraject aan te bieden. Voorwaarde voor deze functie is dat je enkele jaren werkervaring hebt binnen een gemeentelijke organisatie bij een KCC, kanaal telefonie/social media.
Werkdagen en tijden
28 uur: maandag 8.30 - 12.30 uur (4 uur), dinsdag 8.30 - 12.30 uur (4 uur), woensdag 8.30 - 17.00 uur (8 uur), donderdag 8.30 - 12.30 uur (4 uur), vrijdag 8.30 - 12.30 uur (4 uur).
Gesprekken
Gesprekken vinden plaats op dinsdagmiddag 5 december. Gesprekken voeren bij voorkeur live op het gemeentehuis in Zevenbergen. Hoewel we niet kunnen voorspellen of kandidaat wordt uitgenodigd, is het fijn als hier rekening mee wordt gehouden.
Eisen
Kandidaat heeft ervaring opgedaan binnen een gemeentelijke organisatie bij een KCC. Dit moet blijken uit de CV.
In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er. Geïnteresseerde ZZP’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via
een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan.
Wensen
Kandidaat is digitaal vaardig en is bekend met verschillende Social Media kanalen. Dit moet blijken uit de CV.
Kandidaat heeft ervaring met diverse applicaties zoals Mitell, obi4wan, zaaksysteem, Microsoft Teams en Outlook. Dit moet blijken uit de CV.
Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden, is mondig en taalvaardig. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
Kandidaat kan omgaan met weerstand, snel schakelen en weet kalm en vriendelijk te blijven.
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.