thumbnail
thumbnail
Interim manager

Gemeente Moerdijk

Pastoor van Kessellaan 15, 4761 BJ Zevenbergen, Nederland

Organisatie en Personeel
Sluit over 2 dagen
Geen maximum
32 Noord-Brabant

Publicatiedatum:

23-09-2022

Sluitingsdatum:

29-09-2022

Begindatum:

17-10-2022

Einddatum:

17-04-2023

Uren per week:

32

Omschrijving van de opdracht

In verband met de tijdelijke uitval van de teamleider P&O, Communicatie & Secretariaten (PCS) zijn we voor in ieder geval 6 maanden (32 uur) op zoek naar een Interim teamleider.

Samen met de gemeentesecretaris, de drie domeinregisseurs en alle teamleiders vorm je het management van de gemeente Moerdijk. 

Je zorgt voor duidelijke randvoorwaarden waarbinnen medewerkers hun werk goed kunnen organiseren en uitvoeren.

  • Je draagt zorg dat de PCS-collega’s iedere dag met veel plezier werken aan de teamdoelstellingen en bezig zijn met hun eigen persoonlijke ontwikkeling.

  • Je monitort de in gang gezette ontwikkelingen binnen en buiten team PCS en niet stil vallen.

  • Je werkt samen met de Domeinregisseur en collega Teamleiders van Interne dienstverlening aan de visie op dienstverlening en ben je verantwoordelijk voor diverse (organisatie-brede) projecten en veranderopgaven.


 Het profiel
De kandidaat die wij zoeken:

  • Werkt primair mensgericht en verbindend vanuit een coachende leiderschapsstijl. Staat voor de 'zaak', durft lastige beslissingen te nemen en daadkrachtig te handelen als de situatie daarom vraagt;

  • Weet als geen ander waar dienstverlening om draait en hoe je dit organiseert binnen een politiek gevoelige omgeving waar verschillende belangen spelen;

  • Heeft aantoonbare ervaring als leidinggevende en bij voorkeur affiniteit met P&O en Communicatie;

  • Heeft oog voor de werkinhoud en processen en is daardoor in staat focus en prioriteit aan te brengen en op verschillende niveaus de juiste discussies aan te wakkeren of gesprekken te voeren;

  • Is in staat om de expertise en het gedachtengoed van het team duidelijk te vertalen en te verbinden aan de doelstellingen en ambities van de organisatie en houdt daarbij rekening met wat mogelijk en haalbaar is;

  • Heeft een duidelijk visie op én ervaring met personele en organisatorische ontwikkelvraagstukken (structuur en cultuur).

Hybride werken (thuis en op kantoor) is mogelijk. Beschikbaarheid op de donderdagen is een vereiste. 

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht

Documenten:

Vind jouw droomopdracht

Zoek jouw droomopdracht in ons portaal en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs nog dezelfde dag contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Interim manager die deze organisatie zoekt?