Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Interim manager

Pastoor van Kessellaan 15, 4761 BJ Zevenbergen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 32 Noord-Brabant

Begindatum:

17 okt 2022

Einddatum:

17 apr 2023

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

23 sept 2022

Omschrijving van de opdracht

In verband met de tijdelijke uitval van de teamleider P&O, Communicatie & Secretariaten (PCS) zijn we voor in ieder geval 6 maanden (32 uur) op zoek naar een Interim teamleider.

Samen met de gemeentesecretaris, de drie domeinregisseurs en alle teamleiders vorm je het management van de gemeente Moerdijk. 

Je zorgt voor duidelijke randvoorwaarden waarbinnen medewerkers hun werk goed kunnen organiseren en uitvoeren.

  • Je draagt zorg dat de PCS-collega’s iedere dag met veel plezier werken aan de teamdoelstellingen en bezig zijn met hun eigen persoonlijke ontwikkeling.

  • Je monitort de in gang gezette ontwikkelingen binnen en buiten team PCS en niet stil vallen.

  • Je werkt samen met de Domeinregisseur en collega Teamleiders van Interne dienstverlening aan de visie op dienstverlening en ben je verantwoordelijk voor diverse (organisatie-brede) projecten en veranderopgaven.


 Het profiel
De kandidaat die wij zoeken:

  • Werkt primair mensgericht en verbindend vanuit een coachende leiderschapsstijl. Staat voor de 'zaak', durft lastige beslissingen te nemen en daadkrachtig te handelen als de situatie daarom vraagt;

  • Weet als geen ander waar dienstverlening om draait en hoe je dit organiseert binnen een politiek gevoelige omgeving waar verschillende belangen spelen;

  • Heeft aantoonbare ervaring als leidinggevende en bij voorkeur affiniteit met P&O en Communicatie;

  • Heeft oog voor de werkinhoud en processen en is daardoor in staat focus en prioriteit aan te brengen en op verschillende niveaus de juiste discussies aan te wakkeren of gesprekken te voeren;

  • Is in staat om de expertise en het gedachtengoed van het team duidelijk te vertalen en te verbinden aan de doelstellingen en ambities van de organisatie en houdt daarbij rekening met wat mogelijk en haalbaar is;

  • Heeft een duidelijk visie op én ervaring met personele en organisatorische ontwikkelvraagstukken (structuur en cultuur).

Hybride werken (thuis en op kantoor) is mogelijk. Beschikbaarheid op de donderdagen is een vereiste. 

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.