Bestuurs- en directieondersteuner

Pastoor van Kessellaan 15, 4761 BJ Zevenbergen, Nederland

Sluit over 9 dagen
75 30 Noord-Brabant

Begindatum:

20 okt 2025

Einddatum:

31 mrt 2026

Uren per week:

30

Publicatiedatum:

29 sept 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

De uitdaging

Je gaat aan de slag met een gevarieerde mix van werkzaamheden die zorgen dat het cluster Gebiedsgericht werken binnen team REO goed kan draaien. Je organiseert bijvoorbeeld informatieavonden en maakt verslagen. Je beheert agenda's en bewaakt gemaakte afspraken met initiatiefnemers.

Belangrijkste werkzaamheden

  • Agendabeheer
    • Gebiedscoördinatoren: regelen en bewaken planning, afspraken vastleggen en regelen vergaderfaciliteiten
    • Gebiedstafels: vastleggen planning en voorzien van interne communicatie (website gemeente en informatievoorziening college).
  • Beheer gezamenlijke e-mailbox
  • Financieel administratieve ondersteuning. Aanmaken van ordernummers voor betaalbaarstelling van facturen
  • Algemene administratieve ondersteuning waaronder schriftelijke communicatie subsidieverlening, agendavoorbereiding voor interne overleggen en verslaglegging van overleggen/bijeenkomsten
  • Documentbeheer: organiseren en archiveren van documenten
  • En alle verder voorkomende ondersteunende werkzaamheden

Eisen

  • Deze opdracht kan niet worden ingevuld door een ZZP'er (wet DBA/VBAR). Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt.
  • Je hebt mbo werk- en denkniveau.
  • Office-pakket kent voor jou geen geheimen.
  • Je kunt uit de voeten met andere digitale systemen (in het bijzonder Zaaksysteem en IBabs).

Wensen en competenties

Wensen

  • Kandidaat is digitaal vaardig.
  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden (onder andere in verband met klantcontacten). Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat kan goed plannen en organiseren.
  • Kandidaat is ondersteunend en klantgericht en kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat is flexibel, ook in werktijden. Er worden avondbijeenkomsten georganiseerd waar kandidaat bij aanwezig moet zijn.
  • Kandidaat is betrouwbaar/gedegen.
  • Kandidaat past binnen het team. Dit wordt getoetst in een persoonlijk klik gesprek.

Competenties

  • Je bent flexibel.
  • Kunt snel schakelen.
  • Hebt een brede interesse.
  • Je staat stevig in je schoenen.
  • Je beheert je eigen werkvoorraad, dus is het belangrijk dat je je eigen grenzen kunt bewaken en aangeven.
  • Je bent een teamspeler die goed zelfstandig kan werken.
  • Assertief en betrouwbaar: afspraak is bij jou ook echt afspraak.

Organisatie en team

Klant: Gemeente Moerdijk
Afdeling: OL-Ruimtelijke en Economische Ontwikkeling

Gespreksinformatie

Gesprekken vinden plaats op dinsdag 14 oktober aanstaande tussen 11-15 uur. Gesprekken voeren we bij voorkeur live op het gemeentehuis in Zevenbergen. Hoewel we niet kunnen voorspellen of kandidaat wordt uitgenodigd, is het fijn als hier rekening mee wordt gehouden.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Als onderdeel van de opdracht vragen wij een VOG (algemeen screeningsprofiel, onderdelen 11-12-13) die bij de aanvang van de opdracht niet ouder is dan 2 maanden. De VOG moet op verzoek direct aan ons overlegd kunnen worden. Indien er een VOG moet worden aangevraagd, dan worden de kosten hiervoor door ons vergoed.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur