Regievoerder Installatietechniek

Gorecht-Oost 157, 9603 AE Hoogezand, Nederland

Sluit over 4 dagen
100 24 Groningen

Begindatum:

28 sept 2025

Einddatum:

31 mrt 2026

Uren per week:

24 - 28

Publicatiedatum:

29 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Ben jij een installatietechnicus met een scherp oog voor duurzaamheid, veiligheid en kwaliteit? Heb jij ervaring met gemeentelijk vastgoed en wil je jouw technische expertise inzetten voor maatschappelijke impact? Dan zoeken wij jou!

Opdracht

Als regievoerder installatietechniek ben jij specialist op het gebied van werktuigbouwkundige en elektrotechnische installaties binnen onze gemeentelijke gebouwen. Denk aan scholen, sportaccommodaties, kantoren, dorpshuizen en culturele centra verspreid over de hele gemeente.

Je kent het vastgoed van Midden-Groningen. Je werkt nauw samen met collega’s van vastgoedbeheer, externe adviseurs en aannemers om installaties toekomstbestendig te maken en te onderhouden. Daarbij houd je altijd rekening met duurzaamheid, energie-efficiëntie en veiligheid.

Je taken omvatten onder andere:

  • Opstellen en actualiseren van meerjaren onderhoudsplannen (MJOP) en investeringsvoorstellen;

  • Aansturen en controleren van externe partijen op kwaliteit, planning en contractuele afspraken;

  • Beoordelen van technische ontwerpen en adviseren bij nieuwbouw-, renovatie- en verduurzamingsprojecten;

  • Signaleren van risico’s en knelpunten in installaties en gebouw gebonden systemen;

  • Actief bijdragen aan de energietransitie en het behalen van gemeentelijke duurzaamheidsdoelstellingen.

Kandidaat omschrijving

Jij bent een zelfstandige en analytische professional met:

  • Een afgeronde Mbo-opleiding in installatietechniek, werktuigbouwkunde of elektrotechniek (niveau 4), eventueel aangevuld met relevante cursussen of praktijkervaring.

  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in gebouwbeheer, onderhoud of projectleiding.

  • Kennis van wet- en regelgeving zoals NEN-normen, ISSO en het Bouwbesluit.

  • Ervaring met aanbestedingen, contractmanagement en prestatiegericht onderhoud.

  • Sterke communicatieve vaardigheden en een proactieve houding.

  • Specifieke kennis van het gemeentelijk vastgoed in Midden-Groningen.

  • Specifieke kennis van de wijze van samenwerkingen tussen scholen en de gemeente Midden-Groningen.

Eisen

  • Een afgeronde MBO-opleiding in installatietechniek, werktuigbouwkunde of elektrotechniek (niveau 4), aangevuld met relevante cursussen of praktijkervaring;

  • Ervaring als projectleider in de installatietechniek. Minimaal 5 jaar in de afgelopen 8 jaar.

Wensen en competenties

Wensen

  • Prijs
    Weging: 25 %

  • Ervaring in de afgelopen vijf jaar met contractmanagement. Dit moet blijven uit CV en de motivatie.
    Weging: 25 %

  • Kennis van het vastgoed van Midden Groningen en specifieke kennis van de wijze van samenwerkingen tussen scholen en de gemeente Midden-Groningen. Dit moet blijken uit het CV.
    Weging: 10 %

  • Inzetbaarheid
    De kandidaat is per direct inzetbaar voor minimaal 24 uur per week op de locatie in Hoogezand. Dit moet vermeld worden in de motivatie.
    Weging: 15 %

  • Interview
    Weging: 25 %

Competenties

  • Ervaring met aanbestedingen, contractmanagement en prestatiegericht onderhoud;

  • Sterke communicatieve vaardigheden;

  • Een proactieve houding.

Organisatie en team

Gemeente Midden-Groningen

Gespreksinformatie

Interview planning
De interviews worden gepland in de week van 15 september 2025.

Gesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

Tijdens het interview toetsen we op werkervaring, kennis en de competenties.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Inkoopvoorwaarden
Het is een vereiste dat de aanbieder akkoord gaat met de algemene inkoopvoorwaarden levering en diensten van de gemeente Midden-Groningen. (Zie de bijlage). Uit de offerte blijkt duidelijk dat de aanbieder hiermee akkoord gaat.

Overeenkomst van opdracht
Het is een vereiste dat de aanbieder akkoord gaat met de door de gemeente opgestelde overeenkomst van opdracht. (Zie de bijlage). Uit de offerte blijkt duidelijk dat de aanbieder hiermee akkoord gaat.

Aanleveren bij offerte

  • CV

  • Motivatie

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur