Gorecht-Oost 157, 9603 AE Hoogezand, Nederland
Publicatiedatum:
16-03-2023Sluitingsdatum:
24-03-2023Begindatum:
03-04-2023Einddatum:
01-10-2023Omschrijving van de opdracht
In verband met extra werkzaamheden zoekt de gemeente Midden-Groningen een Medewerker BAG
De medewerker:
Verwerkt diverse mutaties in de BAG-registratie
Verwerkt het berichtenverkeer vanuit de BAG
Verzamelt en interpreteert gegevens vanuit diverse documenten, waaronder bouwtekeningen
Verricht ondersteunende werkzaamheden voor het team Basisregistratie/Objectregistratie
Overlegt met de collega's binnen het cluster Objectregistratie en het team basisregistratie en de collega's van andere teams/clusters binnen de organisatie
Kandidaatomschrijving
De ideale kandidaat:
is ingevoerd in het werkgebied van de gegevensverwerking binnen de BAG
heeft kennis van de basisregistraties die gerelateerd zijn aan de WOZ en de onderlinge samenhang daarin
heeft enkele jaren actuele werkervaring bij gemeenten, waarvan minimaal één gemeente van 60.000 inwoners
comuncieert helder en duidelijk met de collega's van het team en teamoverschrijdend
is pro-actief en zoekt voortdurend afstemming en overleg met collega's van het team en teamoverschrijdend
is in het bezit van rijbewijs B vanwege werken op verschillende locaties
Eisen
U heeft aantoonbaar op uw CV recente werkervaring met genoemde werkzaamheden opgedaan bij een gemeente.
Gunningscriteria
U heeft ervaring met het uitvoeren van alle voorkomende werkzaamheden binnen het werkgebied en kent bijbehorende administratieve werkprocessen. Toon aan met CV.
U hebt ervaring met het werken met het automatiseringspakket VRIS. Toon aan met het CV.
U bent (recent) werkzaam (geweest) bij de gemeente Midden-Groningen
Interviewplanning
De gesprekken worden gehouden in de week van 27 - 31 maart 2023.
Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing
CPV code
79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.
Zoek jouw droomopdracht in ons portaal en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen één werkdag contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.