Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Zeker als je gewend bent om opdrachten als zzp-er uit te voeren, lijkt het bruto maandsalaris wellicht wat laag. Echter zijn dit de voordelen voor jou:
Er wordt 8% vakantiegeld over het bruto maandsalaris uitbetaald.
Het bruto maandsalaris wordt doorbetaald ook bij ziekte.
Je bouwt vakantieuren op over de uren die je werkt, waardoor je tijdens opname van je vakantieuren je salaris krijgt doorbetaald.
Opdracht Overheid draagt sociale verzekerings-premies voor je af, die recht geven op een ww-uitkering indien van toepassing, of op een ziektewetuitkering bij onverhoopte arbeidsongeschiktheid.
Je krijgt indien gewenst een laptop, telefoon en simkaart van ons tot je beschikking.
Je kunt deelnemen aan de personeelsactiviteiten van Opdracht Overheid.
Collectiviteitkorting voor de Zorgverzekering bij CZ.
Personeelskorting bij Centraal Beheer op verschillende verzekeringen.
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Zeker als je gewend bent om opdrachten als zzp-er uit te voeren, lijkt het bruto maandsalaris wellicht wat laag. Echter zijn dit de voordelen voor jou:
Er wordt 8% vakantiegeld over het bruto maandsalaris uitbetaald.
Het bruto maandsalaris wordt doorbetaald ook bij ziekte.
Je bouwt vakantieuren op over de uren die je werkt, waardoor je tijdens opname van je vakantieuren je salaris krijgt doorbetaald.
Opdracht Overheid draagt sociale verzekerings-premies voor je af, die recht geven op een ww-uitkering indien van toepassing, of op een ziektewetuitkering bij onverhoopte arbeidsongeschiktheid.
Je krijgt indien gewenst een laptop, telefoon en simkaart van ons tot je beschikking.
Je kunt deelnemen aan de personeelsactiviteiten van Opdracht Overheid.
Collectiviteitkorting voor de Zorgverzekering bij CZ.
Personeelskorting bij Centraal Beheer op verschillende verzekeringen.
De gemeente Midden Delfland zoekt een nauwkeurige, dienstverlenende en zelfstandig werkende professional voor de uitvoering en coordinatie van administratieve en ondersteunende werkzaamheden binnen het vergunningenproces. De opdrachtnemer vervult een belangrijke rol als coordinator en contactpersoon van de afdeling: je bent het eerste aanspreekpunt voor burgers, bedrijven en interne collegas en zorgt dat informatie, vragen en dossiers op de juiste manier worden opgepakt en doorgezet.
Werkzaamheden De werkzaamheden bestaan onder meer uit:
verwerken van aanvragen in het zaaksysteem (aanpassen zaaknamen, controleren en aanvullen van locatiegegevens, controleren betrokkenen, leesbaar maken van documentomschrijvingen, publiceren van aanvragen en koppelen van zaakrelaties);
verdelen en coordineren van zaken en post (zowel via de VTH-Outlookbox als het zaaksysteem);
uitvoeren en monitoren van administratieve deelprocessen (bijwerken besluit statussen, publiceren, nalopen taken, anonimiseren, ter inzage leggen en archiefwaardig maken van dossiers);
signaleren van bijzonderheden en actief terugkoppelen aan collegas en management;
fungeren als contactpersoon voor burgers en bedrijven: vragen beantwoorden, doorverwijzen en zorgen voor duidelijke communicatie;
fungeren als spin in het web voor interne medewerkers: werk verdelen, de voortgang bewaken en zorgen dat collegas beschikken over de juiste informatie;
aanleveren van publicaties voor het plaatselijke huis-aan-huisblad;
wekelijks coordineren en afstemmen van de werkvoorraad met plantoetsers.
Resultaten De opdrachtnemer levert resultaatgericht en zelfstandig een betrouwbare bijdrage aan de kwaliteit en voortgang van het vergunningenproces. Je hebt een dienstverlenende instelling, weet overzicht te bewaren en zorgt ervoor dat zowel burgers als interne collegas tijdig en zorgvuldig geholpen worden.
Eisen
Minimumeisen / knock-outcriteria
Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
Een afgeronde opleiding op minimaal mbo4 niveau;
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als ondersteuner / administratief medewerker;
Aantoonbare werkervaring als administratief medewerker vergunningen binnen een gemeentelijke organisatie.
Gunningscriteria
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker vergunningen binnen een gemeentelijke organisatie;
Aantoonbare werkervaring met RX. Mission, benoem waar dit is opgedaan;
Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met MS Office, benoem waar dit is opgedaan;
Aantoonbare werkervaring met het coordineren van werkprocessen, licht dit duidelijk toe in het cv middels een aparte alinea in het cv;
Uiterlijk per 1 november 2025 beschikbaar voor 24 tot 32 uur per week.
Wensen en competenties
Competenties
Je beschikt over goede communicatieve mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
Je bent besluitvaardig en resultaat- en klantgericht;
Je bent collegiaal en gericht op samenwerking;
Een praktische insteek, met de bedoeling van beleid en wet- en regelgeving voor ogen;
Je laat je niet snel uit het veld slaan;
Een open, enthousiaste en besluitvaardige persoonlijkheid.
Organisatie en team
Organisatie
Midden-Delfland is een informele, laagdrempelige organisatie, met korte communicatielijnen. We kennen flexibele werktijden, zodat je werk en prive goed op elkaar af kunt afstemmen. Als Ondersteuner/administratief medewerker VTH ben je werkzaam binnen de afdeling Landschap, Wonen en Economie. Deze afdeling bestaat uit collegas die zich bezighouden met vergunningverlening, toezicht en handhaving, ruimtelijke ordening en milieu, landschap en locatieontwikkeling. Je bent werkzaam binnen het team Vergunningverlening, Toezicht en Handhaving (VTH). Team VTH zorgt voor een passende afhandeling van vergunningsaanvragen. Het team is ook verantwoordelijk voor het toezicht op de (gebouwde) omgeving en het handhaven van wet- en regelgeving voor die omgeving. Het team werkt nauw samen met Omgevingsdienst Haaglanden voor milieutaken, met de Veiligheidsregio Haaglanden en stichting Dorp, Stad en Land.
Gespreksinformatie
Beoordeling
Stap 1: Beoordeling CVs op minimumeisen De externe administratieve broker beoordeelt de CVs op de minimumeisen in het bovengenoemd profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
Stap 2: Selectie tien (10) CVs die aan de organisatie worden voorgelegd De externe administratieve broker beoordeelt de CVs van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde gunningscriteria. De tien (10) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek De opdrachtgever beoordeelt de CVs van de kandidaten die door de externe administratieve broker zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria: Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten; Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties. De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste drie kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Stap 4: Selectiegesprek In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geinformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Planning
De gesprekken bij de gemeente worden gepland op een nader te bepalen moment. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo spoedig mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Overige informatie
Benodigd aantal professionals:
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 3 paginas, opgesteld in het Nederlands;
Minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Maandag tot en met vrijdag.
Overige informatie
De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken. Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe administratieve broker. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). Bij gunning zal er om een Verklaring betalingsgedrag nakoming fiscale verplichtingen gevraagd worden.
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 13 oktober 2025. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 14 oktober 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij de externe administratieve broker, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. De externe administratieve broker is bereikbaar. De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot woensdag 15 oktober 2025. Tot die tijd kunt u reageren.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Delen:
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.