Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeente Midden-Delfland
Logo van Gemeente Midden-Delfland

Medewerker Beheer & Onderhoud Gebouwen

Anna van Raesfeltstraat 37, 2636 HX Schipluiden, Nederland

Sluit over 7 dagen

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

20

Publicatiedatum:

24 nov 2025
Opdracht tarief 85Opdracht uren 20
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdrachtomschrijving

Je werkt binnen de afdeling Beheer Openbare Ruimte in een dynamische omgeving. De afdeling bestaat uit een binnen- en buitendienst. Jij maakt deel uit van de binnendienst, afdeling Beheer. De 22 medewerkers van de afdeling weten van aanpakken en de sfeer in het team is open. Binnen de afdeling werkt het team vastgoedbeheer aan het onderhoud en beheer van onze gemeentelijke objecten. Voor deze afdeling zijn we opzoek naar een medewerker beheer en onderhoud van al onze gebouwen. Als medewerker beheer en onderhoud gebouwen zorg je dat alle wekelijkse storingen worden opgepakt. Daarnaast bied je een helpende hand aan onze vastgoedbeheerder. Je werkpakket is zeer divers. Je focus ligt op het verhelpen en monitoren van storingen aan onze panden. Je werkt veel samen met interne partners, installateurs, en veiligheidsdiensten. Je adviseert over het beheer en onderhoud, je ziet toe op het gebruik, de orde en veiligheid van de locaties en op het uitvoeren van service en onderhoud. In deze functie werk je nauw samen met de vastgoedbeheerder, beleidsmedewerker en met de facilitaire dienst. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor de kwaliteit van het gemeentelijke vastgoed.

Werkzaamheden en verantwoordelijkheden

  • Als medewerker beheer en onderhoud gebouwen ben je verantwoordelijk voor het onderhoud en beheer van verschillende gemeentelijke gebouwen en de bijbehorende installaties. Zoals beoordelen en uitvoeren van het meer-jarenonderhoudsplan, het regelen van het benodigde preventief onderhoud en het zorgdragen voor het verhelpen van storingen. Daarbij houd je ons onderhoudsbeheer programma op orde;
  • Je begeleidt externe instanties, zoals de brandweer, die toetsen of voldaan wordt aan de eisen.
  • Je onderhoudt contacten met gebruikers van gemeentelijke panden, aannemers, installateurs en andere leveranciers en werkt nauw samen met je collegas;
  • De technische en financieel inhoudelijke controle op de facturenstroom van onze contract onderhoudspartners behoort tot jouw functies;
  • Je bewaakt en controleert de technische en bouwkundige kwaliteit van het vastgoed en signaleert afwijkingen en risicos;
  • Op de hoogte zijn van wet- en regelgeving waar (maatschappelijk) vastgoed aan moet voldoen, zoals asbest, legionella en brandveiligheid, en ben je in staat dit te vertalen naar technische specificaties voor het gebouw en de installaties;
  • Je coordineert het contractonderhoud en dagelijks onderhoud;
  • Je vraagt offertes aan, beoordeelt deze en onderhandelt hierover;
  • Je verstrekt opdrachten en houdt toezicht op de uitvoering en oplevering;

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Bring your own device is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement en laptop c.q. ipad moet meenemen voor alle zakelijke contacten;
  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting van bouw of installatietechniek;
  • Een maximum uurtarief van 85,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer en parkeerkosten, inclusief Flextender fee;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar met het beheer en onderhoud van gemeentelijk vastgoed (geeft dit duidelijk weer in het cv);

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met de controle en bewaking van de technische en bouwkundige kwaliteit van het vastgoed, maak dit aantoonbaar doormiddel van een voorbeeld;
  • Aantoonbare werkervaring met de samenwerking tussen verschillende externe instanties zoals brandweer, gemeentes, aannemers, installateurs, maak dit concreet aantoonbaar d.m.v. voorbeelden;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar met het beheer en onderhoud van gemeentelijk vastgoed (geeft dit duidelijk weer in het cv);
  • Woonachtig in de provincie Zuid-Holland;

Competenties

  • Technisch inzicht;
  • Digitale vaardigheid;
  • Organisatietalent;
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Je bent oplossingsgericht, proactief en durft betrokken partijen te voorzien van feedback waar nodig;
  • Omgevingsbewust, kan goed netwerken en beschikt over een politieke antenne;
  • Financieel bewustzijn;
  • Zelfstandig.

Organisatie en team

Organisatie

Midden-Delfland is niet zomaar een gemeente. Het grijze pak past ons niet. We hebben oog voor onze inwoners, het landschap, de karakteristieke dorpen en elkaar. We zijn geinteresseerd in jouBij ons werken mensen met idealen, goede ideeen, empathie, kennis en kunde. Inwoners en medewerkers voelen zich begrepen, geholpen, betrokken en thuis. We zijn benaderbaar, tonen oprechte belangstelling en luisteren echt. Naar elkaars verhalen, wensen en vragen. We kijken naar het geheel en zoeken naar een passend antwoord. Ook als we daarvoor van de gebaande paden af moeten wijken. Het verschil. Dat kun jij maken bij Midden-Delfland. Het Bijzonder Provinciaal Landschap tussen Rotterdam, Den Haag en Delft. Een uniek stukje Nederland waar inwoners goed zijn voor elkaar, het landschap en de karakteristieke dorpen. Waar de koe zoveel mogelijk in het weiland staat en weidevogels zich thuis voelen in de polders. Waar je nog kunt genieten van de eerlijke, volle smaak van lokale melk, kaas, vlees en groenten. Een plek die stedelingen uitnodigt om op adem te komen. Heb je al enige ervaring of ben je een starter? Zolang je met kennis en toewijding jouw vak uitoefent en onze liefde deelt voor Midden-Delfland, ben je welkom bij ons

Team

Je werkt binnen de afdeling Beheer Openbare Ruimte in een dynamische omgeving. De afdeling bestaat uit een binnen- en buitendienst. Jij maakt deel uit van de binnendienst, afdeling Beheer. De 22 medewerkers van de afdeling weten van aanpakken en de sfeer in het team is open. Binnen de afdeling werkt het team vastgoedbeheer aan het onderhoud en beheer van onze gemeentelijke objecten.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 4 december tussen 9.30 uur tot 14.00 uur en eventueel dinsdag 9 december tussen 9.30 - 14.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 3 december 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:
  • De gemeente zal een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van een externe administratieve broker. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, do, vr