Begindatum:
1 okt 2025Einddatum:
1 okt 2026Uren per week:
8-16Publicatiedatum:
8 aug 2025Gebiedsontwikkeling Noordpoort en nieuwe Stadsentree
In Meppel wordt een bestaand bedrijventerrein ontwikkeld tot woningbouwlocatie. Een nieuwe Stadsentree die Meppel vanaf de noordzijde zal ontsluiten is hierbij nodig om het verkeer naar de stad beter af te wikkelen. Twee nieuwe beweegbare bruggen over de Drentse Hoofdvaart en de aansluitingen op de bestaande en nieuwe infrastructuur zijn onderdeel van dit project. De woningbouw wordt grotendeels door private partijen ontwikkeld. Een energiesysteem om de woningen te voorzien van warmte is onderdeel van de gebiedsontwikkeling.
Contractmanager IPM-team
Voor deze opdracht zoeken wij een contractmanager die mee kan draaien in het IPM-team. Binnen het IPM-team heb jij de lead over de contactzaken. Je bereid contractuele zaken voor, denkt na over de benadering van de markt, zorgt voor een goed verloop van de van de aanbesteding en hebt vervolgens een rol bij de begeleiding van het contract tijden de realisatiefase. Vanuit jouw functie speel je een belangrijk rol binnen het projectteam binnen de gemeentelijke organisatie en heb je kennis van de marktpartijen die een bijdrage kunnen leveren aan de realisatie van het project. Hiermee zorg je voor een soepel proces van aanbesteding en realisatie. Als contractmanager ben je verantwoordelijk voor de inkoop, totstandkoming en (risico)beheersing van contracten met marktpartijen. Daarnaast zorg jij ervoor dat alle contractuele verplichtingen worden nageleefd, met een optimaal resultaat voor het project.
Jouw taken
Meer specifiek hebben we de volgende activiteiten voor ogen:
Organisatie Meppel, een stad met een open karakter die voor iedereen wat te bieden heeft. Mooie woonwijken, een gezellige historische binnenstad, leuke evenementen, bedrijvigheid en een prachtige natuurlijke regio op fiets- en wandelafstand.
Bij zon prachtige stad wil de gemeente Meppel graag als aantrekkelijke werkgever aansluiten; een werkgever waar je als medewerker trots op bent, die uniek is en bekend staat als ondernemend en ambitieus.
Gemeente Meppel is een resultaatgerichte organisatie met ambitie. We richten ons op een kwalitatief hoogwaardige dienstverlening en werken daarbij opgavegericht. Hoe? Door anders te denken, anders te organiseren en anders te doen, vanuit vertrouwen, verantwoordelijkheid geven en steun bieden.
Samen met ruim 400 collegas werk je dagelijks voor de inwoners van de gemeente Meppel aan maatschappelijke vraagstukken die betekenis hebben voor de samenleving. De organisatie bestaat uit verschillende afdelingen. Deze zorgen ervoor dat er op het gebied van werk en inkomen, zorg en welzijn en duurzaamheid, prettig gewoond en geleefd kan worden in de fairtrade gemeente Meppel.
Wij bieden een vernieuwende flexibele werkomgeving met de mogelijkheid om plaats- en tijdsonafhankelijk te werken op basis van individueel leiderschap. Ook kan gebruik gemaakt worden van verschillende faciliteiten om je talenten te laten spreken.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 25 augustus 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 22 augustus 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
CV-eisen
Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg
Overige informatie
De Opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
De Opdrachtgever zal om een Integriteitsverklaring / geheimhoudingsverklaring vragen.
De Opdrachtgever zal om een Uittreksel Handelsregister (KvK) vragen.
De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Verstrekking: alleen mobiel. Deze levert de organisatie bij de 1e werkdag. Voorkeur door kandidaat aan te geven telefoonbesturing: Android (Samsung) of iOS (Appel). Geen andere zaken zoals laptop, scherm (daarvoor geldt BYOD) en geen verstrekking parkeergunning. Kandidaat moet een eigen laptop hebben voor eventueel thuiswerken.
Voor opdrachtnemer geldt een Social Return (SROI) verplichting bij gegunde opdrachten hoger dan 400.000 binnen het DAS van de Talentenregio. Voor meer informatie zie: (https://talentenregiohuurtin.nl/wp-content/uploads/2024/10/SROI-bijlage-DAS-v2.pdf).
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 13 augustus 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 14 augustus 2025 gepubliceerd op onze website. De gestelde vragen en antwoorden kunt u inzien door in te loggen bij Flextender via uw Flextender account. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 19 augustus 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.