Logo van Gemeente Meierijstad
Logo van Gemeente Meierijstad

Adviseur Zorg en Veiligheid

Stadhuisplein 1, 5461 KN Veghel, Nederland

Sluit over 15 dagen

Begindatum:

18 jan 2026

Einddatum:

19 sept 2026

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

18 dec 2025
Opdracht tarief 120Opdracht uren 36
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdracht

Ervaren adviseur op gebied van zorg en veiligheid. Je pakt de zware casuïstiek op, zet in op bestuurlijke maatregelen, coördinatie team TOM: onbegrepen gedrag/ zorgmijders en uitzetten casuïstiek.

  • Je voert gesprekken, stuurt op het voorkomen van escalatie en zoekt naar oplossingen voor veiligheidsvraagstukken

  • Je stelt dossiers op en zorgt voor een tijdslijn bewaking

  • Je geeft uitvoering aan de aanpak wet tijdelijk huisverbod

  • Je bent mede verantwoordelijk voor de uitvoering van de wet aanpak woonoverlast

  • Voorbereiden afweging inzet bestuurlijke maatregelen

Je maakt onderdeel uit van het team en kunt aanwijzingen en instructies krijgen over de wijze waarop de werkzaamheden moeten worden uitgevoerd.

Eisen

  • Minimaal 5 jaar gerichte werkervaring
    Dit dient te blijken uit cv.

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau
    Dit dient te blijken uit cv.

Wensen en competenties

Wensen

  • Kandidaat heeft kennis van AVE methode.
  • Kandidaat heeft ervaring in samenwerken met en voor burgemeester.
  • Kandidaat is communicatief sterk.

Organisatie en team

Niet bekend

Gespreksinformatie

Interviewplanning

Gesprekken vinden plaats op donderdagochtend 15 januari 2026, gelieve hier rekening mee te houden.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Optie tot verlenging: Niets over bekend.

Hybride: Geen verdere informatie

Aantal professionals of FTE: 1 persoon

Toelichting op rooster

Opdracht is voor 36 uur per week.

Overig

De kandidaat heeft een eigen laptop en telefoon.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl of met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr