thumbnail
thumbnail

W2024-44 Manager facilitaire en werkgeverszaken opvang nieuwkomers

Stadhuisplein 1, 5461 KN Veghel, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
100
36 Noord-Brabant

Begindatum:

22 apr 2024

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

28 mrt 2024

Opdrachtomschrijving

Je gaat werken als facilitair manager voor de opvang van ontheemden Op dit moment zijn in Meierijstad 14  locaties met in het totaal ca. 600 nieuwkomers (Oekraïners en asielzoekers) in eigen beheer. Dat kunnen meer locaties worden. Jij bent – samen met jouw collega locatiemanages – verantwoordelijk voor het reilen en zeilen op de locaties. Je stuurt (mede) een team van medewerkers aan. Jouw ambitie is om nieuwkomers een goede en veilige opvangplek te bieden. En ook om talenten aan te spreken en te ontwikkelen en nieuwkomers te stimuleren om aan de slag te gaan. Werkgevers staan immers te springen om goede en betrouwbare arbeidskrachten. Zeker nu ook asielzoekers fulltime mogen werken, liggen hier volop kansen. Je hebt dan ook een goed (lokaal) netwerk van werkgevers. Je zet je sowieso in voor goede contacten met lokale partners en partijen. Je wilt een goede buur zijn. En bent (mede) verantwoordelijk voor een goede en prettige woon- en leefsfeer op de locaties. Je betrekt bewoners daar waar dat kan en wenselijk is en gaat uit van autonomie, zelfredzaamheid en gezamenlijke verantwoordelijkheid. Intern ligt jouw focus op facilitaire zaken, zoals catering, beveiliging en bevoorrading. Ook zorg je ervoor dat het gebouw gezond, (brand)veilig en goed onderhouden is. Je zorgt voor een goede afstemming met jouw collega locatiemanager en stemt gevraagd en ongevraagd af met de gemeentelijke projectleider. Al met al heb je de ambitie om van de opvanglocaties in Meierijstad landelijke voorbeeldlocaties te maken en daarvoor is geen brug jou te ver. Meierijstad onderzoekt of doelgroepen in gemengde samenstellingen opgevangen kunnen worden. Dus een mix van asielzoekers en Oekraïense vluchtelingen. Aan deze ontwikkeling dien je een positieve bijdrage te kunnen leveren.

Kandidaatomschrijving

Wij zoeken iemand die doel- en oplossingsgericht is, overzicht kan bewaren en van aanpakken weet. Iemand die innovatief, proactief én sociaal betrokken is. Iemand die knopen durft door te hakken, flexibel is en makkelijk contacten maakt en onderhoudt. En iemand die flexibel inzetbaar is, ook in de avonduren of in het weekend. Het spreekt vanzelf dat je om kan gaan met een diversiteit aan culturen en achtergronden. Ervaring bij het COA en bij gemeentelijke opvanglocaties voor asielzoekers is een grote pre. Ook kennis en ervaring van wet- en regelgeving m.b.t. asielzoekers, met name op het gebied van opleiding en werk is belangrijk. Daarnaast is het fijn als je gevoel hebt voor politiek-bestuurlijke verhoudingen en weet hoe het in gemeenteland werkt. Thuis zijn in de regio en een goed lokaal (werkgevers)netwerk is een pre. Het is een extra aanbeveling als je op de hoogte bent van de bouw- en facilitaire vereisten van opvanglocaties. 

Je zorgt zelf voor laptop en telefoon.
Je hebt een VOG die niet ouder is dan 3 maanden.

Interviewplanning

De gesprekken worden gevoerd op vrijdag 12 april tussen 8.30 en 11.00 uur.
Het zou fijn zijn als je hier rekening mee wil houden.

Toelichting op rooster

26 tot 36 uur op werkdagen en indien nodig 's avonds of in het weekend.

Dienstencategorie

Andere diensten

CPV code

75000000-6 - Diensten voor openbaar bestuur, defensie en sociale verzekering

Eisen

Werk- en denkniveau

HBO, academisch, dit dient te blijken uit het cv.

Leiding geven

Leidinggevende ervaring en capaciteiten, dit dient te blijken uit het cv.

Communicatie

Ervaring in het communiceren, werken met mensen met verschillende (culturele) achtergronden, dit dient te blijken uit het cv.

Facilitaire kennis

Facilitaire kennis en ervaring (met name bouw- en inrichtingseisen opvanglocaties), dit dient te blijken uit het cv.

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 30 %

Asielopvang

Kennis en ervaring met asielopvang in eigen beheer

Weging: 15 %

Werk asielzoekers

Kennis en ervaring met toeleiding naar werk asielzoekers

Weging: 15 %

Facilitaire kennis

Facilitaire kennis en ervaring gericht op opvanglocaties asiel

Weging: 10 %

Competenties

• Leidinggevende ervaring capaciteiten • Doel- en prestatiegericht • Goede communicatie en contactuele vaardigheden • Innovatief

Weging: 5 %

Interview

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

In het gesprek wordt verder ingegaan op de functie eisen en gunningscriteria.

Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 / hibo.abdi@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Hibo Abdi
Hibo Abdi
Opdracht Adviseur

Ben jij de W2024-44 Manager facilitaire en werkgeverszaken opvang nieuwkomers die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.