Begindatum:
1 okt 2025Einddatum:
1 apr 2026Uren per week:
36Publicatiedatum:
20 aug 2025Opdrachtomschrijving
Voeren van verdiepende intakegesprekken met inwoners (clienten) en hun sociaal netwerk. Geven van informatie en advies, zorgen voor vraagverheldering, ondersteuning en activering gericht op zelfredzaamheid en participatie van inwoners.
Samen met de inwoners (clienten) en hun sociaal netwerk opstellen van een plan, met daarin passende (maatwerk) oplossingen, zoals de benutting van de eigen kracht, de mogelijkheden van sociale netwerken en voorliggende voorzieningen.
Kennis en ervaring met procesregie en complexe hulpvragen, eventueel passend bij Beschermd Wonen of Maatschappelijke Opvang.
Voeren van regie op de eigen caseload. Samenwerken in de keten met collegas en uitvoeren van huisbezoeken.
Kennis en ervaring WMO-consulent
Uit het CV blijkt dat de kandidaat minimaal twee jaar werkervaring heeft als WMO-consulent in een gemeentelijke organisatie.
Opleiding
Uit het CV blijkt dat de kandidaat een afgeronde relevante Hbo-opleiding heeft.
Kennis en ervaring in het beschikken van begeleiding
Uit het CV blijkt dat de kandidaat kennis en ervaring heeft met het beschikken van begeleiding.
Beschikbaarheid
Uit het CV of motivatiebrief blijkt voor hoeveel uur per week de kandidaat inzetbaar is.
Prijs
Weging: 30 %
Opleiding
Uit het CV blijkt dat de kandidaat een afgeronde opleiding tot WMO consulent heeft.
Weging: 20 %
Kennis Suite
Uit het CV blijkt dat de kandidaat kennis en ervaring heeft met Suite van het sociaal domein.
Weging: 5 %
Ervaring procesregie
Uit het CV blijkt dat de kandidaat ervaring heeft met PGB en het toetsen van PGB vaardigheid.
Weging: 20 %
Interview
Weging: 25 %
Goede redactionele, communicatieve en onderhandelingsvaardigheden;
Een zakelijke, kritische en collegiale werkhouding;
Klantgericht, daadkrachtig en resultaatgericht.
Even voorstellen. Wij zijn Maashorst. Een jonge gemeente met zes bruisende kernen, omgeven door natuur zoals je die nergens anders tegenkomt. Bij ons vind je het beste van twee werelden: alle voorzieningen in de buurt en toch ruimtelijk en omringd door groen wonen en werken. Dat we nieuw zijn, betekent dat we nog volop uitvinden wie we zijn en welke weg we gaan bewandelen. Spannend? Ja, soms wel. Maar het biedt ook ontzettend veel kansen.
Interview planning
De gesprekken zullen plaatsvinden op woensdagochtend 10 september op het gemeentehuis in Uden.
Gesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Je hebt ervaring op het gebied van WMO, alternatieve compenserende voorzieningen, voorzieningen voor gehandicapten en huishoudelijke zorg;
Competenties;
Ervaring Suite sociaal domein;
Beschikbaarheid.
Optie verlenging
8 x 3 maanden
Uurtarief
€70 - €75 per uur
Toelichting op rooster
We zoeken voor deze opdracht 3 fte. Drie kandidaten voor elk 36 uur per week.
Aanleveren bij offerte
Motivatie
LET OP:
Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar de zzp'er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp'er uit te voeren.