Begindatum:
10 jul 2022Einddatum:
10 okt 2022Uren per week:
36Publicatiedatum:
22 jun 2022De nieuwe gemeente Maashorst
De gemeenten Landerd en Uden vormen vanaf 1 januari 2022 samen één nieuwe gemeente, de gemeente Maashorst. De gemeente Maashorst heeft ruim 60.000 inwoners en beslaat ruim 107 vierkante kilometer. Met zes krachtige kernen en een sterke identiteit. Gelegen in en om natuurgebied De Maashorst kan de nieuwe gemeente zich met recht het hart en de longen van Noordoost-Brabant noemen. Een groene gemeente met een stevige ambitie qua dienstverlening, voorzieningen en werkgelegenheid. Een gemeente die ertoe doet in de regio, die iets te vertellen heeft en daardoor goed voor haar inwoners kan zorgen. Een gemeente waar mensen zich samen inzetten voor goed wonen, werken en recreëren. Waar inwoners, ondernemers, verenigingen en maatschappelijke organisaties de ruimte en de kans krijgen om hun omgeving nog fijner te maken. En waar nodig het gemeentebestuur krachtig optreedt om de veilige en prettige leefomgeving in de gemeente te behouden.
Binnen het domein dienstverlening zijn wij op zoek naar een Servicedesk Medewerker voor het nieuwe ICT-team.
Startdatum in overleg, bij voorkeur per direct.
De opdracht
Als Servicedesk medewerker ondersteun je medewerkers en klanten van gemeente Maashorst bij het gebruik van ICT. De werkzaamheden worden voornamelijk verricht vanaf de locaties Uden en Zeeland, maar het kan ook voorkomen dat je colocaties moet bezoeken voor het oplossen van storingen of bij het assisteren van projecten. Je bent verantwoordelijk voor het beantwoorden en oplossen van serviceverzoeken en zorgt ervoor dat die snel en vakkundig worden opgelost.
Het doel van deze opdracht is er mede voor te zorgen dat wij onze afspraken met betrekking tot het beheren van ICT-systemen en overeengekomen serviceniveaus kunnen nakomen richting de organisatie.
Dit ga je doen:
Verder help je het team mee ontwikkelen in het verbeteren van de dienstverlening, het structureren van de dagelijkse taken en het professionaliseren van de afhandeling.
Wij zoeken een échte teamplayer. Je bent communicatief sterk en je brengt met enthousiasme jouw ervaring in om onze skilled servicedesk naar een hoger niveau te tillen.
Jouw competenties:
Je beschikt over een flinke dosis eigenaarschap, je bent ondernemend, leergierig en toont initiatief.
Je bent communicatief vaardig, sociaal, representatief en flexibel.
Je kunt goed zelfstandig werken, je bent deskundig en betrouwbaar.
Je bent resultaatgericht en in staat vooruit te kijken en te anticiperen waar nodig.
Wat breng je mee?
Minimaal MBO werk- en denkniveau
Minimaal 2 jaar werkervaring als servicedesk medewerker
Werkervaring als eerste lijn systeembeheerder of werkervaring bij een gemeente op de servicedesk zijn een pré
Opleiding ITIL Foundation
Je hebt kennis van en ervaring met:
Microsoft Teams (Telefonie/rooms/etc);
Azure Active Directory;
Microsoft Intune;
Topdesk.