Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Servicedesk Medewerker

Markt 145, 5401 EJ Uden, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
50 36 Noord-Brabant

Begindatum:

10 jul 2022

Einddatum:

10 okt 2022

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

22 jun 2022

De nieuwe gemeente Maashorst

De gemeenten Landerd en Uden vormen vanaf 1 januari 2022 samen één nieuwe gemeente, de gemeente Maashorst. De gemeente Maashorst heeft ruim 60.000 inwoners en beslaat ruim 107 vierkante kilometer. Met zes krachtige kernen en een sterke identiteit. Gelegen in en om natuurgebied De Maashorst kan de nieuwe gemeente zich met recht het hart en de longen van Noordoost-Brabant noemen. Een groene gemeente met een stevige ambitie qua dienstverlening, voorzieningen en werkgelegenheid. Een gemeente die ertoe doet in de regio, die iets te vertellen heeft en daardoor goed voor haar inwoners kan zorgen. Een gemeente waar mensen zich samen inzetten voor goed wonen, werken en recreëren. Waar inwoners, ondernemers, verenigingen en maatschappelijke organisaties de ruimte en de kans krijgen om hun omgeving nog fijner te maken. En waar nodig het gemeentebestuur krachtig optreedt om de veilige en prettige leefomgeving in de gemeente te behouden.  


Binnen het domein dienstverlening zijn wij op zoek naar een Servicedesk Medewerker voor het nieuwe ICT-team.
Startdatum in overleg, bij voorkeur per direct.
 


De opdracht

Als Servicedesk medewerker ondersteun je medewerkers en klanten van gemeente Maashorst bij het gebruik van ICT. De werkzaamheden worden voornamelijk verricht vanaf de locaties Uden en Zeeland, maar het kan ook voorkomen dat je colocaties moet bezoeken voor het oplossen van storingen of bij het assisteren van projecten. Je bent verantwoordelijk voor het beantwoorden en oplossen van serviceverzoeken en zorgt ervoor dat die snel en vakkundig worden opgelost.
Het doel van deze opdracht is er mede voor te zorgen dat wij onze afspraken met betrekking tot het beheren van ICT-systemen en overeengekomen serviceniveaus kunnen nakomen richting de organisatie.

Dit ga je doen:

  • Je beheert laptops en telefoons en bent verantwoordelijk voor gebruikersbeheer. Je lost vragen waar mogelijk zelf op of speelt ze door naar de 2e lijn systeembeheer of leveranciers. Je bewaakt de status van meldingen en voorziet andere behandelaars van informatie en prioriteiten. 
  • Je onderhoud contacten met de uitvoering en leveranciers en je houd regie op de dienstverlening. Je houdt hulpvragers op de hoogte van de voortgang. Je signaleert knelpunten en draagt oplossingen aan. 
  • Je zorgt voor het oplossen van storingen, voortkomende uit gemelde incidenten, wijzigingen en signaleringen uit het monitoringsysteem. 
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:
  • Het uitvoeren van geaccordeerde upgrades en updates;
  • Preventief en correctief onderhouden van ICT binnen de contractvoorwaarden; 
  • Uitvoeren van diverse werkzaamheden die voortvloeien uit de SLA’s en contracten; 
  • Opstellen en up-to-date houden van documentatie, handleidingen en de CMDB;
  • Het registreren, verwerken en afsluiten van serviceverzoeken in het service informatiesysteem (Topdesk). 

Verder help je het team mee ontwikkelen in het verbeteren van de dienstverlening, het structureren van de dagelijkse taken en het professionaliseren van de afhandeling.  

Kandidaatomschrijving

Wij zoeken een échte teamplayer. Je bent communicatief sterk en je brengt met enthousiasme jouw ervaring in om onze skilled servicedesk naar een hoger niveau te tillen.  


Jouw competenties:
 

  • Je beschikt over een flinke dosis eigenaarschap, je bent ondernemend, leergierig en toont initiatief. 

  • Je bent communicatief vaardig, sociaal, representatief en flexibel.

  • Je kunt goed zelfstandig werken, je bent deskundig en betrouwbaar.

  • Je bent resultaatgericht en in staat vooruit te kijken en te anticiperen waar nodig.


Wat breng je mee?

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau

  • Minimaal 2 jaar werkervaring als servicedesk medewerker

  • Werkervaring als eerste lijn systeembeheerder of werkervaring bij een gemeente op de servicedesk zijn een pré

  • Opleiding ITIL Foundation

Je hebt kennis van en ervaring met:

  • Microsoft Teams (Telefonie/rooms/etc); 

  • Azure Active Directory; 

  • Microsoft Intune; 

  • Topdesk.

Interviewplanning

De gesprekken vinden plaats op donderdag 7juli a.s. 

Toelichting op rooster

Minimaal 3 dagen per week aanwezig op locatie. Bij voorkeur 4 dagen.

Dienstencategorie

Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.