thumbnail
thumbnail

Juridisch medewerker Vergunningen en Handhaving | Lochem

Hanzeweg 8, 7241 CR Lochem, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 115,00
16 Gelderland

Begindatum:

1 jan 2024

Einddatum:

31 dec 2024

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

16 nov 2023

Omschrijving van de opdracht
Wij zoeken een expert in het omgevingsrecht, die zijn hand niet omdraait voor uitdagende vraagstukken. De focus ligt op bezwaar- en beroepszaken. Je gaat zelfstandig of met collega’s op zoek naar de juiste uitkomst. Met hetzelfde gemak leg je bestuurders uit welke keuzes ze kunnen maken. En wat daarvan de gevolgen zijn. Je bent de juridische spin in het web binnen team Omgeving en handhaving.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Je verleent juridische ondersteuning en advisering aan de teamleden van het team omgeving en handhaving

  • Je vertegenwoordigt de gemeente bij bezwaar- en beroepszaken

  • Samen met je collega juristen draag je zorg voor een goede kwaliteit van onze producten.

  • Je stelt handhavingsbeschikkingen op en begeleidt het proces van A-Z

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 januari 2024 tot en met 31 december 2024 voor 16 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 2 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

  • Een afgeronde universitaire opleiding op het gebied van rechten en/ of bestuurskunde (specialisatie RO en Milieu) of vergelijkbaar.

  • Minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie binnen een gemeentelijke organisatie.

  • Aantoonbare kennis van en ervaring met handhaving op het gebied van permanente bewoning.

  • Aantoonbare kennis van en ervaring met advisering over omgevingsvergunningen voor zowel de activiteit bouw als kap.

  • Aantoonbare ervaring met het vertegenwoordigen van een gemeente in bezwaar- en beroepszaken.

Gunningscriteria

  • Ruime kennis van de Omgevingswet en de WKB en aantoonbare werkervaring met de voorbereiding voor de invoering van deze beide wetten.

  • Aantoonbare ervaring met het vertegenwoordigen van een gemeente in bezwaar en beroep binnen het omgevingsrecht.

  • Digitaal vaardig en ervaring met het werken in een Office 365 omgeving.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 of per mail via hibo.abdi@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om je in te schrijven.

Documenten:

Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Help
Contact

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Juridisch medewerker Vergunningen en Handhaving | Lochem die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.