Oldehoofsterkerkhof 2, 8911 DH Leeuwarden, Nederland
Begindatum:
11 dec 2023Einddatum:
1 jun 2024Uren per week:
20Publicatiedatum:
13 nov 2023Medewerkers Service en Informatie
20 tot 28 uur (flexibele uren)
Instroom schaal 6, bij aantoonbare werkervaring salaris in overleg.
Over deze vacature
Wij hebben een vraag, ben jij het antwoord? Beschik jij over uitstekende communicatieve vaardigheden en wil je elke dag in verbinding staan met onze inwoners? Dan is dit misschien wel jouw ideale baan! Als Medewerker Service en Informatie ben jij hét visitekaartje van de gemeente Leeuwarden en het eerste aanspreekpunt voor uiteenlopende vragen.
Wat ga je doen
In deze boeiende functie sta je dagelijks in contact met de inwoners van de gemeente Leeuwarden. Via de telefoon komen de klanten het eerst bij jou terecht. Je houdt je bezig met het telefonisch verstrekken van informatie en zorgt voor een deskundige en transparante afhandeling van vragen. Als het nodig is verbind je de klant door naar de juiste afdeling of zorg je ervoor dat er een terugbelverzoek wordt gemaakt.
Je levert verschillende producten en diensten aan de klant, zoals formulieren en folders met relevante informatie. Ook draag je bij aan de kwaliteitsverbetering en optimalisatie van de werkprocessen, actualiseer je informatie en zorg je voor een verbetering van de dienstverlening vanuit een klantgerichte optiek.
Wie ben jij
Je bent iemand die graag in verbinding staat en beschikt over goede contactuele en communicatieve eigenschappen. Je bent oplossingsgericht en dienstverlenend, je zoekt altijd naar de beste oplossing. Je werkt volgens de regels en procedures, maar je gebruikt hierbij je gezonde verstand. Je bent overtuigend en consistent in de afhandeling van (aan)vragen. Je hebt er zin in en dat is te merken aan je energieke houding.
Daarnaast vragen wij een afgeronde mbo-opleiding en affiniteit met publieke dienstverlening. Je hebt callcenter werkervaring en bent typevaardig. Je hebt kennis van verschillende computersystemen (Office pakket) en je kunt makkelijk omgaan met de computer, o.a. praten en typen tegelijkertijd. Ook kun je makkelijk schakelen tussen verschillende systemen en applicaties.
Tot slot heb je een goede beheersing van de Nederlandse taal en passieve kennis van het Fries (wel kunnen verstaan, spreken niet noodzakelijk).
Omdat het een functie betreft met een flexibele inzet van uren, is het belangrijk dat je maandag tot en met vrijdag inzetbaar bent. Het is in overleg mogelijk een dagdeel te blokken.
Het definitieve werkrooster wordt 4 weken van tevoren kenbaar gemaakt.
Je dient minimaal twee referenties aan te leveren die van te voren zijn geverifieerd.
Gesprekken zullen plaatsvinden in week 48. Datum volgt.
Let op: In de beoordelingscriteria wat betreft de werkervaring staat de punten telling verkeerd om. Bij werkervaring dien je dus nee in te vullen.
Terwijl dit wel aanwezig moet zijn.
Voor vragen graag contact opnemen met de inhuurdesk.
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.
Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.