Begindatum:
4 mrt 2024Einddatum:
31 aug 2024Uren per week:
36Publicatiedatum:
9 feb 2024Omschrijving van de opdracht
Ben jij ons visitekaartje tijdens de piek in aanvragen reisdocumenten? Ben je op zoek naar een afwisselende functie, waarin je altijd op zoek gaat naar de beste oplossing voor de klant? En wil je daarnaast werken in een dynamische omgeving? Dan is dit misschien wel jouw ideale nieuwe baan! Wij zoeken een collega voor de duur van 6 maanden voor 20-36 uur, je bent flexibel inzetbaar.
Als medewerker burgerzaken ben je niet alleen het eerste aanspreekpunt voor onze bewoners, maar ook een visitekaartje voor onze gemeente. Aan de balie ontvang je de inwoners met een open uitstraling, zodat ze zich welkom voelen. Je verstrekt de juiste informatie en begeleidt hen duidelijk, vriendelijk en professioneel bij hun aanvragen. Ook tijdens drukke momenten blijf jij staan voor goede dienstverlening.
Vanaf 2024 is er een piek in de aanvragen van reisdocumenten. Deze is veroorzaakt door de langere geldigheidsduur van reisdocumenten sinds 2014. Nu de eerste reisdocumenten met deze langere geldigheidsduur in 2024 vervangen moeten worden, anticiperen we op een stijging van het aantal aanvragen.
Wie ben jij
Je bent iemand die graag in verbinding staat met onze inwoners, je beschikt dus over goede contactuele en communicatieve eigenschappen. Je bent oplossingsgericht en dienstverlenend omdat je altijd samen met de klant zoekt naar de beste oplossing; Je hebt er zin in en dat is te merken aan je energieke houding.
Om deze functie goed uit te kunnen voeren, is het belangrijk dat je het volgende meebrengt:
Je hebt een HBO werk- en denkniveau;
Je bent flexibel, stressbestendig en weerbaar;
Je bent representatief en beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
Je bent klantgericht;
Je bent proactief en behulpzaam;
Je werkt nauwkeurig en gaat zorgvuldig om met gegevens;
Je bent handig in het werken met geautomatiseerde systemen;
Je bent beschikbaar op avonddiensten;
Je bent bereid tot het volgen van vakinhoudelijke opleidingen via e-learning.
Waar ga je werken
In een dynamische omgeving maakt de afdeling Publieke Dienstverlening continu afwegingen tussen individuele en collectieve belangen. We streven ernaar dat contacten met inwoners, ondernemers, instellingen, bezoekers en partners soepel verlopen. We doen wat nodig is, zodat iedereen kan deelnemen aan de samenleving. Daar doen we het voor; niet meer en niet minder: dat iedereen mee kan doen. De bejegening door onze medewerkers is uitstekend en de afhandeltermijnen zijn kort. Een goede bejegening betekent deskundig, duidelijk, vriendelijk, snel en meedenkend zijn.
Het Team
Je wordt onderdeel van ons Team Burgerzaken van de afdeling Publieke Dienstverlening en werkt voornamelijk aan de balie. Ons team bestaat uit ongeveer 30 collega’s met verschillende verantwoordelijkheden en specialisaties. Samen zorgen wij ervoor dat er veel werk verzet wordt, want het is druk bij ons op de afdeling. Ondanks die drukte stellen wij een goede dienstverlening richting onze klanten als prioriteit.
Eisen
Akkoord met de Algemene Inhuurvoorwaarden Inhuurdesk Gemeente Leeuwarden
Aanbieder is akkoord met de volgende artikelen mbt het door-/uitlenen van personeel:
Opdrachtnemer enkel Inhuurkrachten zal inzetten met wie hij zelf een arbeidsovereenkomst is aangegaan of met wie hij zelf een vooraf door de Belastingdienst goedgekeurde (model)overeenkomst van opdracht is aangegaan op basis van Tussenkomst (tenzij nadrukkelijk anders is overeengekomen) die toeziet op de op basis van een overeenkomst van opdracht ex artikel 7:400 BW uit te voeren werkzaamheden voor de Klant of Opdrachtnemer in de vorm van een Maatschap werkzaamheden verricht onder een overeenkomst van opdracht ex artikel 7:400 BW voor de Klant.
Indien de Opdrachtnemer Inhuurkrachten wenst in te zetten die niet bij haar in dienst zijn, kan dat slechts na schriftelijke toestemming van Het Flexhuis B.V. c.q. de Klant. Het Flexhuis B.V. c.q. de Klant heeft het recht aan deze inzet voorwaarden te verbinden, mede ter zekerstelling van haar eventuele verplichtingen jegens derden, waaronder begrepen de Belastingdienst en de Uitvoeringsinstellingen
Je hebt een HBO werk- en denkniveau;
Deze aanvraag betreft géén ZZP opdracht. Aanbieder verklaart hiervan op de hoogte te zijn
Aangeboden tarief is inclusief reiskosten
Je bent handig in het werken met geautomatiseerde systemen
Wensen
Kandidaat is:
Zelfstandig zonder personeel (ZZP) obv van een goedgekeurde TUSSENKOMST modelovereenkomst van de Belastingdienst (bij gunning verplicht nummer overeenkomst communiceren) (0 Punten)
Aangeboden obv Uitzenden/Detachering (0 Punten)
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.