Projectondersteuner Openbare Ruimte

Louis Jansenplein 1, 5431 BV Cuijk, Nederland

Sluit over 8 dagen
75 36 Noord-Brabant

Begindatum:

1 nov 2025

Einddatum:

1 nov 2026

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

24 sept 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

De gemeente Land van Cuijk is op zoek naar een bureau/leverancier voor het leveren van tijdelijke projectondersteuning binnen het werkveld Openbare Ruimte. Via deze aanbesteding willen wij een overeenkomst afsluiten met een bureau/leverancier die projectondersteuners kan detacheren, met als doel het flexibel kunnen inzetten van gekwalificeerde ondersteuning bij onze projecten.

Verantwoordelijkheden
Jij bent de rechterhand van één of meerdere projectleiders openbare ruimte en bent hierbij een onmisbare schakel bij de realisatie van onze mooie projecten in de openbare ruimte. Jij draagt daarbij zorg voor het agendabeheer en plant de overleggen, bewonersavonden en inloopmomenten en regelt de bijbehorende faciliteiten. Je notuleert bij belangrijke overleggen met derden en ondersteunt de projectleiders bij het opstellen, samenvoegen en versturen van bewonersbrieven en bijeenkomsten.

Daarnaast ondersteun je de projectleiders actief binnen projecten; Je onderhoudt, beheert en bewaakt de projectdossier, projectplanning en documentatie. Daarbij zorg je voor compleetheid, juistheid en tijdigheid van de documentenstroom van de projecten.

Kandidaat omschrijving

Wij willen via een overeenkomst projectondersteuners inhuren die onze projectleiders Openbare Ruimte ondersteunen bij de voorbereiding, uitvoering en afronding van uiteenlopende projecten.

Onze Projectondersteuners Openbare Ruimte:

  • Zijn aanpakkers, enthousiast, nieuwsgierig en hebben een ondersteunende en proactieve houding;

  • Krijgen energie van plannen en organiseren en hebben oog voor detail;

  • Zijn flexibel en pragmatisch ingesteld en kunnen gemakkelijk schakelen in stijl en niveau;

  • Kunnen goed samenwerken, zijn echte teamspeler en zijn bereid te leren.

Eisen

  • Snelle levering
    Kunnen snel geschikte kandidaten leveren met de hierboven beschreven kwaliteiten.

  • Dynamiek gemeente
    Begrijpen de dynamiek van gemeentelijke organisaties en gebiedsgerichte projecten.

  • Voorleggen CV
    Kunnen ten minste een CV overleggen van een geschikte kandidaat Projectondersteuner tot minimaal 31-12-2025.

Wensen en competenties

Wensen

  • Uurtarief
    Weging: 20 %

  • Kwaliteit
    Kwaliteit van de aangeboden kandidaten (ervaring, opleiding, competenties)
    Weging: 20 %

  • Tariefstelling en prijs-kwaliteitverhouding
    Weging: 20 %

  • Snelheid en flexibiliteit in beschikbaarheid
    Weging: 20 %

  • Interview
    Weging: 20 %

Competenties

  • Aanpakkers, enthousiast, nieuwsgierig en hebben een ondersteunende en proactieve houding.

  • Krijgen energie van plannen en organiseren en hebben oog voor detail.

  • Zijn flexibel en pragmatisch ingesteld en kunnen gemakkelijk schakelen in stijl en niveau.

  • Kunnen goed samenwerken, zijn echte teamspeler en zijn bereid te leren.

Organisatie en team

De gemeente Land van Cuijk is op zoek naar een bureau/leverancier voor het leveren van tijdelijke projectondersteuning binnen het werkveld Openbare Ruimte.

Gespreksinformatie

Interview planning
De gesprekken staan gepland op 16-10-2025. Het is fijn als hier vooraf rekening mee gehouden wordt.

Gesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

  • wendbaar

  • betrouwbaar

  • innovatief

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Optie verlenging
2 x 12 maanden

Uurtarief
€0 - €75 per uur

ZZP
De opdracht leent zich niet voor ZZP-ers.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur