Je beheert de specifieke administraties en regelingen op het gebied van de Participatiewet (PW). Berichtenverkeer, het controleren van invoergegevens, administratief afhandelen van consulentenvragen, verzorgen van beschikkingen zijn onderdeel van jouw dagelijkse werkzaamheden. Ook kun je je bezig houden met IOAW/IOAZ en minimabeleid, de mutaties van inkomsten, het herberekenen en boeken van vorderingen, het berekenen van de eerste betaling van de uitkeringen aan cliënten en de periodieke betalingsrun, het uitvoeren van derdenbeslag, en het behandelen van informatieverzoeken van deurwaarders.
Samen met leveranciers stem en sluit jij verschillende administratieve en financiële processen, zoals leveringen en invoering en verwerking van facturen, af. Daarnaast controleer jij die facturen en houd je budgetten bij.
Kennis, ervaring en kunnen werken met de Suite Sociaal Domein is een vereiste.
Je werkt samen met een team van professionals waarmee je er samen voor zorgt dat de backoffice van het sociaal domein goed functioneert.
We zoeken kandidaten die over goede analytische en communicatieve vaardigheden beschikken, en een goed inlevingsvermogen. Je kunt goed samenwerken met interne en externe partijen, en ook zelfstandig werken. Je bent nauwkeurig en je bent stressbestendig. Je hebt aantoonbare ervaring in het werken met de Suite Sociaal Domein.
75000000-6 - Diensten voor openbaar bestuur, defensie en sociale verzekering