Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

medewerker backoffice uitkeringsadministratie PW

Louis Jansenplein 1, 5431 BV Cuijk, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
70 32 Noord-Brabant

Begindatum:

1 jun 2022

Einddatum:

30 nov 2022

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

11 mei 2022
Je beheert de specifieke administraties en regelingen op het gebied van de Participatiewet (PW). Berichtenverkeer, het controleren van invoergegevens, administratief afhandelen van consulentenvragen, verzorgen van beschikkingen zijn onderdeel van jouw dagelijkse werkzaamheden. Ook kun je je bezig houden met IOAW/IOAZ en minimabeleid, de mutaties van inkomsten, het herberekenen en boeken van vorderingen, het berekenen van de eerste betaling van de uitkeringen aan cliënten en de periodieke betalingsrun, het uitvoeren van derdenbeslag, en het behandelen van informatieverzoeken van deurwaarders.
Samen met leveranciers stem en sluit jij verschillende administratieve en financiële processen, zoals leveringen en invoering  en verwerking van facturen, af. Daarnaast controleer jij die facturen en houd je budgetten bij. 
Kennis, ervaring en kunnen werken met de Suite Sociaal Domein is een vereiste.
Je werkt samen met een team van professionals waarmee je er samen voor zorgt dat de backoffice van het sociaal domein goed functioneert.

Kandidaatomschrijving

We zoeken kandidaten die over goede analytische en communicatieve vaardigheden beschikken, en een goed inlevingsvermogen. Je kunt goed samenwerken met interne en externe partijen, en ook zelfstandig werken.  Je bent nauwkeurig en je bent stressbestendig. Je hebt aantoonbare ervaring in het werken met de Suite Sociaal Domein.

Interviewplanning

25 mei 2022

Dienstencategorie

Andere diensten

CPV code

75000000-6 - Diensten voor openbaar bestuur, defensie en sociale verzekering
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.