Logo van Gemeente Land van Cuijk
Logo van Gemeente Land van Cuijk

HR-ondersteuners

Louis Jansenplein 1, 5431 BV Cuijk, Nederland

Sluit over 7 dagen

Begindatum:

1 jan 2026

Einddatum:

30 jun 2026

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

5 dec 2025
Opdracht tarief 75Opdracht uren 24
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdracht omschrijving

Ondersteunen van de HR adviseurs:

  • Fungeren als frontoffice uitzoeken van vragen van medewerkers.

  • Uitvoeren van personeels- en salarisadministratie en overige HR werkzaamheden.

  • Correct invoeren gegevens en doorvoeren mutaties.

  • Vakinhoudelijk en administratief ondersteunen van HR collega's.

Kandidaat omschrijving

We zoeken twee ervaren HR ondersteuners die proactief werken, enige jaren ervaring hebben, MBO niveau, snel kunnen schakelen en overzicht kunnen bewaren.

Eisen

  • Een aantal jaar ervaring in een vergelijkbare functie.

Wensen en competenties

Wensen

  • Heeft een aantal jaar vergelijkbare functie uitgevoerd;

  • Ervaring met Personeelsinformatiesysteem. Bij voorkeur Motion en AFAS.

Competenties

  • Wendbaarheid

  • Passend in team

  • Accuraat

Organisatie en team

Niet bekend

Gespreksinformatie

Interview planning

De gesprekken zullen plaatsvinden op 22, 23 of 24 december.

Gesprek

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hierboven aangegeven criteria.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Optie tot verlenging: 2 x 6 maanden

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr