Raadhuisplein 2, 2922 AD Krimpen aan den IJssel, Nederland
Begindatum:
19 jan 2025Einddatum:
19 jan 2026Publicatiedatum:
11 dec 2025We krijgen steeds vaker te maken met stortbuien, hittegolven en periodes van droogte. Het is duidelijk wat er moet gebeuren: minder tegels, meer groen en meer plekken waar regenwater heen kan stromen. Dat gaat alleen niet vanzelf en daarom zoeken we jou!
Als projectleider Klimaatadaptatie en Biodiversiteit richt jij je volledig op het inspireren en activeren van Krimpense inwoners en ondernemers om zelf aan de slag te gaan met het vergroenen van hun omgeving. Zo probeer je de gevolgen van klimaatverandering af te remmen. Je maakt bijvoorbeeld een actieplan waarmee je inwoners stimuleert tegels te wippen, of je organiseert een regentonnenactie. Ook ben je projectleider van het soortenmanagementplan. Jij begeleidt het ecologisch bureau dat dit voor ons opstelt. Inwoners met vragen help jij op weg in ons Krimpen Duurzaamloket. Kortom je helpt ons team in de uitvoering van het Programma Duurzaamheid.
Ben jij iemand die energie krijgt van werken aan een groene, biodiverse en klimaatrobuuste toekomst? Heb je ervaring met projecten waarin verschillende partijen en belangen worden verenigd? Dan zoeken we jou.
Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider met projecten op het gebied van klimaatadaptatie, vergroening en/of biodiversiteit;
Aantoonbare werkervaring als projectleider met het thema duurzaamheid, licht dit duidelijk toe in het cv;
Uiterlijk per 19 januari 2026 beschikbaar voor minimaal 32 uur.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste drie kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.
Optie tot verlenging: 2x 3 maanden
Hybride: Geen verdere informatie
Aantal professionals of FTE: 1
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Administratieve partner brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr (in overleg).
De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Het tarief van de aangeboden kandidaat staat vast voor 12 maanden. Daarna kan maximaal éénmaal per jaar een voorstel tot prijsaanpassing aan de Opdrachtgever plaatsvinden.