Omschrijving
Als senior administratief medewerker Sociaal domein ga je werken in Huizen. Er heerst een informele werksfeer, er wordt hard gewerkt en er is collegiale ondersteuning, zowel op inhoudelijk als persoonlijk vlak. De kleinschaligheid van de gemeente maakt dat er korte lijntjes zijn met onze beleidsambtenaren en andere netwerkpartners.
Opdracht:
Primair verantwoordelijk voor de uitbetaling van het leefgeld van de ontheemden
Primair verantwoordelijk voor de eigen bijdrage ontheemden
Ondersteunt bij de implementatie van het project leef Oekraine;
Wmo werkprocessen controleren
Facturatie afhandelen
Wmo voorzieningen afroepen en inkopen (maatwerk)
Deelnemen aan overleggen (project -en werkgroepen)
Eisen
- Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
- Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4;
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met de administratie van Wmo en ontheemden;
- Aantoonbare werkervaring in het afgelopen jaar met systemen iSamenleving en Civision Samenlevingszaken;
- Uiterlijk beschikbaar per 12 november 2025 voor 32 tot 36 uur per week gedurende gehele periode inclusief verlengingen;
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring eigen bijdrage en leefgeld ontheemden.
Wensen en competenties
Wensen
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Senior administratief medewerker sociaal domein (benoem een duidelijk voorbeeld in het cv) (35 punten);
- Aantoonbare werkervaring als projectmedewerker of ondersteuner binnen het sociaal domein (25 punten);
- Aantoonbare werkervaring met de administratie wmo en van het leefgeld Oekraine (benoem dit duidelijk in het cv) (10 punten);
- Een maximum uurtarief van 72,- exclusief btw / inclusief reiskosten woon- werkverkeer (10 punten);
- Een aantoonbare afgeronde cursus of opleiding WMO & Jeugdwet (benoemd dit duidelijk in het cv) (20 punten).
Competenties
- Plannen en organiseren;
- Hands on en een positieve inzet;
- Flexibiliteit;
- Accuraat en cijfermatig goed;
- Samenwerken en ondersteunend;
- Mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
- Klantgerichtheid.
Organisatie en team
Huizen staat voor aanpakken. Voor luisteren, meedenken en meebeslissen. Voor samen het verschil maken. En werken vanuit mogelijkheden. Huizen is een dorp waar inwoners meedoen, waar we er samen voor elkaar zijn. En waar we met elkaar werken aan een ondernemende, sociale, veilige en duurzame gemeenschap. Dit doen wij vanuit onze visie op dienstverlening 'Goed geregeld, graag gedaan!' Anders gezegd, wij zijn 4G. Huizen werkt aan grote opgaven. Een paar voorbeelden zijn de invoering van de omgevingswet, het uitbreiden van de digitalisering voor inwoners en collega's, een klimaatneutraal Huizen in 2050, het vergroten van het toerisme in Huizen als verlengstuk van de metropoolregio en dienstverlening op maat voor alle inwoners.
Gespreksinformatie
Beoordelingssystematiek
Stap 1: Beoordeling CVs op minimumeisen.
Een externe administratieve broker beoordeelt de CVs op de minimumeisen/knock-outcriteria in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
Stap 2: Selectie tien (10) CVs die aan de organisatie worden voorgelegd.
Een externe administratieve broker beoordeelt de CVs van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde gunningscriteria te beoordelen door een externe administratieve broker. De tien (10) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CVs van de kandidaten die door een externe administratieve broker zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria: Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties. De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geinformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Planning
De fysieke gesprekken bij de gemeente worden op een later moment gepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo spoedig mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot donderdag 23 oktober 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden uiterlijk op vrijdag 24 oktober 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij een externe administratieve broker, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Een externe administratieve broker is bereikbaar op [telefoonnummer verwijderd]. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 29 oktober 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.
Overige informatie
Benodigd aantal professionals: 1
Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Huizen mag geen arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Huizen. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Overige informatie
De aanbestedende dienst vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van een externe administratieve broker. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).