Medewerker KCC

Vrijthof 10, 5081 CA Hilvarenbeek, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 24 Noord-Brabant

Begindatum:

5 aug 2024

Einddatum:

31 jan 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

19 jul 2024

Type inzet
In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er. Geïnteresseerde ZZP’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt.

Medewerker KCC - Gemeente Hilvarenbeek
Afdeling Dienstverlening / Team Burgerzaken/KCC
0-24 uur per week, start z.s.m. tot 31-1-2025

Dit is het team
Het team Burgerzaken/KCC is het ‘gezicht’ en eerste aanspreekpunt voor de inwoners en ondernemers van de gemeente. De betrokkenheid bij elkaar en bereidheid om elkaar te helpen is groot. We streven samen naar een zo goed mogelijke dienstverlening; dat dit wordt gezien en gewaardeerd blijkt uit recent onderzoek naar de klantwaardering onder onze inwoners.

“Wij vormen als team het eerste aanspreekpunt, waarbij het onze taak is om degene die contact legt zo goed mogelijk te helpen. Onze taken zijn divers en daarom staan we als team altijd voor elkaar klaar. We doen, we denken, we groeien en we drinken goede koffie.” - Rick (Medewerker KCC)

Wat ga je doen?
Als medewerker KCC weet je nooit wat de dag brengt, wie je die dag spreekt en welke vragen je beantwoordt. Wel weet je dat je vragen en reacties kunt verwachten over alle diensten en producten van de gemeente; denk aan afval, vergunningen, evenementen, paspoortaanvragen, of voorzieningen om zelfstandig te worden of blijven. Je staat in verbinding en werkt nauw samen met verschillende afdelingen binnen de gemeente. Zo voorzie je de beller of bezoeker van een passend antwoord. Je handelt zoveel mogelijk vragen zelf af. Waar nodig verbind je door naar een collega of maak je een terugbelverzoek voor de vakafdeling.

Tijdens een receptiedienst ontvang je bezoekers van het gemeentehuis. Je beantwoordt vragen, meldt bezoekers aan die een afspraak hebben en zorgt voor de uitgifte van rijbewijzen en reisdocumenten die door de collega’s van Burgerzaken zijn aangevraagd. Je beantwoordt ook vragen via social media, WhatsApp en e-mail. Waar nodig haal je informatie op bij je collega’s binnen de organisatie.

Uiteraard registreer je wat je doet zorgvuldig in het klantvolgsysteem. Je signaleert ontwikkelingen in de gemeente, verzamelt managementinformatie en beheert de kennisbank. Ondertussen werk je samen aan procesverbetering en teamontwikkeling.

“Ik heb zoveel geleerd sinds ik werk bij KCC. De vragen en opmerkingen van inwoners vliegen alle kanten uit, het is een sport om deze te mogen beantwoorden of door te verbinden. Heerlijk om inhoudelijk zo flexibel bezig te zijn, in een team dat voor elkaar klaar staat.“ - Judith (Medewerker KCC)

Wat verwachten wij van jou?
Functie-eisen

  • Je beschikt over mbo werk- en denkniveau.

  • Je voelt je thuis in een politiek-gestuurde organisatie. Als je werkervaring hebt binnen een KCC zijn we daar heel blij mee.

  • Je bent dienstverlenend en flexibel inzetbaar tijdens de openingstijden van het gemeentehuis: maandag tot en met donderdag 09.00-17.00 uur, dinsdag tot 19.30 uur, vrijdag 09.00-12.30 uur. Ook een avondopenstelling vind je prima.

  • Flexibiliteit in geval van calamiteit is belangrijk om de bezettingsgraad te kunnen garanderen.

Persoonskenmerken
Nog belangrijker is het dat je goed luistert, doorvraagt, de kern uit het gesprek haalt, duidelijk bent in het communiceren van de juiste informatie en indien nodig mensen geruststelt. Omdat je tijdens het gesprek informatie verzamelt en verwerkt op verschillende plekken is het belangrijk dat je snel kan schakelen tussen verschillende systemen.
Kerncompetenties Gemeente Hilvarenbeek: eigenaarschap - planmatig werken - verplaatsen in de klant en hiernaar handelen.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.