Begindatum:
20 feb 2024Einddatum:
31 dec 2024Uren per week:
16Publicatiedatum:
8 feb 2024Omschrijving van de opdracht
We zijn op zoek naar een Kwartiermaker voor het opzetten van een bedrijfsbureau.
De volgende werkzaamheden dienen daarbij opgepakt te worden:
opzetten van een bedrijfsbureau, waarin alle ondersteunende diensten voor het primaire proces opgenomen zijn. Denk onder andere aan inkoop, planning, kwaliteitscontrole en financiën;
implementeren van projectmatig creëren, inclusief het begeleiden van projectleiders;
in beeld brengen geschikte software om optimale invulling te geven aan het primaire proces;
in beeld brengen van de werkvoorraad op werkplekniveau en dit verwerken in een planning op werkplekniveau;
in beeld brengen waar opdrachten vandaan komen;
begeleiden van projectleiders bij de uitvoering van hun opdrachten. Denk daarbij aan ondersteuning bij het opstellen van opdrachtbrieven, planningen, financiële overzichten etc.
Scope ligt bij de teams Openbare Werken, Ruimtelijke Ordening, Economische zaken, Recreatie & Toerisme.
Daarnaast ben je sparringpartner van het afdelingshoofd over vragen als:
welke (procesmatige en inhoudelijke) rollen/functies worden gemist?
aanpassingen van de bedrijfsvoering aspecten, als standaarden, inkoop en financiering
hoe kennis en expertise te borgen en uit te wisselen?
hoe borgen we structurele middelen in de begroting?
hoe organiseren we (bestuurlijke) vragen / opdrachten?
Competenties:
Sparringpartner voor afdelingshoofd en kan sturen op eindresultaat;
Goed kunnen schakelen tussen operationeel, tactisch, strategisch en bestuurlijk niveau;
Analytisch vermogen;
Adviseren over functiewaarderingsvraagstukken;
Kunnen plannen en organiseren;
Vasthoudend;
Resultaatgericht;
Samenwerkend;
Zelfstandig.
Eisen
Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar bij of in opdracht van een gemeente. Dit moet blijken uit de CV.
Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met organisatie-inrichting en -ontwikkeling. Dit moet blijken uit de CV.
Kandidaat is beschikbaar vanaf 20 februari tot en met eind 2024
Kandidaat is beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?
Wensen
Kandidaat beschikt over twee referenties
Kandidaat beschikt over de gevraagde competenties. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
Kandidaat past binnen het team. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.