Kwartiermaker Bedrijfsbureau

Vrijthof 10, 5081 CA Hilvarenbeek, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 16 Noord-Brabant

Begindatum:

20 feb 2024

Einddatum:

31 dec 2024

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

8 feb 2024

Omschrijving van de opdracht
We zijn op zoek naar een Kwartiermaker voor het opzetten van een bedrijfsbureau.

De volgende werkzaamheden dienen daarbij opgepakt te worden:

  • opzetten van een bedrijfsbureau, waarin alle ondersteunende diensten voor het primaire proces opgenomen zijn. Denk onder andere aan inkoop, planning, kwaliteitscontrole en financiën;

  • implementeren van projectmatig creëren, inclusief het begeleiden van projectleiders;

  • in beeld brengen geschikte software om optimale invulling te geven aan het primaire proces;

  • in beeld brengen van de werkvoorraad op werkplekniveau en dit verwerken in een planning op werkplekniveau;

  • in beeld brengen waar opdrachten vandaan komen;

  • begeleiden van projectleiders bij de uitvoering van hun opdrachten. Denk daarbij aan ondersteuning bij het opstellen van opdrachtbrieven, planningen, financiële overzichten etc.

  • Scope ligt bij de teams Openbare Werken, Ruimtelijke Ordening, Economische zaken, Recreatie & Toerisme.

Daarnaast ben je sparringpartner van het afdelingshoofd over vragen als:

  • welke (procesmatige en inhoudelijke) rollen/functies worden gemist?

  • aanpassingen van de bedrijfsvoering aspecten, als standaarden, inkoop en financiering

  • hoe kennis en expertise te borgen en uit te wisselen?

  • hoe borgen we structurele middelen in de begroting?

  • hoe organiseren we (bestuurlijke) vragen / opdrachten?

Competenties:

  • Sparringpartner voor afdelingshoofd en kan sturen op eindresultaat;

  • Goed kunnen schakelen tussen operationeel, tactisch, strategisch en bestuurlijk niveau;

  • Analytisch vermogen;

  • Adviseren over functiewaarderingsvraagstukken;

  • Kunnen plannen en organiseren;

  • Vasthoudend;

  • Resultaatgericht;

  • Samenwerkend;

  • Zelfstandig.

Eisen

  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar bij of in opdracht van een gemeente. Dit moet blijken uit de CV.

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met organisatie-inrichting en -ontwikkeling. Dit moet blijken uit de CV.

  • Kandidaat is beschikbaar vanaf 20 februari tot en met eind 2024

  • Kandidaat is beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?

Wensen

  • Kandidaat beschikt over twee referenties

  • Kandidaat beschikt over de gevraagde competenties. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

  • Kandidaat past binnen het team. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.