Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerker WOZ

Stephanuspark 1, 7772 HZ Hardenberg, Nederland

Sluit over 6 dagen
Geen maximum 32-36 Overijssel

Begindatum:

13 okt 2025

Einddatum:

-

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

17 sept 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Als WOZ medewerker zorg jij ervoor dat onze gegevens over woningen en gebouwen kloppen. Je moet zelfstandig kunnen beoordelen wat de kwaliteitsnormen zijn van een object naar aanleiding van een ingevuld inlichtingenformulier. Een handleiding van deze kwaliteitsnormen is aanwezig. Tevens vindt er een optimalisatie plaats van de kenmerken (grootte, omschrijving) van de bijgebouwen bij woningen.

Werkzaamheden:

  • Het controleren en wijzigen van de secundaire objectkenmerken
  • Met behulp van een luchtfoto primaire object kenmerken optimaliseren;
  • Wijzigingen doorvoeren in belastingapplicatie GouwIT;
  • Bijgebouwen koppeling met de bag/geo applicatie kan controleren en zo nodig aanpassen.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal MBO+ niveau richting vakgebied WOZ
  • Aantoonbaar in het bezit van een certificaat WOZ-medewerker
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als WOZ medewerker

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met GouwIT, maak duidelijk aantoonbaar in het cv waar deze werkervaring opgedaan is (10 punten)
  • Aantoonbare werkervaring met Zaaksysteem, maak duidelijk aantoonbaar in het cv waar deze werkervaring opgedaan is (10 punten)
  • Aantoonbare werkervaring met NedbrowseR (Nedgraphics), maak duidelijk aantoonbaar in het cv waar deze werkervaring opgedaan is (10 punten)
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als WOZ medewerker in de afgelopen 10 jaar bij een gemeente (40 punten)
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als WOZ medewerker in de afgelopen 10 jaar (30 punten)

Competenties

  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband kan werken.
  • Je hebt oog voor detail en bent in staat om complexe gegevens juist te verwerken.
  • Analytisch sterk, nauwkeurig en in staat om zelfstandig te werken.
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Resultaatgericht, proactief en je hebt doorzettingsvermogen

Organisatie en team

Werken voor de gemeente Hardenberg: Groei en bloei met ons mee

De gemeente Hardenberg is een fantastische plek om te wonen en te werken. Hier geniet je van het mooie platteland langs de Vecht en van de gezelligheid van een stad. Terwijl veel andere gemeenten kleiner worden, blijft de gemeente Hardenberg juist groeien. Inmiddels hebben we meer dan 62.935 inwoners. We willen Hardenberg verder laten groeien en ontwikkelen tot een moderne stad in een landelijke omgeving. Dit betekent dat we de regio willen versterken, het buitengebied aantrekkelijker willen maken en de voorzieningen willen verbeteren. We bouwen aan een duurzame economie die klaar is voor de toekomst, waarbij lokaal ondernemen een belangrijke rol speelt. Bij ons werk je met plezier aan deze plannen, samen met 550 enthousiaste collegas. We hechten veel waarde aan vriendelijkheid, betrouwbaarheid en een goede samenwerking. We geloven in de De Kracht van Gewoon Doen en pakken dingen praktisch aan.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 29 september 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 26 september 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. De opdrachtgever zal om een geheimhoudingsverklaring vragen. De Opdrachtgever zal om een Uittreksel Handelsregister (KvK) vragen. De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). Voor opdrachtnemer geldt een Social Return (SROI) verplichting bij gegunde opdrachten hoger dan 400.000 binnen het DAS van de Talentenregio. Voor meer informatie zie: (https://talentenregiohuurtin.nl/wp-content/uploads/2024/10/SROI-bijlage-DAS-v2.pdf). Het uurtarief kan worden gewijzigd volgens de hierna genoemde CBS-indexering volgens: CBS CAO Lonen, contractuele loonkosten en arbeidsduur, lonen per uur inclusief bijzondere beloningen indexcijfer, 2020=100: CAO-lonen,contractuele loonkosten en arbeidsduur; indexcijfers (2020-100) cbs.nl).

Vragen kunnen ingediend worden tot donderdag 18 september 2025 09:00. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 19 september 2025 gepubliceerd op onze website. De gestelde vragen en antwoorden kunt u inzien door in te loggen bij Flextender via uw Flextender account. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 23 september 2025 09:00. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur