Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Consulent Voedselbank (tijdelijk)

Taurusavenue 100, 2130 LS Hoofddorp, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
geen bedrag 32 Zuid-Holland

Begindatum:

3 mrt 2023

Einddatum:

27 okt 2023

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

25 jan 2023

Omschrijving van de opdracht
Als consulent Voedselbank geef je advies aan de Voedselbank over toekennen en afwijzen voedselpakket. Dit doe je door het vaststellen van het vrij te besteden deel van het inkomen van de klant. De aanvragen worden ontvangen via een melding. De melding wordt door de ondersteuners naar de consulent Voedselbank gemaild. Als consulent Voedselbank bespreek je de financiële situatie van de klant. Je bepaalt of de aanvrager mogelijk recht heeft op een voedselpakket. Dit advies breng je uit naar de voedselbank. De voedselbank bepaalt of de aanvrager hier recht op heeft en informeert de aanvrager over het genomen besluit.  De afhandeling vindt plaats en wordt door jou administratief bijgehouden. Je houdt een overzicht bij en controleert dit wekelijks met het overzicht dat de Voedselbank bijhoudt. Er is bijna dagelijks contact met de Voedselbank en je neemt deel aan het operationeel overleg. 

Kandidaatomschrijving
Je gaat accuraat te werk. Je kan werken aan de hand van een stroomschema om tot een advies te komen. Je beschikt over goede gespreksvaardigheden. Die pas je toe tijdens het gesprek met de klant in de spreekkamer of wanneer je de aanvrager en organisaties telefonisch te woord staat. Hiernaast pas je jouw gespreksvaardigheden toe om te overleggen met de Voedselbank. 

Naast de bovengenoemde competenties, vinden wij het belangrijk dat je:

  • beschikt over een op de functie gerichte MBO-opleiding;

  • ruime relevante werkervaring in een soortgelijke functie;

  • kennis en ervaring hebt met  de doelgroep.

Eisen

  • Voor de functie relevant MBO-diploma

  • Liefst eerder werkzaam geweest in het segment schulden & armoede

  • Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZPIn verband met de Wet Deregulering Arbeidsverhoudingen (Wet DBA) is beoordeeld of sprake is van een arbeidsovereenkomst indien een zzp’er de opdracht zou verwerven. Aangezien er een aanmerkelijk risico op de aanwezigheid van een gezagsverhouding is en vrije vervanging van de inhuurkracht niet wenselijk/realistisch is, is de gemeente van oordeel dat het risico op een arbeidsovereenkomst te hoog is. Daarom kan een zzp’er niet rechtstreeks inschrijven op deze opdracht. Het begrip zzp’er dekt de lading overigens niet geheel. Hieronder wordt bijvoorbeeld ook een BV begrepen, die de directeur/groot aandeelhouder (DGA) wil detacheren, zonder dat er een gezagsverhouding bestaat tussen de BV en de te detacheren persoon. Een zzp’er/DGA als hierboven bedoeld kan alleen inschrijven op de opdracht als hij/zij in dienst treedt van het detacherings-/payrollbedrijf. Kies Ja indien u zich hieraan conformeert.Referentie vereist

Gunningscriteria

  • kennis van zaken om adviezen uit te kunnen brengen ten aanzien van voedselbankaanvragen.

  • Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

    • Taalkundig;

    • Kennis;

    • Affiniteit doelgroep

  • Beschikbaarheid in zowel periode 1 (32 uren) als periode 2 16 uren) geniet de voorkeur.

Interviewplanning

1e gesprek, en bij geschiktheid een tijdelijke aanstelling.

Toelichting op rooster

Rooster in overleg. LET OP: Periode 1 = 03 maart t/m 23 juni 2023 voor 32 uren per week. Periode 2 = 24 juni t/m 27 okt. 2023 voor 16 uren per week.

Dienstencategorie

Gezondheidszorg en maatschappelijke dienstverlening

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.