Medewerker backoffice Burgerzaken

Vrijheidstraat 2, 4941 DX Raamsdonksveer, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 24 Noord-Brabant

Begindatum:

16 sept 2024

Einddatum:

16 dec 2024

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

23 aug 2024

Type inzet
In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er. Geïnteresseerde ZZP’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt.

Omschrijving van de opdracht
Geertruidenberg is met ruim 22.000 inwoners één van de oudere steden van ons land. De gemeente bestaat uit drie dorpskernen: Geertruidenberg, Raamsdonksveer en Raamsdonk. Iedere kern heeft een eigen karakter. Geertruidenberg ligt in Noord-Brabant, aan de rand van de Biesbosch, op het kruispunt van de A27 met de A59.

Onze gemeente staat voor grote maatschappelijke uitdagingen, bijvoorbeeld op het gebied van wonen, duurzaamheid, leefbaarheid en zorg. Bij de aanpak hiervan trekken we op met onze maatschappelijke partners en inwoners, want samen komen we verder. Niet voor niets staat in onze missie dat we een betrouwbare en verbindende partner willen zijn.

Onze organisatie is hierdoor flink in ontwikkeling. Door de talenten van onze medewerkers te benutten en continu te zoeken naar vernieuwing blijven we als organisatie in beweging. Dat is ook nodig, want de wereld om ons heen verandert in een hard tempo.
We werken vanuit onze kernwaarden: Betrokken, Ondernemend en Professioneel. Passen deze kernwaarden bij jou? En wil je graag werken in een lerende organisatie, waar hard gewerkt wordt en jouw talent wordt gezien? Solliciteer dan nu!

Wie zoeken we?
Wij zijn een enthousiast team van 6 professionals dat een net zo enthousiaste collega zoekt, die breed inzetbaar is. Wij zijn op zoek naar jou als je:

  • een HBO werk- en denkniveau hebt;

  • minimaal 5 jaar werkervaring hebt, liefst bij een gemeente.

Wat ga je doen?
Als Brp-specialist ga je je bezighouden met het waarborgen van de kwaliteit van de Brp. Voor deze functie zijn we specifiek op zoek naar een collega met ervaring in het vakgebied die een soortgelijke functie bij een andere gemeente heeft vervuld.

  • je ondersteunt de collega’s en beantwoordt complexe (telefonische) vragen van inwoners

  • je optimaliseert het proces verhuizing en adresonderzoek en implementeert dit in het team

  • je voert het bureauonderzoek voor adresonderzoeken uit, en maakt het dossier op orde

  • je voert hercontroles briefadressen uit je werkt onderzoeken op persoonslijsten af

  • je controleert en verwerkt brondocumenten

  • je ondersteunt bij de zelfevaluatie

  • je controleert mutaties van andere collega’s

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.