Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Beleidsmedewerker ruimtelijk domein

Vrijheidstraat 2, 4941 DX Raamsdonksveer, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 24 Noord-Brabant

Begindatum:

1 sept 2022

Einddatum:

31 dec 2022

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

4 aug 2022

Functiebeschrijving
De functie bestaat uit deels vaste taken, onder andere bestuurlijke en ambtelijke overleggen met de woonregio Breda en omgeving. Hier behartig je de belangen van de gemeente Geertruidenberg en werk je mee aan de regionale opgaven omtrent volkshuisvesting. Tevens draag je zorg voor alle informatieverstrekking richting de provincie; denk hierbij aan de in aanbouw genomen woningen en de jaarlijkse provinciale matrix met alle gerealiseerde woningbouw en nieuwbouwplannen die op stapel liggen.

Tevens werk je als beleidsmedewerker aan verschillende ruimtelijke projecten, waarbij je de verantwoordelijkheid draagt, maar de projectleider je begeleidt en adviseert waar nodig. Je begeleidt projecten namens de gemeente vanaf initiatieffase tot uitvoering. Je bent de spil in het proces die zowel interne belangen als externe belangen afweegt. Als Beleidsmedewerker Ruimtelijk Domein maak je onderdeel uit van het team Ruimte. Binnen het team draag je, naast je eigen werkzaamheden, bij aan de algemene advisering rondom ruimtelijke ordening ben je een sparringpartner voor de overige teamleden en de wethouder. 

  • Je hebt affiniteit en ervaring met het beleidsveld wonen en volkshuisvesting;

  • Je hebt affiniteit met en ervaring met ruimtelijke ordening;

  • Ervaring met het leiden van een project;

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde Hbo-opleiding;

  • Je bent in staat om beleidsoverstijgend en integraal te denken; 

  • Je bent overtuigend op basis van je kennis en kunde;

  • Je hebt kennis van en ervaring met het maken van beleid;

  • Je bent een inhoudelijke gesprekspartner voor onze burgers, samenwerkingspartners, je collega’s en ons gemeentebestuur;

  • Je hebt ervaring met het werken bij een gemeente.

Verder zoeken we iemand die:

  • Goed in een team werkt, maar kan ook zelfstandig taken kan oppakken;

  • Communicatief sterk is;

  • Resultaatgericht en zorgvuldig is;

  • Een goede politiek bestuurlijke antenne heeft;

  • Hoofd – en bijzaken van elkaar kan scheiden;

  • Over goede schriftelijke en mondelinge vaardigheden beschikt.

Uren & Werkdagen
Aantal uur per week: 24 uur per week
Toelichting op uur per week: -
Werkdagen: Maandag; Dinsdag; Woensdag; Donderdag; Vrijdag

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.


 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.