Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Jouw rol als vergunningverlener bodem Als vergunningverlener bodem houd jij je bezig met het beoordelen van Omgevingswet meldingen, zoals saneren en graven in de bodem boven de interventiewaarde. Je controleert of de meldingen voldoen aan de wet- en regelgeving van de Omgevingswet. Denk hierbij aan vragen als: is de juiste melding gedaan? Wordt op de juiste manier gesaneerd? Jouw belangrijkste taken:
Je beoordeelt meldingen en informatieplichten Omgevingswet die via het Omgevingsloket binnen komen. Je beoordeelt de ingediende bodemonderzoeken en overige informatie, overlegt indien nodig met collega’s, neemt contact op met de aanvrager als er vragen zijn en wijst meldingen af als deze niet voldoen.
Je verzorgt de administratieve afhandeling van de meldingen. Je voert de bodemonderzoeken in het bodeminformatiesysteem Nazca in, start het publicatieproces en verzorgt de archivering richting de gemeenten.
Je hebt contact met toezicht als iets niet klopt.
Als vergunningverlener bodem ben je in ieder geval op dinsdag aanwezig op kantoor in Tilburg voor contact met je overige bodemcollega’s. Voor het andere deel kun je thuis of op kantoor werken.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Delen:
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.