Begindatum:
13 nov 2023Einddatum:
10 mei 2024Uren per week:
32-36Publicatiedatum:
12 sept 2023Omschrijving van de opdracht
Krijg jij energie van het correct opstellen en tijdig opleveren van de begroting en jaarrekening als onderdeel van de planning- en controlecyclus? Zie jij de samenhang tussen processen en systemen en weet je daarnaast adequaat advies te geven aan het bestuur en management met betrekking tot alle aspecten van de (financiële) bedrijfsvoering? En vind je het belangrijk om een bijdrage te leveren die er (maatschappelijk) echt toe doet? Dan is dit jouw opdracht!
Je ondersteunt, ontzorgd en ontlast team bedrijfsvoering met de advisering richting vakafdeling Samenleving (Sociaal Domein) en het samenstellen van de producten van de P&C cyclus.
Verantwoordelijkheden
Jij draagt als Adviseur Bedrijfsvoering zorg voor:
Adviseren en ondersteunen van de vakafdeling Samenleving (Sociaal domein) betrekking tot de strategische aspecten van de (financiële) bedrijfsvoering en procesvragen;
(Mede) verantwoordelijk voor de producten uit de planning- en controlecyclus, zoals begroting, jaarrekening en diverse tussentijdse rapportages;
Gevraagd en ongevraagd aandragen van verbetervoorstellen op het vakgebied van bedrijfsvoering zoals doorontwikkeling en vernieuwing van de producten in planning- en controlecyclus, financiële instrumenten, richtlijnen en procedures;
Maak je financiële analyses vanuit verschillende informatiebronnen en zorg je ervoor dat jouw financiële informatie snel beschikbaar en betrouwbaar is.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 13 november 2023 voor minimaal een half jaar voor 32-36 uur per week met de mogelijkheid tot verlengen van 3 x 2 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Eisen
U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
Hebt minimaal 4 jaar relevante werkervaring; bij voorkeur binnen de lokale overheid.
Beschikt over minimaal HBO werk- en denkniveau.
Gunningscriteria
HBO opleiding richting Bedrijfseconomie (3 punten)
HBO opleiding richting Bedrijfseconomie, aangevuld met relevante en recente trainingen (5 punten)
Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring binnen de lokale overheid
Kennis van en/of ervaring met de P&C cyclus en belastingen binnen een gemeente
Kennis van en/of ervaring sociaal domein
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.
Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen één werkdag contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.