Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerker informatiebeheer (Archief)

Gemeente Ede

Bergstraat 4, 6711 DD Ede, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 75,00 32-36 Gelderland

Begindatum:

1 okt 2024

Einddatum:

31 mrt 2025

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

16 jul 2024

Omschrijving van de opdracht
We hebben een leuke functie. Mensen werken graag bij ons om wie we zijn: positief, actiegericht, communicatief. Een plek waar je ruimte krijgt om te groeien. Waar je meetelt en jouw werk ertoe doet. Waar we de dingen soms anders doen, als we samen vinden dat dat beter werkt. We zijn vol in ontwikkeling en zijn op zoek naar een medewerker informatiebeheer

Verantwoordelijkheden
Dit is een baan die bij jou past als je ervan houdt om initiatief te nemen. Informatiebeheer in Ede volledig digitaal. Er is nog papier, maar de norm is digitaal beschrijven, dateren en beheren van informatie. In alle domeinen van de gemeente is de kwaliteit van informatie cruciaal. Het moet kloppen, het moet vindbaar zijn door de juiste mensen op het juiste moment. En het moet correct worden vernietigd als dat de afspraak is. Met informatiebeheer dat op orde is, verlopen interne werkprocessen en de dienstverlening voor inwoners en ondernemers zoals het moet. Jij bent verantwoordelijk voor deze kwaliteit en daarom vertrouwen we op jou als spil in optimalisatie van systemen, kaders, ons ‘informatiegedrag’ en processen. Daarnaast heb je de taak om op aanvraag archiefinformatie te leveren. Om deze meervoudige rol te pakken, laat je binnen de gemeente je gezicht zien. Je begeleidt collega’s bij dossiervorming. Je toetst of processen goed werken. Je signaleert risico’s en komt met verbetervoorstellen. Je bent een vraagbaak, pikt signalen op en adviseert waar de kwaliteitsslag uit moet bestaan en werkt samen met het team recordmanagement.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober 2024 tot en met 31 maart 2024 voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

  • Minimaal een afgeronde MBO-opleiding in de richting van informatiebeheer

  • Ervaring met gemeentelijke processen

  • Ervaring met DMS en/of Zaaksystemen is een pré.

Wensen

  • Ervaring als medewerker informatiebeheer waar de toepassing van de Archiefwet en aangrenzende wet- en regelgeving jouw expertise was/is (40%)

  • Ervaring met DMS en/of Zaaksystemen is een pré (40%)

  • Recente ontwikkelingen gevolgd binnen je vakgebied, bij voorkeur binnen een ambtelijke organisatie (20%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.