Bergstraat 4, 6711 DD Ede, Nederland
Begindatum:
1 okt 2024Einddatum:
31 mrt 2025Uren per week:
32-36Publicatiedatum:
16 jul 2024Omschrijving van de opdracht
We hebben een leuke functie. Mensen werken graag bij ons om wie we zijn: positief, actiegericht, communicatief. Een plek waar je ruimte krijgt om te groeien. Waar je meetelt en jouw werk ertoe doet. Waar we de dingen soms anders doen, als we samen vinden dat dat beter werkt. We zijn vol in ontwikkeling en zijn op zoek naar een medewerker informatiebeheer
Verantwoordelijkheden
Dit is een baan die bij jou past als je ervan houdt om initiatief te nemen. Informatiebeheer in Ede volledig digitaal. Er is nog papier, maar de norm is digitaal beschrijven, dateren en beheren van informatie. In alle domeinen van de gemeente is de kwaliteit van informatie cruciaal. Het moet kloppen, het moet vindbaar zijn door de juiste mensen op het juiste moment. En het moet correct worden vernietigd als dat de afspraak is. Met informatiebeheer dat op orde is, verlopen interne werkprocessen en de dienstverlening voor inwoners en ondernemers zoals het moet. Jij bent verantwoordelijk voor deze kwaliteit en daarom vertrouwen we op jou als spil in optimalisatie van systemen, kaders, ons ‘informatiegedrag’ en processen. Daarnaast heb je de taak om op aanvraag archiefinformatie te leveren. Om deze meervoudige rol te pakken, laat je binnen de gemeente je gezicht zien. Je begeleidt collega’s bij dossiervorming. Je toetst of processen goed werken. Je signaleert risico’s en komt met verbetervoorstellen. Je bent een vraagbaak, pikt signalen op en adviseert waar de kwaliteitsslag uit moet bestaan en werkt samen met het team recordmanagement.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober 2024 tot en met 31 maart 2024 voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Eisen
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
Minimaal een afgeronde MBO-opleiding in de richting van informatiebeheer
Ervaring met gemeentelijke processen
Ervaring met DMS en/of Zaaksystemen is een pré.
Wensen
Ervaring als medewerker informatiebeheer waar de toepassing van de Archiefwet en aangrenzende wet- en regelgeving jouw expertise was/is (40%)
Ervaring met DMS en/of Zaaksystemen is een pré (40%)
Recente ontwikkelingen gevolgd binnen je vakgebied, bij voorkeur binnen een ambtelijke organisatie (20%)