Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
De gemeente Drimmelen is op zoek naar een tijdelijk medewerker burgerzaken, voor de periode van 1 oktober t/m 31 december 2022.
Wat ga je doen?
Als medewerker burgerzaken word je binnen het cluster Publiekszaken ingezet waar het nodig is. De hoofdtaak is Burgerlijke stand en verder alle voorkomende werkzaamheden binnen het cluster.
1. Je behandelt aanvragen m.b.t. de burgerlijke stand, zoals o.a. over huwelijken, geboorten, erkenningen, overlijdens en (complexe) vraagstukken op het gebied van de burgerlijke stand en Internationaal Privaatrecht, naturalisatie en optie. 2. Je verricht verder alle voorkomende administratieve werkzaamheden binnen het cluster Publiekszaken.
Wie ben jij? - Je hebt minimaal 2 jaar ervaring als allround medewerker burgerzaken - Je bent communicatief sterk, resultaatgericht, omgevingsbewust, klantgericht en stressbestendig - Aantoonbare ervaring met iBurgerzaken en Cipers/IZRM en PinkRoccade
Opleiding/ervaring: Minimaal MBO werk- en denkniveau
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Delen:
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.