Park 1, 4921 BV Made, Nederland
Begindatum:
24 nov 2025Einddatum:
31 mrt 2026Publicatiedatum:
31 okt 2025Je bent onderdeel van een team van 4 financieel adviseurs. Samen helpen wij voor de gehele organisatie de financiën en de besluitvorming op orde te houden. Dit doe je samen met de financiële administratie. De adviseurs hebben onderling een aantal portefeuilles verdeelt. Hierbij moet je denken aan Treasury, Fysiek en Sociaal domein, Belastingen, Gemeentefonds, personeel etc. Je zorgt voor financieel in- en overzicht op jouw portefeuilleonderwerpen en helpt mee aan het opstellen van beleid daarvoor. Je advies gaat verder dan alleen het geld, je kijkt en denkt breder mee om de organisatie verder te helpen. Je ondersteunt de lijnmanagers en budgethouders met het nemen van besluiten en het volgen van de juiste procedures. Je helpt ons in control te zijn en de cyclus met kaderstelling en verantwoording goed te doorlopen.
Veel ervaring of startend met veel talent, we zijn op zoek naar het juiste verhaal;
Een afgeronde relevante WO of HBO+ opleiding;
Ervaring in het vakgebied;
Je bent analytisch en krijgt gemakkelijk inzicht en overzicht;
Inzicht in financiële processen, je kan deze herkennen, doorgronden en waar nodig verbeteren;
Een sterk ontwikkeld oplossend vermogen, je gaat graag een uitdaging aan;
Goede communicatieve vaardigheden, jij stapt makkelijk op anderen af en weet je advies duidelijk over te brengen;
Je kan goed samenwerken en weet van aanpakken.
Uw kandidaat heeft een afgeronde aantoonbare HBO opleiding in de richting van financiën, dit moet blijken uit het CV.
Kandidaat heeft aantoonbare werkervaring in soortgelijke functie binnen een gemeentelijke organisatie. Dit moet blijken uit het CV.
Is kandidaat/bent u beschikbaar voor minimaal 24 uur per week?
5p
Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?
5p
Prijsscore ( laagste tarief / aangeboden tarief ) * maximale prijsscore
10p
Kandidaat past binnen het team. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
Voldoet volledig aan de genoemde competentie (5 Punten)
Voldoet enigszins aan de genoemde competentie (3 Punten)
Voldoet helemaal niet aan de genoemde competentie (0 Punten)
Kandidaat kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
Voldoet volledig aan de genoemde competentie (5 Punten)
Voldoet enigszins aan de genoemde competentie (3 Punten)
Voldoet helemaal niet aan de genoemde competentie (0 Punten)
Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijke sensitiviteit. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
Voldoet volledig aan de genoemde competentie (5 Punten)
Voldoet enigszins aan de genoemde competentie (3 Punten)
Voldoet helemaal niet aan de genoemde competentie (0 Punten)
Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
Voldoet volledig aan de genoemde competentie (5 Punten)
Voldoet enigszins aan de genoemde competentie (3 Punten)
Voldoet helemaal niet aan de genoemde competentie (0 Punten)
Over ons!
Drimmelen, gelegen in de provincie Noord-Brabant, is dé blauwgroene gemeente van Nederland. De gemeente omvat de dorpen Made, Terheijden, Wagenberg, Hooge Zwaluwe, Lage Zwaluwe en Drimmelen zelf, en huisvest ongeveer 28.000 inwoners. Professionals bij de gemeente Drimmelen hebben hart voor de samenleving en zetten zich daar dagelijks met veel energie voor in.
Onze organisatie
Goed werkgeverschap staat bij Drimmelen voorop. Onze 200 medewerkers werken op onze locaties die ingericht zijn op samenwerken. Je werkplek is een keuze, dat betekent dat je daar werkt waar het het meest gewenst is. Dat kan thuis zijn, op locatie of in het gemeentehuis. We staan voor een goede balans tussen werk en privé. In het samenwerken vormen onze kernwaarden het vertrekpunt: leren en reflecteren, ondernemerschap en oplossingsgericht werken.
Additionele toelichting procedure
Intakegesprekken zullen plaatsvinden op 13 november 14:30 tot 17:00.
Optie tot verlenging
Er is eventueel optie tot verlenging
Toelichting op uur per week
Minimaal 24 uur is wenselijk
VOG
De kandidaat is verplicht om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan te leveren. De leverancier vraagt een nieuwe VOG aan bij Justis op screeningsprofiel 11, 12, 41, 43. Bij aanlevering mag de VOG niet langer dan 3 maanden oud zijn en de functietitel genoemd in de opdracht of een vergelijkbare functie moet in de VOG staan. De kosten zijn voor rekening van de leverancier.
