Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeente Doetinchem
Logo van Gemeente Doetinchem

Tekenaar

Raadhuisstraat 2, 7001 EW Doetinchem, Nederland

Sluit over 7 dagen

Begindatum:

1 dec 2025

Einddatum:

1 mrt 2026

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

6 nov 2025
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 32 - 36
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Voor de vakgroep civiel en de vakgroep stedenbouw en landschap is behoefte aan tijdelijke versterking in de vorm van een tekenaar. We zoeken een tekenaar die het ontwerp van de stedenbouwer/landschapper kan vertalen naar een IPOR en die daarna kan omzetten naar technische tekeningen. Iemand die affiniteit heeft met landschap, stedenbouw en civiel (alle een must) en architectuur (is een pre), iemand die zowel de taal van een ontwerper als de taal van een civiel techneut spreekt.

Werkzaamheden:

  • het uitwerken van stedenbouwkundige plannen;
  • het maken van het IPOR (inrichtingsplan openbare ruimte);
  • het maken van civieltechnische tekeningen.

Je gaat aan de slag met twee woningbouwontwikkelingen, een aantal vraagstukken vanuit landschap en civieltechnische projecten.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;
  • Aantoonbare werkervaring met het tekenen met AutoCAD;
  • Aantoonbare werkervaring met NLCS;
  • Aantoonbare werkervaring met tekenen in de openbare ruimte bij een overheidsinstelling of ingenieursbureau.

Wensen en competenties

Wensen:

  • Affiniteit met architectuur.

Competenties:

  • Aanpassingsvermogen;
  • Luisteren;
  • Doorzettingsvermogen;
  • Resultaatgericht werken;
  • Samenwerken;
  • Assertiviteit;
  • Kritisch.

Organisatie en team

Je komt te werken in het team Ontwikkelen en Ondernemen. Dit team werkt aan de woon- en leefomgeving van Doetinchem. Denk aan gebiedsontwikkelingsprojecten, ontwerp en inrichting van de openbare ruimte en het economisch beleid.Het team bestaat uit projectleiders, procesleiders en medewerkers economie en civiel (totaal 31 medewerkers).in het team werken enthousiaste en gedreven medewerkers die elkaars inbreng en mening waarderen. Een team met een gemoedelijke open sfeer waar we klaar staan voor elkaar.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 17 november 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 14 november 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

De selectieprocedure omvat de volgende stappen:

  • Beoordeling cv's op minimumeisen door een externe administratieve broker.
  • Selectie van de 5 beste cv's op basis van gunningscriteria door een externe administratieve broker, waarbij bij een gelijke score het uurtarief doorslaggevend is.
  • Uitnodiging voor een selectiegesprek door de opdrachtgever na beoordeling van de geselecteerde cv's op relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten en bij soortgelijke organisaties.
  • Selectiegesprek met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie, waarbij getoetst wordt op competenties. Kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren.
  • De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste voldoet aan het profiel. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Uitvoeringsvoorwaarde:

Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Doetinchem mag geen arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Doetinchem. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA).

Functieschaal:

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen:

  • Maximaal 3 pagina's, opgesteld in het Nederlands;
  • Minimaal 2 referenties.

Werkdagen:

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag t/m vrijdag.

Overige informatie:

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht niet van toepassing.

Meer informatie:

Vragen kunnen ingediend worden tot vrijdag 7 november 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 11 november 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 13 november 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr