Procesuitvoerder Kenteken Gebonden Gehandicapten Parkeerplaatsen

Grote Kerkhof, 7411 KZ Deventer, Nederland

Sluit over 13 dagen
Geen maximum 20 - 24 Overijssel

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

20 - 24

Publicatiedatum:

17 okt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdracht

Wij zoeken iemand die tijdelijk het proces kan uitvoeren van de Kenteken Gebonden Gehandicapten Parkeerplaatsen (KGGP)

Werkzaamheden:

  • Het in behandeling nemen en beoordelen van nieuwe aanvragen en wijzigingsverzoeken
  • Toetsen en op basis van de regels een besluit nemen
  • Bij het toewijzen nagaan of de plek toereikend is en afstemmen of de plek toegewezen kan worden
  • Opstellen van de documenten
  • Verzorgen van de factuur
  • Aansturen van de aannemer voor het realiseren van de plek en controleren of deze het juiste heeft gedaan
  • Afstemmen met de jurist bij bezwaarschriften
  • Doorsturen concept besluiten naar Regisseur openbare ruimte en na akkoord afstemmen met jurist voor de publicatie.
  • Administratief bijhouden van de status, Bewaken termijnen
  • Communiceren met de aanvrager

Eisen

  • Er mag slechts een partij verantwoordelijk zijn voor de levering van de professional, zonder tussenkomst van derden of onderaannemers. De gehele uitvoering moet in eigen beheer plaatsvinden. Een ZZPer via tussenkomst, waar een bureau een vergoeding voor ontvangt, wordt gezien als rechtstreeks.
  • Afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied Verkeer/Parkeren binnen een gemeente;
  • Een motivatie, opgesteld door de kandidaat zelf, is toegevoegd aan het CV van de kandidaat;

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring op juridisch gebied binnen een gemeente (20 punten);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied Verkeer/Parkeren (30 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met het toepassen van beleidsregels in de praktijk, benoem dit duidelijk in het cv aan de hand van een voorbeeld (30 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met het systeem GIS, Streetsmart. Esuite en/of Bluebrick (20 punten).

Competenties

  • Communicatief vaardig
  • Duidelijk zijn, netjes nee kunnen zeggen naar een aanvrager
  • Communicatie met collegas
  • Instaat zijn om beleidsregels toe te passen op unieke situaties in de praktijk Er is veel al uitgeschreven maar iedere situatie is toch weer uniek. Weet wanneer je moet opschalen.
  • Netjes en nauwkeurig werken
  • Een pittig persoon die van aanpakken weet!

Organisatie en team

Organisatie

Groots denken, gewoon doen

Deventer, de stad en onze dorpen zitten in ons hart. De plek waar mensen wonen, werken, ondernemen en ontspannen. Waar we samenwerken voor en met Deventenaren aan een historische gemeente met grootse toekomstplannen. We zorgen ervoor dat iedereen zich thuis voelt en kan groeien. Waar iedereen ertoe doet. De plek waar we trots op zijn. Werken bij de gemeente Deventer betekent meer dan alleen plannen maken. We gaan de deur uit, de stad en dorpen in, staan open, onderzoeken, proberen en maken dingen mogelijk. We denken groots en doen gewoon. Met opgestroopte mouwen aan de slag. We experimenteren, leren en doen wat nodig is om Deventer vooruit te helpen. Samen zetten we hoofd, hart en handen in voor onze prachtige gemeente. Betrokken, Verantwoordelijk en Daadkrachtig. Dat zijn wij. Dat ben jij. Waar je terecht komtIn hartje Deventer. Een historische Hanzestad, vol sfeervolle steegjes en charmante panden. Een stad van ondernemers, van boeken, koek, bedden, cv-ketels en drukwerk. Gelegen aan de IJssel, omringd door groen en prachtige dorpen. Midden in die stad staat het gemeentehuis: een bijzonder, historisch gebouw dat historie en toekomst samenbrengt. Een van de meest duurzame overheidsgebouwen van Nederland. De 2264 vingerafdrukken van Deventenaren in het gebouw herinneren je er elke dag aan voor wie en met wie we werken Samenwerken, samen doenWerken bij de gemeente Deventer is samen werken, samen doen. Met Deventenaren en met je collegas. We houden de lijnen graag kort en de organisatie wendbaar.

Team

Je komt terecht in een team van ongeveer 30 collegas met expertise op het gebied van stedenbouw, landschap, verkeer en parkeren, archeologie en mobiliteit. Samen zijn we verantwoordelijk voor het bewaken en versterken van de ruimtelijke kwaliteit van stad, dorpen en buitengebied.De sfeer in het team is professioneel, creatief en leergierig. We werken zelfstandig, maar stemmen altijd nauw af met collegas en initiatiefnemers. Wat ons typeert? We visualiseren en enthousiasmeren, denken mee en vooruit. Op dit moment leveren we een belangrijke bijdrage aan grote gebiedsontwikkelingen zoals Centrum & Schil, Keizerslanden en Poort van Deventer. Daarnaast adviseren we bij herontwikkelingen van onder andere Steenbrugge, Senzora, de Kop Handelskade en diverse dorpsuitbreidingen. Ook werken we mee aan projecten op bedrijventerreinen als Bergweide/Kloosterlanden. Bij al deze opgaven zorgen we in nauwe samenwerking en vanuit onze vakdisciplines voor goed doordachte plannen die passen bij de omgeving en de ambities van Deventer.

Gespreksinformatie

Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 3 november 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel als mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Meer informatie

Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 27 oktober 2025 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 28 oktober 2025 gepubliceerd op onze website. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 30 oktober 2025 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Uitvoeringsvoorwaarde

Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Deventer mag geen arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Deventer. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Overige informatie

  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.  

  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.  

  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen Nee  

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).  

  • Er mag slechts één partij verantwoordelijk zijn voor de levering van de professional, zonder tussenkomst van derden of onderaannemers. De gehele uitvoering moet in eigen beheer plaatsvinden.

  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.  

  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.  

  • De overeenkomsten, gedragscode, geheimhoudingsverklaring en brochure SROI is beschikbaar bij het aanbieden van de kandidaat in het bestand inkoopvoorwaarden.

  • Gemeente Deventer hanteert een SROI vereiste voor opdrachtnemer bij een bereikte opdrachtwaarde van € 300.000,- of hoger berekend over twee contractjaren. Zie toelichting in brochure SROI.

CV-eisen CV en door de kandidaat zelf geschreven motivatie. Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands

Werkdagen De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Overleg mogelijk

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl of met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur