Begindatum:
1 mei 2024Einddatum:
30 sept 2024Uren per week:
12Publicatiedatum:
3 apr 2024Wat ga je doen
Als evenementen adviseur ga je voor een goede samenwerking zorgen tussen de gemeente en evenementenorganisatoren. Samen met organisaties loop je het gehele aanvraag proces door. Je blijft gedurende het gehele proces de contactpersoon van alle interne en externe belanghebbenden.
Na afloop evalueer je het verloop samen met de organisatoren het verloop van het evenement, om ervoor te zorgen dat de vervolgedities nog beter verlopen.
Naast het gezamenlijk doorlopen van het proces denk je mee over het evenementenbeleid. Je kijkt welke evenementen goed passen binnen onze gemeente en koppelt deze aan lokale initiatieven om Den Helder op de kaart te zetten zoals het Helders perspectief, de Regio Deal of de Maritieme Deal.
Verder:
Ben je aanspreekpunt voor de interne organisatie op het gebied van evenementen;
Heb je aandacht voor de veiligheid van evenementen tijdens het gehele proces;
Denk je mee over gehele aanvraagproces en waar nodig voer je verbeteringen door;
Stimuleer je als verbinder de samenwerking tussen de verschillende organisaties;
Beantwoord je vragen over de evenementen vanuit de organisatoren.
Dit betreft een nieuwe functie binnen onze organisatie. Je gaat eerst aan de slag om de functie goed in de organisatie neer te zetten. Hierbij kan je denken aan het vormgeven van alle processen en kijk je wat er nodig is om tot een goede invulling te komen.
Kandidaatomschrijving
Afgeronde HBO-opleiding
Bekend met evenementen die meer dan 100.000 bezoekers trekken
Ervaring met het zelfstandig opstellen van beleid op het gebied van evenementen
Interviewplanning
De interviews vinden plaats in de week van 22 tot en met 24 april
Toelichting op rooster
Hybride werken is in goed overleg mogelijk
Dienstencategorie
Andere diensten
Beschikbaarheid
De kandidaat is per 1 mei beschikbaar voor het gevraagde aantal uur.
Opleiding
De kandidaat heeft een afgeronde opleiding op HBO-niveau (Weging prijsdeel: 20 %)
Werkervaring
De kandidaat heeft drie jaar gemeentelijke werkervaring in een functie op het gebied van toerisme, ondernemen of recreatie.
Weging: 30 %
100.000+ evenement
De kandidaat is vanuit haar rol bij de gemeente betrokken geweest bij de organisatie en coördinatie van een evenementen dat meer dan 100.000 bezoekers heeft getrokken. Geef dit duidelijk aan in het C.V.
Weging: 5 %
Ervaring evenementen
De kandidaat is in de afgelopen drie jaar betrokken geweest bij de organisatie en coördinatie van evenementen vanuit zijn of haar rol bij de gemeente. Geef dit duidelijk aan in het C.V. en licht toe wat de rol is geweest van de kandidaat.
Weging: 20 %
Opstellen beleid evenementen
De kandidaat is bekend met het zelfstandig opstellen van beleid evenementen op het gebied van evenementen.
Weging: 5 %
Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Tijdens het interview zullen wij de kandidaat toetsen op de volgende punten:
Werkervaring
Kennis
Competenties: Klantgericht, creatief, zorgvuldig
Weging: 20 %
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.