thumbnail
thumbnail

Adviseur / Projectleider Huisvesting en Facilitair

Stationsplein 1, 2611 BV Delft, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
110
32-36 Zuid-Holland

Begindatum:

29 apr 2024

Einddatum:

29 dec 2024

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

28 mrt 2024

Doelstelling
Het doel van deze Offerteaanvraag is het afsluiten van een Overeenkomst met één (1) dienstverlener ten behoeve van de inhuur van een Adviseur / Projectleider Huisvesting en Facilitair. 

Beschrijving Aanbestedende Dienst
Gemeente Delft (en de aan haar gelieerde onderdelen, zoals o.a. OBS, Werkse en Museum Prinsenhof) treedt op als Aanbestedende Dienst in deze aanbestedingsprocedure. Voor informatie over Gemeente Delft kunt u terecht op de website van Gemeente Delft, te weten www.delft.nl.

Omschrijving werkzaamheden
Door tijdelijke onderbezetting zijn wij voor ons enthousiaste facilitaire team, op zoek naar een ervaren en gedreven Facilitair Adviseur/projectleider. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het adviseren over- en het coördineren van huisvestingsvraagstukken/projecten, het optimaliseren van facilitaire processen en het beheren van budgetten. In deze functie ben je verantwoordelijk voor:

  1. Het vertalen van strategische visies naar concrete acties op het gebied van huisvesting en facilitair management;

  2. Het vertalen van eerste MJOP inventarisatie naar budgetten en implementatie;

  3. Het zorgen voor een efficiënte en kosteneffectieve inrichting van de huisvestingsportefeuille;

  4. Het inventariseren en coördineren van huisvestingsvragen;

  5. Het ontwikkelen en implementeren van strategisch beleid op het gebied van huisvesting;

  6. Het adviseren van het management en andere belanghebbenden over huisvestingsvraagstukken (en facilitaire producten);

  7. Het coördineren en beheren van projecten met betrekking tot huisvesting en facilitaire zaken;

  8. Het beheer en de optimalisatie van de huisvestingsportefeuille.

Eisen

  • Beschikbaarheid: De aangeboden kandidaat is beschikbaar voor gemiddeld 32 tot 36 uur per week vanaf 29 april 2024;

  • Vormvereiste: Inschrijver mag maximaal één kandidaat voorstellen via één CV met één motivatiebrief. Inschrijver dient één CV en motivatiebrief van de aangeboden kandidaat toe te voegen in de map 'mijn documenten' en/of bij de betreffende vraag op het aanbestedingsplatform. Het CV (inclusief motivatiebrief) dient uit maximaal drie (3) pagina’s te bestaan en dient voorzien te zijn van ten minste twee (2) referenten inclusief de contactgegevens van de referent. Aanbestedende dienst houdt zich het recht voor om deze referentie daadwerkelijk na te gaan;

  • Kennis en expertise: Uit het CV en motivatiebrief (en indien uitgenodigd het gesprek) blijkt minimaal dat de aangeboden kandidaat aantoonbaar (middels opleidingen, cursussen, werkervaring, voorbeeldprojecten) beschikt over (het is ter beoordeling aan de gemeente Delft of hieraan wordt voldaan, inschrijver dient in de in te leveren documenten daarom duidelijk op onderstaande punten in te gaan):

    • Minimaal afgeronde hbo opleiding Facilitair, Bedrijfskunde, Bouwkunde of vergelijkbaar;

    • Minimaal vijf (5) Meerjaren Onderhoudsplannen (MJOP) vertaald naar benodigde budgetten en een uitvoeringsplan;

    • Minimaal drie (3) jaar aantoonbare werkervaring met Facilitair advies in de afgelopen zeven (7) jaar;

    • Minimaal twee (2) jaar aantoonbare werkervaring met huisvestingsprojecten binnen grote organisaties (met meer dan 800 medewerkers en meerdere te beheren locaties); o Minimaal twee (2) jaar aantoonbare werkervaring als projectleider.

  • Maximaal uurtarief: €110 ,- inclusief reis- en verblijfskosten en exclusief BTW.

  • Competenties: Uit de door u ingediende stukken en het gesprek blijken minimaal de onderstaande competenties, die voor deze functie als zeer belangrijk worden bevonden (het is ter beoordeling aan de gemeente Delft of hieraan wordt voldaan, inschrijver dient in de in te leveren documenten daarom duidelijk op onderstaande punten in te gaan):

    • Samenwerken;

    • Omgevingsbewustzijn;

    • Resultaatgerichtheid;

    • Analytisch vermogen;

    • Plannen en organiseren;

    • Overtuigingskracht;

    • Klantgerichtheid;

    • Technische affiniteit;

    • Financiële kennis;

    • Teamplayer;

    • Goede communicatieve vaardigheden;

    • Hands-on mentaliteit en flexibiliteit.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 / hibo.abdi@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Hibo Abdi
Hibo Abdi
Opdracht Adviseur

Ben jij de Adviseur / Projectleider Huisvesting en Facilitair die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.