Teammanager ruimtelijke ontwikkeling a.i.

gemeente De Fryske Marren

Herema State 1, 8501 AA Joure, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 140,00 24 Friesland

Begindatum:

1 sept 2024

Einddatum:

1 mrt 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

31 jul 2024

Opdracht omschrijving

Opdracht:

Gemeente De Fryske Marren is voor de duur van 6 maanden op zoek naar een ad interim teammanager voor het team Ruimtelijke Ontwikkeling. Ben jij een ervaren manager die minimaal 3 jaar gemeentelijke ervaring heeft binnen het fysieke domein, dan zijn we op zoek naar jou.

Verantwoordelijkheden

Wat ga je doen? 

  • Je geeft integraal leiding aan het team Ruimtelijke Ontwikkeling. 

  • Je bent verantwoordelijk voor de prioritering, bewaakt de uitvoering en coördinatie van de werkzaamheden van het team en adviseert hierover. Dit doe je in samenhang met andere teams. Je stuurt op team overstijgende samenwerking.

  • Je vertaalt strategisch concernbeleid naar beleidsontwikkeling, voorbereiding en uitvoering binnen jouw team. 

  • Je draagt zorg voor de (door)ontwikkeling en innovatie van jouw team.

  • Je zorgt voor de inzet van medewerkers en financiële middelen bij de realisatie van de producten en diensten van jouw team, binnen de gestelde kaders. Je bewaakt de planning en control van de bedrijfsprocessen. 

  • Je rapporteert aan een directeur.

Je hebt als teammanager Ruimtelijke Ontwikkeling intensief contact met de betrokken portefeuillehouders binnen het college van B&W. Je weet welke dynamiek hierin speelt, herkent deze je weet door je politiek-bestuurlijke sensitiviteit tijdig te anticiperen en adviseren.

Het team Ruimtelijke Ontwikkeling omvat de beleidsmatige aspecten rondom gebiedsontwikkeling, grondzaken, duurzaamheid en economische zaken. Daarnaast beleidsadvies voor stedenbouw, ruimtelijke plannen, bestemmingsplannen, duurzaamheid, milieu, volkshuisvesting, recreatie en toerisme en verkeer en vervoer. Het team bestaat uit ongeveer 35 medewerkers en werkt nauw samen met het team Ruimtelijk Beheer en het team Vergunningen Toezicht en handhaving.

De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 september 2024 tot 1 maart 2025 voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met twee keer drie maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.

Je beschikt over WO-werk en denkniveau en een afgeronde HBO+/WO opleiding.

Je hebt minimaal drie jaar relevante werkervaring als teammanager in een politiek-bestuurlijke context.

Je hebt ervaring in het werkgebied ruimtelijke ontwikkeling.

70 %

Je hebt werkervaring bij een gemeente

30 %

Je verstaat de Friese taal

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.