thumbnail
thumbnail
WABO coördinatie

Engelenburgerlaan 31, 6971 BV Brummen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 85,00
24 Gelderland

Begindatum:

1 dec 2023

Einddatum:

31 mrt 2024

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

14 nov 2023

Omschrijving van de opdracht

  • Be- en afhandelen (in rol van casemanager) van omgevingsvergunningen op het gebied van de WABO (inclusief bouwbesluittoets);

  • Overleggen met zowel interne collega's uit andere disciplines als externe partners, zoals de Omgevingsdienst Veluwe en/of Veiligheidsregio Noord Oost Gelderland en medeoverheden;

  • Zelfstandig regie voeren op het hele proces en delen daarvan ook zelf uitvoeren zoals:

    • Onderhouden van contact met de aanvrager over de voortgang;

      • Onderzoeken, herkennen en de dwarsverbanden begrijpen van vergunningsaanvragen, die een directe relatie hebben met de beoordeling op diverse vergunningstelsels en wet- en regelgeving;

      • Beoordelen van vergunningaanvragen op ontvankelijkheid, het toetsen van aanvragen aan relevante wetten, beleidskaders en regelingen;

      • Afwegen van verschillende adviezen ten behoeve van het besluit.

      • Uitzetten van de Welstandstoets en planologische toets;

      • Het uiteindelijke verlenen van de beschikking:

      •  Kennis van de Omgevingswet en de WKB en de behandeling hiervan.

  • Het adviseren bij de technische afhandeling van bezwaar- en beroepzaken, die te maken hebben met je eigen dossier.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 december 2023 tot en met 31 maart 2024 voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

  • 3 jaar gemeentelijke ervaring op dit vakgebied.

  • HBO aangevuld met vakinhoudelijke opleidingen op HBO niveau.

  • Kennis van de Omgevingswet en de Wet Kwaliteitsborging.

Gunningscriteria

  • Opleiding

  • Werkervaring

  • Specifieke kennis en ervaring

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met onze opdracht adviseur.
Opdracht Adviseur Jan de Vries
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de WABO coördinatie die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.