Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeente Bronckhorst
Logo van Gemeente Bronckhorst

Projectleider Verduurzaming Sporthallen

Elderinkweg 2, 7255 KA Hengelo, Nederland

Sluit over 11 dagen

Begindatum:

1 jan 2026

Einddatum:

-

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

18 nov 2025
Opdracht tarief 125Opdracht uren 24

Omschrijving

Opdrachtomschrijving

De gemeenteraad heeft opdracht gegeven voor de verduurzaming van twee sporthallen en de verkenning van de mogelijkheden van een derde sporthal binnen beschikbaar budget. Inmiddels is de eerste hal bijna opgeleverd en staat de aanbesteding voor de tweede hal klaar. De uitvoering van die verduurzaming zal in 2026 gebeuren. Afhankelijk van de mogelijkheden kan dan in 2027 de derde hal verduurzaamd worden.

Werkzaamheden

  • Het uitwerken van deze bestuurlijke opdracht naar ontwerpen, aanbestedingsdocumenten en opdrachten aan uitvoerende partijen, inclusief de aanbesteding(en) voor de verduurzaming(en).
  • Verzorgen en begeleiding van tijdige en noodzakelijke besluitvorming rondom de totstandkoming van de projectresultaten.
  • Verantwoordelijk om tijdens de realisatie, de uitvoerende partijen aan te sturen op tijdigheid en kwaliteit.

Resultaten

  • Na realisatie zorgt de projectleider verduurzaming voor een volledige en transparante oplevering van het project. Hij draagt zorg voor een compleet opleverdossier met revisietekeningen, garanties, gebruikershandleidingen en rapportages van de uitgevoerde maatregelen.
  • De projectleider ziet toe op de technische en administratieve afronding, inclusief financiele eindafrekening, afhandeling van restpunten en controle op contractuele afspraken.
  • Daarnaast levert hij een eindrapportage op met de behaalde duurzaamheidsresultaten, zoals energiebesparing, CO2-reductie en labelverbetering, en verzorgt hij de onderbouwing voor eventuele subsidieafrekeningen.
  • Ook organiseert hij de overdracht aan beheer en gebruikers, inclusief instructie, evaluatie en nazorgplan.

Eisen

  • 'Bring your own device is van toepassing. Bij de uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld. Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop, telefoon en toebehoren;
  • Een maximum uurtarief van 125,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer en fee;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;
  • De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider op het gebeid van verduurzaming van sport accommodaties en maatschappelijk vastgoed binnen de gemeentelijke overheid.

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider op het gebeid van verduurzaming van sport accommodaties en maatschappelijk vastgoed binnen de gemeentelijke overheid;
  • Aantoonbare werkervaring met het verkrijgen en verantwoorden van (DUMAVA) subsidies.

Competenties

  • Resultaatgericht werken;
  • Samenwerken;
  • Besluitvaardigheid;
  • Analyserend vermogen;
  • Plannen en organiseren.

Organisatie en team

Werken bij een van de mooiste en grootste plattelandsgemeenten van Nederland! De gemeente Bronckhorst is een moderne en open organisatie. Wij springen in op de ontwikkelingen in de samenleving en gaan uit van de kracht van onze inwoners en ondernemers. De maatschappij is altijd in beweging. Dat maakt ons werk heel afwisselend. We werken samen met verschillende partijen, van inwoners, buurten, verenigingen, ondernemers tot andere overheden. Altijd kijken we hoe we goede plannen kunnen ondersteunen. Vanuit een positieve houding. Want we geloven erin dat wat goed is moet kunnen. Met trots dr an, zeggen we.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 10 december 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 8 december 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

  • Stap 1: Beoordeling cvs op minimumeisen
    Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling.
  • Stap 2: Selectie 5 cvs die aan de organisatie worden voorgelegd
    De 5 kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend.
  • Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
    De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek.
  • Stap 4: Selectiegesprek
    In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:
  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
  • Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
  • Fee voor deze opdracht 1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
  • CV-eisen: Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
  • Werkdagen: De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma Di Wo Do Vr.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, do, vr