Begindatum:
1 apr 2023Einddatum:
1 feb 2024Uren per week:
20Publicatiedatum:
9 mrt 2023Ben jij een AFAS Payroll specialist en heb je ervaring met implementatieprojecten? Wij zoeken jou!
Wie zijn wij
Afdeling HR van de Gemeente Breda
Binnen de gemeente Breda staat het leveren van dienstverlening aan onze interne en externe klant op één. De afdeling HR heeft de ambitie haar interne HR-dienstverlening continu te verbeteren naar een niveau dat aansluit bij de behoefte van de organisatie. Na een aanbesteding start het implementatieproject voor ons nieuwe HR Systeem. Hiermee maken wij de stap om van twee (payroll en HRM) systemen integraal te gaan werken met één HR systeem.
Wat ga je doen?
Wij werken dit jaar aan de implementatie van een nieuw HR-systeem; AFAS. Voor het onderdeel Payroll zoeken wij een implementatie specialist die ons gaat helpen bij de inrichting van de Payroll module in AFAS. Deze opdracht valt binnen de projectstructuur van het implementatieproject. Eén van je collega's is hierbinnen de werkgroepleider voor het salarisdeel. Ter aanvulling op deze collega zoeken wij een specialist met de juiste kennis én bewezen ervaring, die hierbij gaat helpen. Om er zo voor te zorgen dat de salarisadministratie bij livegang goedlopend en efficiënt is ingericht. We werken deels al met AFAS, mogelijk wordt jouw expertise ook gevraagd bij optimalisatievraagstukken
We zoeken jou!
Ben jij een ervaren AFAS Payroll specialist die op de hoogte is van de benodigde payroll wet- en regelgeving? Heb jij ervaring met vergelijkbare implementatietrajecten? Het is een pré als je dit al eerder bij gemeenten hebt gedaan. Ben je daarnaast communicatief, dienstverlenend en een teamspeler? Dan zoeken wij jou!
Wat bieden wij?
Wij zoeken iemand die 20 uur per week beschikbaar is. Dit betreft het gemiddeld aantal uren per week, deze uren worden in overleg variabel ingezet. Het betreft een functie in schaal 11 (CAO Gemeenten).
Lees meer over de gemeente Breda: https://www.breda.nl/gemeente-breda-bedrijfsinformatie
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.