Claudius Prinsenlaan 10, 4811 DJ Breda, Nederland
Begindatum:
23 mei 2022Einddatum:
30 sept 2022Uren per week:
36Publicatiedatum:
11 mei 2022Functiebeschrijving
Ben jij de innovatieve communicatiekracht die ons team komt versterken? In verband met een grote hoeveelheid aan werkzaamheden komt er binnen de afdeling Communicatie een tijdelijke positie vrij. Als afdeling dragen wij er zorg voor dat het voor de inwoners van de stad Breda en omliggende dorpen helder is waar zij welke informatie over de Gemeente kunnen vinden en informeren hen over gewijzigde dienstverlening. Daarnaast formuleren wij scherpe kernboodschappen om te laten zien waar wij als Gemeente mee bezig zijn en verspreiden wij intern de beeldvorming van hetgeen er buiten leeft.
Jij ondersteund op het gebied van projectcommunicatie en hebt een vlotte pen. Je geeft op strategisch niveau communicatieadvies en stelt communicatieplannen op. Hierbij schakel je continu van strategisch, naar tactisch en operationeel niveau. Daarnaast heb je als belangrijke taak het te woord staan van de pers.
Het is een dynamische omgeving waarin de vraag naar communicatieondersteuning groot is. De opdracht is veelzijdig en er wordt ondernemend werkgeverschap gevraagd om zelfstandig de opdrachten uit te kunnen voeren.
Bij voorkeur een afgeronde HBO communcatieopleiding
Minimaal 4 jaar ervaring als projectcommunicatie adviseur
Kennis van het communicatievak
Kennis van en inzicht in de nieuwste communicatieontwikkelingen
Projectmanagement vaardigheden
Uren en werkdagen
Aantal uur per week: 36 uur
Toelichting op uur per week: -
Werkdagen: Maandag; Dinsdag; Woensdag; Donderdag; Vrijdag
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.