Functietitel
Wordt (fiets)parkeerspecialist in Breda!
Intro
Wat ga je doen?
We zoeken jou!
\u003Cp>Daarnaast kun je een Job Alert instellen om dagelijks interessante opdrachten binnen een door jou gekozen vakgebied te ontvangen.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":201,"faq_question":202,"faq_answer":203,"sequence_number":51},26,"Kan ik mijn reis- en verblijfkosten bij jullie in rekening brengen? ","\u003Cp>De bedragen die zijn opgenomen in onze aanbiedingen zijn altijd All-in (inclusief reis-, verblijf en overige kosten) en exclusief BTW. Reis-, verblijf- en overige kosten kunnen alleen aan ons worden gedeclareerd op het moment dat onze opdrachtgever hiervoor een vergoeding biedt.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":27,"faq_question":205,"faq_answer":206,"sequence_number":61},"Kun je meer informatie geven over een opdracht?","\u003Cp>Alle aan ons beschikbare informatie is te vinden in de opdrachtbeschrijving.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":40,"faq_question":208,"faq_answer":209,"sequence_number":71},"Wanneer ben ik geschikt voor een opdracht?","\u003Cp>Je bent een geschikte kandidaat wanneer je aan alle eisen voldoet die in de opdrachtomschrijving staan. \u003Cbr>\u003Cbr>Eisen vormen hierbij knock-out criteria: Indien je niet aan een eis voldoet, dan kunnen wij je helaas niet aanbieden.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":80,"faq_question":211,"faq_answer":212,"sequence_number":80},"Waar kan ik de benodigde documenten uploaden om mijn inschrijving op een opdracht compleet te maken (bijv. motivatiebrief, een aangepast cv, etc.)?","\u003Cp>Naar aanleiding van jouw inschrijving via onze website, nemen wij contact met je op om de aanbieding op een opdracht compleet te maken.\u003Cbr>\u003Cbr>Omdat per opdrachtgever de benodigde documentatie verschilt om een geldige aanbieding te doen, sturen wij deze in een aparte mail naar je toe.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":71,"faq_question":214,"faq_answer":215,"sequence_number":89},"Kan ik mij ook inschrijven zonder overheidservaring te hebben opgedaan?","\u003Cp>Zeker! Tenzij overheidservaring onderdeel is van de eisen van een opdracht, helpen wij je graag bij het doen van een aanbieding.\u003Cbr>\u003Cbr>Let op: Het ontbreken van enige ervaring binnen de overheidssector vermindert de kans op succes.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":61,"faq_question":217,"faq_answer":218,"sequence_number":99},"De opdracht waarop ik mij wil inschrijven is gesloten. Wat kan ik doen?","\u003Cp>Wanneer een opdracht op onze website vermeld staat als “verlopen”, dan betekent dit dat de digitale kluis van de opdrachtgever voor het doen van een aanbieding is gesloten.\u003Cbr>\u003Cbr>Het nasturen van een aanbieding is helaas niet mogelijk. Wij kunnen je in dit geval niet helpen om alsnog in aanmerking te komen voor de opdracht.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":99,"faq_question":220,"faq_answer":221,"sequence_number":222},"Kan ik mij door jullie laten detacheren?","\u003Cp>Ja, het is mogelijk om direct via ons gedetacheerd te worden! De opdrachten waarbij dit kan zijn specifiek aangegeven met een \u003Cstrong>detachering\u003C/strong>-tag. In deze opdrachten kan je ook gemakkelijk je te verwachten maandelijks brutosalaris berekenen met onze handige rekentool.\u003Cbr>\u003Cbr>Mocht je momenteel een dienstverband invullen bij een bedrijf, dan kunnen wij (met akkoord van jouw werkgever) jou ook via jouw huidige werkgever aanbieden op opdrachten op onze website.\u003C/p>",9,{"faq_group_id":27,"id":51,"faq_question":224,"faq_answer":225,"sequence_number":226},"Wat is de kans dat ik een opdracht gegund krijg?","\u003Cp>De kans op gunning is niet alleen afhankelijk van een geschikt CV en een sterke motivatie (hierbij kunnen wij je goed helpen!), maar ook van de hoeveelheid concurrentie voor een opdracht en het hebben van een ‘klik’ met de opdrachtgever.\u003Cbr>\u003Cbr>Over het algemeen kunnen wij zeggen dat je een zeer goede kans maakt op gunning van de opdracht wanneer je:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>naast de eisen, ook aan alle wensen voldoet\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt opgedaan in precies dezelfde functie \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt bij een gelijkwaardige opdrachtgever (bijv. indien de opdracht bij een gemeente openstaat, je al eerder ervaring hebt opgedaan bij een gemeente)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>je een prettig kennismakings-/selectiegesprek met de opdrachtgever hebt\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",10,{"faq_group_id":27,"id":222,"faq_question":228,"faq_answer":229,"sequence_number":230},"Behoren jullie tot de overheid?","\u003Cp>Nee, wij zijn een adviesbureau en intermediair die freelancers helpt aan een volgende opdracht bij de overheid.\u003Cbr>\u003Cbr>Voor meer informatie over onze organisatie, bekijk de \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/over/\">\u003Cu>Over Ons-pagina\u003C/u>\u003C/a>.\u003C/p>",11,{"id":51,"faq_group_name":232,"faq_group_description":232,"sequence_number":40,"include_in_vacancy_detail":6,"faqs":233},"Contracteren",[234,237],{"faq_group_id":51,"id":126,"faq_question":235,"faq_answer":236,"sequence_number":27},"Hoe contracteren jullie mij als zelfstandige?","\u003Cp>Wij contracteren zelfstandigen op basis van een door de Belastingdienst goedgekeurde modelovereenkomst van Tussenkomst. Om jou te contracteren als zelfstandige hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dien je ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"faq_group_id":51,"id":139,"faq_question":238,"faq_answer":239,"sequence_number":40},"Hoe contracteren jullie een advies- of detacheringsbureau?","\u003Cp>Wij stellen een raam- en deelovereenkomst op waarin onder andere de afspraken worden vastgelegd over inlenersaansprakelijkheid. Om een advies- of detacheringsbureau te contracteren hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een G-rekeningovereenkomst van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>\u003Cbr>Daarnaast dient het advies- of detacheringsbureau ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"id":61,"faq_group_name":241,"faq_group_description":242,"sequence_number":51,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":243},"Loondienst","In loondienst",[244,248,252,253,257],{"faq_group_id":61,"id":245,"faq_question":246,"faq_answer":247,"sequence_number":27},22,"Ik wil niet bij jullie in dienst komen, zijn er andere opties?","\u003Cp>Kies een nieuwe opdracht op onze website. De opdrachten die geschikt zijn voor uitvoering door freelancers kunnen \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=freelance\">hier\u003C/a> gemakkelijk worden gevonden. We kijken uit naar je volgende inschrijving!\u003C/p>",{"faq_group_id":61,"id":249,"faq_question":250,"faq_answer":251,"sequence_number":40},27,"Wanneer wordt mijn vakantiegeld uitgekeerd?","\u003Cp>Op het moment dat je een opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid uitvoert, bouw je 8% vakantiegeld op over de door jou gewerkte uren. De in de afgelopen maand opgebouwde verlofdagen en vakantiegeld nemen wij iedere maand direct mee in de salarisafrekening.\u003C/p>",{"faq_group_id":61,"id":115,"faq_question":202,"faq_answer":203,"sequence_number":51},{"faq_group_id":61,"id":254,"faq_question":255,"faq_answer":256,"sequence_number":61},24,"Wat is de Wet DBA?","\u003Cp>De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) is bedoeld om zzp’ers en opdrachtgevers duidelijkheid te geven over de aard en structuur van mogelijke arbeidsrelaties. \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/artikel/de-wet-dba-uitgelegd-hoe-heeft-deze-wet-invloed-op-mij-als-zzper/25-04-2024/27/\">Lees hier meer over de Wet DBA.\u003C/a>\u003C/p>",{"faq_group_id":61,"id":177,"faq_question":258,"faq_answer":259,"sequence_number":71},"Wat is een G-rekening?","\u003Cp>Een G-rekening is een door de Belastingdienst geblokkeerde rekening, die alleen gebruikt kan worden om btw-verplichtingen, loonheffingen en omzetbelasting te betalen aan de Belastingdienst. Op het moment dat jouw organisatie aan haar plichten richting de Belastingdienst heeft voldaan, kan het overgebleven bedrag op de G-rekening worden gedeblokkeerd en beschikbaar worden gemaakt voor de reguliere betaalrekeningen van de onderneming.\u003C/p>\u003Cp> Voor meer informatie over de G-rekening, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/zakelijk/internationaal/personeel/u_bent_niet_in_nederland_gevestigd_loonheffingen_inhouden/wanneer_moet_u_loonheffingen_inhouden1/u_bent_inhoudingsplichtig1/u_zendt_of_leent_personeel_uit_of_u_detacheert_personeel_in_nederland/g-rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"id":40,"faq_group_name":261,"faq_group_description":261,"sequence_number":61,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":262},"Voor advies- en detacheringsbureaus",[263,266,267,270,274],{"faq_group_id":40,"id":226,"faq_question":264,"faq_answer":265,"sequence_number":27},"Hoe maak ik een account aan als advies- en/of detacheringsbureau, zodat ik verschillende kandidaten kan inschrijven?","\u003Cp>Je kunt het reguliere \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/registreren\">aanmeldformulier\u003C/a> gebruiken om een account aan te maken. Nadat je een account hebt aangemaakt, kies je bij het inschrijven op een opdracht voor de optie \u003Cem>In loondienst bij een andere partij \u003C/em>en selecteer je de gewenste kandidaat. \u003Cbr>\u003Cbr>Heb je de kandidaat nog niet eerder via ons platform aangeboden? Dan volstaat het invullen van de voor- en achternaam om de nieuwe kandidaat te registreren. Wij nemen na de inschrijving contact op om het juiste cv op te vragen.\u003C/p>",{"faq_group_id":40,"id":54,"faq_question":258,"faq_answer":259,"sequence_number":40},{"faq_group_id":40,"id":43,"faq_question":268,"faq_answer":269,"sequence_number":61},"Waarom vragen jullie om een G-rekening?","\u003Cp>Onze organisatie dient zich te houden aan de richtlijnen van de Wet Ketenaansprakelijkheid (WKA). Door gebruik van de G-rekening advies- en detacheringsbureaus worden aansprakelijkheidsrisico’s beperkt, hetgeen van vitaal belang is voor onze positie als inleenbureau.\u003C/p>\u003Cp>KBenP Professional Match is SNA gecertificeerd. Naast financiële risico’s vervallen ook onze accreditaties op het moment dat wij facturen voortkomend uit onze inleenovereenkomsten niet middels een G-rekening betalen.\u003C/p>",{"faq_group_id":40,"id":271,"faq_question":272,"faq_answer":273,"sequence_number":61},14,"Hoe vraag ik een G-rekening aan?","\u003Cp>Een G-rekening kan worden aangevraagd via de Belastingdienst. Voor meer informatie, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/themaoverstijgend/programmas_en_formulieren/aanvraag_g_rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":40,"id":275,"faq_question":276,"faq_answer":277,"sequence_number":71},15,"Moet mijn organisatie in het bezit zijn van een G-rekening bij aanvang van de opdracht?","\u003Cp>Op het moment dat de organisatie waar jij in loondienst bent nog niet in het bezit is van een G-rekening, dan zullen wij het factuurbedrag dat wij over zouden maken naar de G-rekening tijdelijk reserveren op onze eigen rekening. Zodra de G-rekening is geopend en wij de G-rekeningovereenkomst hiervan ontvangen, maken wij de gereserveerde bedragen over naar de G-rekening.\u003C/p>",{"team":279,"id":82,"firstName":83,"lastName":84,"jobTitle":46,"email":85,"telephoneNumber":86,"linkedInUrl":87,"photo":88,"sequence_number":89,"vacancy_categories":90,"team_id":27,"group_id":27},{"groups":280,"id":27,"team_name":185,"primary_contact":85,"secondary_contact":95,"contract_manager":110,"finance_contact":130,"whatsapp_number":58,"message_of_the_day":186,"motd_from":187,"motd_to":188,"team_photo":189},[281,282,283,284,285],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":51,"group_name":102,"group_title":103,"sequencenumber":40},{"id":61,"group_name":123,"group_title":123,"sequencenumber":51},{"id":71,"group_name":135,"group_title":136,"sequencenumber":61},{"id":80,"group_name":165,"group_title":165,"sequencenumber":71},{"team":287,"id":92,"firstName":93,"lastName":94,"jobTitle":46,"email":95,"telephoneNumber":96,"linkedInUrl":97,"photo":98,"sequence_number":99,"vacancy_categories":100,"team_id":27,"group_id":27},{"groups":288,"id":27,"team_name":185,"primary_contact":85,"secondary_contact":95,"contract_manager":110,"finance_contact":130,"whatsapp_number":58,"message_of_the_day":186,"motd_from":187,"motd_to":188,"team_photo":189},[289,290,291,292,293],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":51,"group_name":102,"group_title":103,"sequencenumber":40},{"id":61,"group_name":123,"group_title":123,"sequencenumber":51},{"id":71,"group_name":135,"group_title":136,"sequencenumber":61},{"id":80,"group_name":165,"group_title":165,"sequencenumber":71},{"team":295,"id":106,"firstName":107,"lastName":108,"jobTitle":109,"email":110,"telephoneNumber":111,"linkedInUrl":112,"photo":113,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"team_id":27,"group_id":51},{"groups":296,"id":27,"team_name":185,"primary_contact":85,"secondary_contact":95,"contract_manager":110,"finance_contact":130,"whatsapp_number":58,"message_of_the_day":186,"motd_from":187,"motd_to":188,"team_photo":189},[297,298,299,300,301],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":51,"group_name":102,"group_title":103,"sequencenumber":40},{"id":61,"group_name":123,"group_title":123,"sequencenumber":51},{"id":71,"group_name":135,"group_title":136,"sequencenumber":61},{"id":80,"group_name":165,"group_title":165,"sequencenumber":71},{"team":303,"id":126,"firstName":127,"lastName":128,"jobTitle":129,"email":130,"telephoneNumber":131,"linkedInUrl":132,"photo":133,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"team_id":27,"group_id":61},{"groups":304,"id":27,"team_name":185,"primary_contact":85,"secondary_contact":95,"contract_manager":110,"finance_contact":130,"whatsapp_number":58,"message_of_the_day":186,"motd_from":187,"motd_to":188,"team_photo":189},[305,306,307,308,309],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":51,"group_name":102,"group_title":103,"sequencenumber":40},{"id":61,"group_name":123,"group_title":123,"sequencenumber":51},{"id":71,"group_name":135,"group_title":136,"sequencenumber":61},{"id":80,"group_name":165,"group_title":165,"sequencenumber":71},"31643536577",[312,316,320,324,328,332,336,340,343,347,351],{"vacancy_category":313,"team_members":314},"15",[315],{"id":54,"firstName":55,"lastName":56,"jobTitle":46,"email":57,"telephoneNumber":58,"linkedInUrl":59,"photo":60,"sequence_number":61,"vacancy_categories":62,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":317,"team_members":318},"16",[319],{"id":54,"firstName":55,"lastName":56,"jobTitle":46,"email":57,"telephoneNumber":58,"linkedInUrl":59,"photo":60,"sequence_number":61,"vacancy_categories":62,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":321,"team_members":322},"22",[323],{"id":54,"firstName":55,"lastName":56,"jobTitle":46,"email":57,"telephoneNumber":58,"linkedInUrl":59,"photo":60,"sequence_number":61,"vacancy_categories":62,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":325,"team_members":326},"12",[327],{"id":82,"firstName":83,"lastName":84,"jobTitle":46,"email":85,"telephoneNumber":86,"linkedInUrl":87,"photo":88,"sequence_number":89,"vacancy_categories":90,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":329,"team_members":330},"13",[331],{"id":82,"firstName":83,"lastName":84,"jobTitle":46,"email":85,"telephoneNumber":86,"linkedInUrl":87,"photo":88,"sequence_number":89,"vacancy_categories":90,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":333,"team_members":334},"23",[335],{"id":82,"firstName":83,"lastName":84,"jobTitle":46,"email":85,"telephoneNumber":86,"linkedInUrl":87,"photo":88,"sequence_number":89,"vacancy_categories":90,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":337,"team_members":338},"26",[339],{"id":82,"firstName":83,"lastName":84,"jobTitle":46,"email":85,"telephoneNumber":86,"linkedInUrl":87,"photo":88,"sequence_number":89,"vacancy_categories":90,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":41,"team_members":341},[342],{"id":32,"firstName":33,"lastName":34,"jobTitle":35,"email":36,"telephoneNumber":37,"linkedInUrl":38,"photo":39,"sequence_number":40,"vacancy_categories":41,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":344,"team_members":345},"11",[346],{"id":92,"firstName":93,"lastName":94,"jobTitle":46,"email":95,"telephoneNumber":96,"linkedInUrl":97,"photo":98,"sequence_number":99,"vacancy_categories":100,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":348,"team_members":349},"14",[350],{"id":92,"firstName":93,"lastName":94,"jobTitle":46,"email":95,"telephoneNumber":96,"linkedInUrl":97,"photo":98,"sequence_number":99,"vacancy_categories":100,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":352,"team_members":353},"19",[354],{"id":92,"firstName":93,"lastName":94,"jobTitle":46,"email":95,"telephoneNumber":96,"linkedInUrl":97,"photo":98,"sequence_number":99,"vacancy_categories":100,"team_id":27,"group_id":27},[],{"userData":8,"access_token":8,"refresh_token":8,"activationSuccessful":7,"loading":7},{"loading":7,"jobAlertCategoriesLoading":7,"userDetails":8,"jobAlertCategories":358,"jobAlertSnoozeDate":8,"proxyCandidates":359,"enrolments":360},[],[],[],{"loading":7,"vacancies":362,"relatedVacancies":395,"pageSize":115,"offset":12,"loadMoreVacancies":7,"loadMoreLoading":7,"queryData":506,"defaultSearchFilters":526,"numberOfCheckboxFiltersApplied":12,"vacanciesCount":545,"vacancyCategories":549,"selectedLocation":8,"selectedRate":8,"selectedHours":8},[363],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":364,"organization_location":375,"tender_categories":376,"opdracht_overheid_url":377,"tender_documents":378,"tender_category_obj":156,"tender_id":379,"tender_name":380,"tender_buying_organization":367,"tender_phase":381,"tender_date":382,"tender_source":383,"tender_url":384,"tender_perceel":8,"tender_description":385,"tender_active":7,"tender_document":386,"tender_last_seen":387,"tender_first_seen":388,"tender_start_date":389,"tender_end_date":390,"tender_tariff":391,"tender_hours_week":392,"tender_description_html":393,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":8,"web_key":394,"Dynamics_id":8,"tender_overview":8,"tender_requirements":8,"tender_competences":8,"tender_team":8,"tender_interview":8,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":8,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":8,"tender_max_hours":8,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"org_location_id":8,"tender_category":156},{"latitude":365,"longitude":366,"tender_buying_organization":367,"company_address":368,"company_name_google":367,"postcode":369,"province":370,"place_id_google":367,"avatar":371,"exclusive":7,"summary":372,"description":373,"meta_description":374,"publish":6,"company_display_name":367},"51.587288","4.783341","Gemeente Breda","Claudius Prinsenlaan 10, 4811 DJ Breda, Nederland","4811 DJ","Noord-Brabant","blob_RIP50OFUT42KEPGA8RGNCKUKTSFVB9KZ.","Bent u een zzp'er op zoek naar een nieuwe inhuuropdracht? Ontdek Gemeente Breda! Gelegen in het hart van Noord-Brabant, biedt deze bruisende stad met 180.000 inwoners een divers scala aan kansen. Werk samen met een dynamische gemeenschap en laat uw expertise floreren.","\u003Cp>Gemeente Breda is een toonaangevende organisatie gevestigd in het bruisende hart van Noord-Brabant. Met een bevolking van 180.000 inwoners biedt deze stad volop mogelijkheden voor zzp'ers en freelancers die op zoek zijn naar nieuwe inhuuropdrachten.\u003C/p>\u003Cp>Als zzp'er bij Gemeente Breda werk je in een inspirerende en dynamische omgeving. De gemeente is actief betrokken bij het creëren van een prettig leefklimaat en het stimuleren van economische groei. Je hebt de kans om samen te werken met diverse professionals en je expertise in te zetten voor de ontwikkeling van de stad en haar inwoners.\u003C/p>\u003Cp>De kernwaarden van Gemeente Breda vormen de leidraad voor het werk dat hier wordt verricht. Verbindend, daadkrachtig, vernieuwend en vertrouwen zijn de pijlers waarop de organisatie rust. Deze waarden worden vertaald in de dagelijkse praktijk en vormen het fundament van de werksituatie.\u003C/p>\u003Cp>Wat werken bij Gemeente Breda onderscheidend maakt, is de focus op samenwerking en participatie. Als zzp'er maak je deel uit van een hecht team dat zich inzet voor een inclusieve stad waarin iedereen meetelt. Gemeente Breda biedt ruimte voor eigen initiatief en stimuleert persoonlijke groei en ontwikkeling.\u003C/p>\u003Cp>Bovendien is Gemeente Breda continu bezig met vernieuwing en innovatie. De stad staat bekend om haar vooruitstrevende projecten op het gebied van duurzaamheid, mobiliteit en digitalisering. Als zzp'er krijg je de kans om bij te dragen aan deze innovatieve initiatieven en de stad naar een hoger niveau te tillen.\u003C/p>\u003Cp>Het werken bij Gemeente Breda biedt ook flexibiliteit en diversiteit. Met een breed scala aan opdrachten en projecten is er altijd wel een uitdaging die aansluit bij jouw expertise en interesses. Je hebt de vrijheid om jouw eigen weg te bewandelen en jezelf te ontwikkelen binnen een stimulerende werkomgeving.\u003C/p>\u003Cp>Kortom, werken bij Gemeente Breda als zzp'er biedt een unieke kans om jouw vaardigheden en kennis in te zetten voor de groei en ontwikkeling van een bruisende stad. Je wordt onderdeel van een betrokken en dynamisch team, waarbij samenwerking, vernieuwing en participatie centraal staan. Ontdek de mogelijkheden die Gemeente Breda te bieden heeft en maak deel uit van de positieve veranderingen in deze inspirerende stad.\u003C/p>","Ontdek Gemeente Breda als zzp'er: bruisende stad, diverse opdrachten, samenwerking, innovatie en persoonlijke groei. Vind jouw nieuwe inhuuropdracht hier!",{},[],"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Breda/Parkeerstrateeg/bdeef0a5-be7f-4130-a533-5be66854d1ac",[],"flexwestbrabant_a1J6N000001eYnsUAE","Parkeerstrateeg","Distributieproces gestart","2022-06-27 08:00:00","flexwestbrabant","https://flexwestbrabant-com.force.com/vmsvisualforce/jrequest_view?id=a1J6N000001eYnsUAE","FunctietitelWordt (fiets)parkeerspecialist in Breda!IntroWerken voor Breda, betekent, werken voor een stad die zich ontwikkelt, gastvrij, grenzeloos en groen. Ga jij de uitdaging aan om hier vanuit jouw expertise aan bij te dragen? De stedelijke groei die Breda momenteel doormaakt met o.a. verdichtingsprojecten in bestaande wijken vraagt om passende mobiliteitsoplossingen. Regulering, de ontwikkeling van mobiliteitshubs, verdergaande digitalisering, MAAS oplossingen en de ontwikkeling van het fietsparkeren en deelvervoer vraagt om visie, pragmatisme, samenwerking in de ketens en onconventionele oplossingen. Een goede parkeerstrategie is essentieel om zowel voor bewoners, ondernemers als bezoekers bereikbaar, toegankelijk en aantrekkelijk te zijn en te blijven. Als parkeerspecialist krijg je de kans hier mede je stempel op te drukken. Parkeren raakt immers naast mobiliteit en stedelijke ontwikkeling ook aan economie, citymarketing en duurzaamheid.Wat ga je doen?Voor al deze ontwikkelingen zijn we op zoek naar een ervaren parkeerspecialist die zelfstandig strategisch denken kan verbinden aan de praktijk en de praktijk van alledag kan omzetten in strategisch operationeel beleid zowel op het terrein van auto- als op fiets-parkeren. Uiteraard doe je dat niet alleen maar in samenwerking en/of afstemming met de vakinhoudelijke collegas binnen het Parkeerbedrijf en collegas binnen andere vakafdelingen als Mobiliteit, Toezicht en Handhaving, Wijkzaken en Stedelijke Ontwikkeling. We zoeken jou!Wat neem je mee:- aantoonbare ervaring met, kennis over en enthousiasme voor (fiets)parkeerbeleid- aantoonbare ervaring als projectleider o.a. bij reguleringstrajecten;- politiek bestuurlijke sensitiviteit;- commercieel- en klantgericht denken;- empathisch en communicatief vermogen; - doorzettingskracht;- minimaal HBO denk- en werkniveau.","Flexwestbrabant_Aanvraag_SRQ137309.pdf","2022-06-27","2022-06-17","2022-09-01","2023-09-01","Geen maximum ","32","\u003Cdiv class='sfdc_richtext' id='j_id0:j_id1:j_id119:j_id344:j_id649:j_id667:j_id669j_id0:j_id1:j_id119:j_id344:j_id649:j_id667:j_id669_00NF0000008jCqp_div'>\u003Cspan style='font-size: 14.0pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: #0070c0;'>Functietitel\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: black;'>Wordt (fiets)parkeerspecialist in Breda!\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 14.0pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: #0070c0;'>Intro\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>Werken voor Breda, betekent, werken voor een stad die zich ontwikkelt, gastvrij, grenzeloos en groen. Ga jij de uitdaging aan om hier vanuit jouw expertise aan bij te dragen? \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>De stedelijke groei die Breda momenteel doormaakt met o.a. verdichtingsprojecten in bestaande wijken vraagt om passende mobiliteitsoplossingen. Regulering, de ontwikkeling van mobiliteitshubs, verdergaande digitalisering, MAAS oplossingen en de ontwikkeling van het fietsparkeren en deelvervoer vraagt om visie, pragmatisme, samenwerking in de ketens en onconventionele oplossingen. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>Een goede parkeerstrategie is essentieel om zowel voor bewoners, ondernemers als bezoekers bereikbaar, toegankelijk en aantrekkelijk te zijn en te blijven. Als parkeerspecialist krijg je de kans hier mede je stempel op te drukken. Parkeren raakt immers naast mobiliteit en stedelijke ontwikkeling ook aan economie, citymarketing en duurzaamheid.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 14.0pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: #0070c0;'>Wat ga je doen?\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>Voor al deze ontwikkelingen zijn we op zoek naar een ervaren parkeerspecialist die zelfstandig strategisch denken kan verbinden aan de praktijk en de praktijk van alledag kan omzetten in strategisch operationeel beleid zowel op het terrein van auto- als op fiets-parkeren. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>Uiteraard doe je dat niet alleen maar in samenwerking en/of afstemming met de vakinhoudelijke collega’s binnen het Parkeerbedrijf en collega’s binnen andere vakafdelingen als Mobiliteit, Toezicht en Handhaving, Wijkzaken en Stedelijke Ontwikkeling. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 14.0pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: #0070c0;'>We zoeken jou!\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>Wat neem je mee:\u003Cbr/>- aantoonbare ervaring met, kennis over en enthousiasme voor (fiets)parkeerbeleid\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>- aantoonbare ervaring als projectleider o.a. bij reguleringstrajecten;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>- politiek bestuurlijke sensitiviteit;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>- commercieel- én klantgericht denken;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>- empathisch en communicatief vermogen; \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>- doorzettingskracht;\u003Cbr/>- minimaal HBO denk- en werkniveau.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cbr/> \u003C/div>","bdeef0a5-be7f-4130-a533-5be66854d1ac",[396,445,477],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":397,"organization_location":408,"tender_categories":409,"opdracht_overheid_url":422,"tender_documents":423,"tender_category_obj":147,"tender_id":424,"tender_name":425,"tender_buying_organization":400,"tender_phase":52,"tender_date":426,"tender_source":427,"tender_url":428,"tender_perceel":8,"tender_description":429,"tender_active":6,"tender_document":430,"tender_last_seen":431,"tender_first_seen":431,"tender_start_date":432,"tender_end_date":433,"tender_tariff":8,"tender_hours_week":434,"tender_description_html":435,"publish":6,"exclusive":8,"oim_vacancy":7,"contract_type":436,"web_key":437,"Dynamics_id":8,"tender_overview":438,"tender_requirements":439,"tender_competences":440,"tender_team":441,"tender_interview":442,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":443,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":444,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":99,"tender_max_hours":54,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"org_location_id":8,"tender_category":147},{"latitude":398,"longitude":399,"tender_buying_organization":400,"company_address":401,"company_name_google":400,"postcode":402,"province":403,"place_id_google":400,"avatar":404,"exclusive":7,"summary":405,"description":406,"meta_description":407,"publish":6,"company_display_name":8},"52.509970","6.104729","Provincie Overijssel","Luttenbergstraat 2, 8012 EE Zwolle, Nederland","8012 EE","Overijssel","blob_Q0QEXMEVJ1Q1TOQTMEEG9QMSVTDS5Q2A.","Overijssel is 3.421 km² groot. De provincie heeft ruim 1,16 miljoen inwoners verspreid over 2 gebieden: West-Overijssel en Twente. Overijssel heeft 25 gemeenten.","\u003Cp>Bij de provincie Overijssel werken zo'n 750 ambtenaren die ervoor zorgen dat het beleid van de provincie wordt uitgevoerd. Dat hebben de politieke partijen besloten in het \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.overijssel.nl/bestuur/gedeputeerde-staten/coalitieakkoord/\">'coalitieakkoord'\u003C/a>. Daarin staan de plannen voor de komende vier jaar. In het beleid staat in grote lijnen wat er moet gebeuren en hoeveel dit mag kosten. De ambtenaren zetten het beleid om in actie en handelen. Dit doen zij op 8 verschillende gebieden:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Project- en Programmamanagement\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Ruimte en Bereikbaarheid\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Economie en Cultuur\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Natuur en Milieu\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Wegen en Kanalen\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Publieke Dienstverlening\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Bedrijfsvoering\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Bestuurs- en Concernzaken\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Toe aan een uitdaging of een volgende stap in je carrière? Passen de termen verantwoordelijkheid en ondernemingszin bij jou? Voel jij je thuis in een omgeving waar openheid en kwaliteit centraal staan? Dan is provincie Overijssel de ideale werkplek voor jou. Wij zoeken naar medewerkers die onze waarden in zichzelf herkennen. En ze gebruiken in het contact met collega's én in hun benadering van inwoners en projectpartners.\u003C/p>","Opdracht Overheid helpt de provincie Overijssel bij de inhuur van zelfstandige professionals. Provincie Overijssel biedt zzp opdrachten aan. Bekijk het aanbod.",{},[410,414,418],{"tender_category_obj":411,"id":413},{"id":139,"type":412},"Organisatie en Personeel",27274,{"tender_category_obj":415,"id":417},{"id":147,"type":416},"Project- en Programmamanagement",27273,{"tender_category_obj":419,"id":421},{"id":156,"type":420},"Overig",27272,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Provincie-Overijssel/Regisseur-verduurzaming-bedrijventerrein-Voorst/7357b5f1-461d-4ee2-bc01-7e5e43def725",[],"flextender_22440","Regisseur verduurzaming bedrijventerrein Voorst","2025-07-09 09:00:00","flextender","https://app.flextender.nl/supplier/jobs/view/OCEE26BE8789D13E80B793B9983C6467A","Organisatie Werken bij OverijsselOverijssel is een prachtige provincie om te wonen, te werken en te recreeren. Met elkaar maken we Overijssel iedere dag leefbaarder, mooier, veiliger en beter bereikbaar. De provincie werkt samen met gemeenten, waterschappen, het Rijk, ondernemers en maatschappelijke instanties. Samen zetten we ons in voor de toekomst van onze provincie. Beschrijving Economie en CultuurJe gaat aan de slag bij de afdeling Economie en Cultuur (EC), een van de acht afdelingen binnen provincie Overijssel. De afdeling is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van het economische en culturele beleid. Enkele voorbeelden van belangrijke themas zijn energie, innovatie, het sociaal-cultureel vestigingsklimaat en de arbeidsmarkt. Er is een intensieve samenwerking met burgers, bedrijven, andere overheden en verschillende belangengroepen, waarbij wordt ingespeeld op initiatieven die aansluiten bij de provinciale ambities.De afdeling bestaat uit de volgende teams: Regionale economie, Vrijetijdseconomie, Agro & Food, Cultuur, Sociale Kwaliteit, Nieuwe Energie. OpdrachtDe provincie heeft recent de energievisie vastgesteld. Hierin staat omschreven hoe de provincie Overijssel bijdraagt aan de doelstellingen om in 2050 energieneutraal te zijn. Een van de belangrijkste uitgangspunten is dat er een robuuste energiemix is binnen de provincie Overijssel. Een van de activiteiten die hierin bij moet dragen is de inzet van de gebiedsgerichte aanpak voor het verduurzamen van de industrie. Hierin speelt de regisseur verduurzaming bedrijventerrein Voorst een belangrijke rol voor het bedrijventerrein Voorst in Zwolle. De regisseur verduurzaming bedrijventerrein Voorst begeleidt het proces naar de keuze voor langetermijnvoorziening van duurzame energie voor het industriele cluster op bedrijventerrein Voorst in Zwolle. Op het bedrijventerrein zijn enkele Cluster-6 bedrijven aanwezig. Dit zijn bedrijven met een dusdanig hoog energiegebruik dat verduurzamingsmaatregelen een directe impact hebben op het energiesysteem. Om te zorgen dat bedrijven kunnen verduurzamen zet de provincie in op het bieden van de juiste energie-infrastructuur. Om dit succesvol te doen is het bij elkaar brengen van vraag en aanbod van de benodigde energie/energie-infrastructuur van belang . De opdracht richt zich op het verder brengen van oplossingsrichtingen die zijn verkend binnen de Energiegroep Voorst. De Energiegroep Voorst is een samenwerking tussen een aantal energie-intensieve bedrijven, de gemeente Zwolle, Waterschap Drents-Overijsselse Delta en de provincie. De Energiegroep Voorst zet onder begeleiding van een energiehubregisseur van ontwikkelmaatschappij OostNL stappen richting optimalisatie van het gezamenlijke piekgebruik van elektriciteit. De regisseur verduurzaming bedrijventerrein Voorst begleidt partijen in de Energiegroep Voorst bij totstandkoming en voorbereiding van de uitvoering van plannen om te komen tot een robuuste duurzame energievoorziening op het bedrijventerrein voor de lange termijn. Daarbij zijn verschillende oplossingsrichtingen in beeld zoals verdergaande elektrificatie, de inzet van duurzame gassen en geothermische ontwikkeling. De e-hub regisseur van OostNL doet dit voor de ontwikkelingen op de korte termijn. Hierin is door de Energiegroep Voorst een afbakening gemaakt. De regisseur verduurzaming bedrijventerrein Voorst fungeert als procesbegeleider en aanspreekpunt binnen het bedrijventerrein en stuurt actief op het bij elkaar brengen van partijen, inhoud en timing. De functie vraagt om coordinatie, afstemming en het bewaken van samenhang tussen parallelle ontwikkelingen. Vanuit deze rol faciliteer je de totstandkoming van gedeelde kennis tussen overheden en de industrie over lange termijn ontwikkelingen van het energiesysteem . Op basis hiervan kunnen systeemkeuzes en bedrijfskeuzes verder worden vormgegeven. Concrete activiteiten binnen deze opdracht zijn: Regie voeren op het ontwikkelen van verschillende oplossingsrichtingen en energiedragers voor de duurzame energievoorziening op het bedrijventerrein tot gedragen voorkeursopties en uitvoerbare voorstellen. Opstellen van een mijlpalen planning en daar gericht op sturen. Dit doe je in afstemming met betrokken bedrijven, gemeente Zwolle, Enexis, en overige betrokkenen. Fungeren als provinciaal aanspreekpunt voor alle langetermijnontwikkelingen op energiegebied in Voorst. Zorgdragen voor afstemming met de betrokken overheden op diverse beleidsterreinen zoals: energie, ruimte en economie. Signaleren van knelpunten en risicos en het formuleren van maatregelen of escalatievoorstellen. Vereisten / knock-outcriteria1. Maximum uurtarief 120,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer werk-werkverkeer;2. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van verduurzamen van industrie;4. Aantoonbare werkervaring met processen rondom de realisatie van projecten met nieuwe energiedragers (benoem dit expliciet in het cv). Selectiecriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van energietransitie binnen een gemeente (20 punten);6. Aantoonbare werkervaring met de procesbegeleiding tot de implementatie van nieuwe energiedragers en bronnen zoals duurzame gassen (bijv. groen/biogas of waterstof) en geothermie op bedrijfsoverstijgend niveau (beschrijf separaat en beknopt een voorbeeld in het cv) (20 punten);7. Aantoonbare werkervaring met het doorlopen van verduurzamingsprocessen van industriele partijen of HT-warmte processen (benoem dit expliciet in het cv) (20 punten);8. Aantoonbare werkervaring met de technische inzetbaarheid en functionaliteiten van nieuwe energiedragers (20 punten);9. Aantoonbare werkervaring met vergelijkbare complexe projecten waarbij meerdere partijen betrokken zijn en er soms sprake is van tegengestelde belangen (beschrijf separaat en beknopt een voorbeeld in het cv) (20 punten). Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet. CompetentiesDe opdracht is complex en strategisch van aard. Het vraagt om een stevige, verbindende regisseur die planvorming, inhoudelijke expertise en bestuurlijke sensitiviteit combineert. De regisseur heeft als taak om partijen bijeen te brengen en te activeren, belangen te verbinden en waar mogelijk, in afstemming, tempo te maken. Beoordeling Stap 1: Beoordeling cvs op minimumeisenFlextender beoordeelt de cvs op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld. Stap 2: Selectie Alle cv's cvs die aan de organisatie worden voorgelegdFlextender beoordeelt de cvs van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde gunningscriteria te beoordelen door Flextender. De Alle cv's kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprekDe opdrachtgever beoordeelt de cvs van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria. Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties. De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek. Stap 4: SelectiegesprekIn het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geinformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren. FunctieschaalDeze functie is ingedeeld in functieschaal . Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning. Fee FlextenderFlextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening. Benodigd aantal professionals1-2. CV-eisenMaximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. WerkdagenIs hybride werken mogelijk: JaDe opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Wisselend, beschikbaarheid op vrijdag vereistStandplaats: Zwolle PlanningDe gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 15 juli 2025 vanaf 14.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 11 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. Overige informatie De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen. De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). Voor opdrachtnemer geldt een Social Return (SROI) verplichting bij gegunde opdrachten hoger dan 400.000 binnen het DAS van de Talentenregio. Voor meer informatie zie: (https://talentenregiohuurtin.nl/wp-content/uploads/2024/10/SROI-bijlage-DAS-v2.pdf). Meer informatieVragen kunnen ingediend worden tot vrijdag 4 juli 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op maandag 7 juli 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 9 juli 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.","Flextender_Aanvraag_22440.pdf","2025-06-30","2025-08-18","2026-02-18","8-12","\u003Cdiv class=\"css-formattedjobdescription\">\n\u003Cp>\u003Cstrong>Organisatie \u003Cbr/>\u003C/strong>\u003Cu>\u003C/u>\u003Cstrong>Werken bij Overijssel\u003Cbr/>\u003C/strong>Overijssel is een prachtige provincie om te wonen, te werken en te recreëren. Met elkaar maken we Overijssel iedere dag leefbaarder, mooier, veiliger en beter bereikbaar. De provincie werkt samen met gemeenten, waterschappen, het Rijk, ondernemers en maatschappelijke instanties. Samen zetten we ons in voor de toekomst van onze provincie.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Beschrijving Economie en Cultuur\u003Cu>\u003Cbr/>\u003C/u>\u003C/strong>Je gaat aan de slag bij de afdeling Economie en Cultuur (EC), één van de acht afdelingen binnen provincie Overijssel. De afdeling is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van het economische en culturele beleid. Enkele voorbeelden van belangrijke thema’s zijn energie, innovatie, het sociaal-cultureel vestigingsklimaat en de arbeidsmarkt. Er is een intensieve samenwerking met burgers, bedrijven, andere overheden en verschillende belangengroepen, waarbij wordt ingespeeld op initiatieven die aansluiten bij de provinciale ambities.\u003Cbr/>De afdeling bestaat uit de volgende teams: Regionale economie, Vrijetijdseconomie, Agro & Food, Cultuur, Sociale Kwaliteit, Nieuwe Energie.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Opdracht\u003C/strong>De provincie heeft recent de energievisie vastgesteld. Hierin staat omschreven hoe de provincie Overijssel bijdraagt aan de doelstellingen om in 2050 energieneutraal te zijn. Een van de belangrijkste uitgangspunten is dat er een robuuste energiemix is binnen de provincie Overijssel. Een van de activiteiten die hierin bij moet dragen is de inzet van de gebiedsgerichte aanpak voor het verduurzamen van de industrie. Hierin speelt de regisseur verduurzaming bedrijventerrein Voorst een belangrijke rol voor het bedrijventerrein Voorst in Zwolle.\u003C/p>\n\u003Cp>De regisseur verduurzaming bedrijventerrein Voorst begeleidt het proces naar de keuze voor langetermijnvoorziening van duurzame energie voor het industriële cluster op bedrijventerrein Voorst in Zwolle.\u003C/p>\n\u003Cp>Op het bedrijventerrein zijn enkele Cluster-6 bedrijven aanwezig. Dit zijn bedrijven met een dusdanig hoog energiegebruik dat verduurzamingsmaatregelen een directe impact hebben op het energiesysteem. Om te zorgen dat bedrijven kunnen verduurzamen zet de provincie in op het bieden van de juiste energie-infrastructuur. Om dit succesvol te doen is het bij elkaar brengen van vraag en aanbod van de benodigde energie/energie-infrastructuur van belang .\u003C/p>\n\u003Cp>De opdracht richt zich op het verder brengen van oplossingsrichtingen die zijn verkend binnen de Energiegroep Voorst. De Energiegroep Voorst is een samenwerking tussen een aantal energie-intensieve bedrijven, de gemeente Zwolle, Waterschap Drents-Overijsselse Delta en de provincie. De Energiegroep Voorst zet onder begeleiding van een energiehubregisseur van ontwikkelmaatschappij OostNL stappen richting optimalisatie van het gezamenlijke piekgebruik van elektriciteit. \u003C/p>\n\u003Cp>De regisseur verduurzaming bedrijventerrein Voorst begleidt partijen in de Energiegroep Voorst bij totstandkoming en voorbereiding van de uitvoering van plannen om te komen tot een robuuste duurzame energievoorziening op het bedrijventerrein voor de lange termijn. Daarbij zijn verschillende oplossingsrichtingen in beeld zoals verdergaande elektrificatie, de inzet van duurzame gassen en geothermische ontwikkeling. De e-hub regisseur van OostNL doet dit voor de ontwikkelingen op de korte termijn. Hierin is door de Energiegroep Voorst een afbakening gemaakt.\u003C/p>\n\u003Cp>De regisseur verduurzaming bedrijventerrein Voorst fungeert als procesbegeleider en aanspreekpunt binnen het bedrijventerrein en stuurt actief op het bij elkaar brengen van partijen, inhoud en timing. De functie vraagt om coördinatie, afstemming en het bewaken van samenhang tussen parallelle ontwikkelingen. Vanuit deze rol faciliteer je de totstandkoming van gedeelde kennis tussen overheden en de industrie over lange termijn ontwikkelingen van het energiesysteem . Op basis hiervan kunnen systeemkeuzes en bedrijfskeuzes verder worden vormgegeven.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Concrete activiteiten binnen deze opdracht zijn:\u003C/strong>\u003C/p>\n\u003Cul>\n\u003Cli>Regie voeren op het ontwikkelen van verschillende oplossingsrichtingen en energiedragers voor de duurzame energievoorziening op het bedrijventerrein tot gedragen voorkeursopties en uitvoerbare voorstellen.\u003C/li>\n\u003Cli>Opstellen van een mijlpalen planning en daar gericht op sturen.\u003C/li>\n\u003Cli>Dit doe je in afstemming met betrokken bedrijven, gemeente Zwolle, Enexis, en overige betrokkenen.\u003C/li>\n\u003Cli>Fungeren als provinciaal aanspreekpunt voor alle langetermijnontwikkelingen op energiegebied in Voorst.\u003C/li>\n\u003Cli>Zorgdragen voor afstemming met de betrokken overheden op diverse beleidsterreinen zoals: energie, ruimte en economie.\u003C/li>\n\u003Cli>Signaleren van knelpunten en risico’s en het formuleren van maatregelen of escalatievoorstellen.\u003C/li>\n\u003C/ul>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Vereisten / knock-outcriteria\u003Cbr/>\u003C/strong>1. Maximum uurtarief €120,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer werk-werkverkeer;\u003Cbr/>2. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;\u003Cbr/>3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van verduurzamen van industrie;\u003Cbr/>4. Aantoonbare werkervaring met processen rondom de realisatie van projecten met ‘nieuwe’ energiedragers (benoem dit expliciet in het cv).\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Selectiecriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)\u003Cbr/>\u003C/strong>5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van energietransitie binnen een gemeente (20 punten);\u003Cbr/>6. Aantoonbare werkervaring met de procesbegeleiding tot de implementatie van ‘nieuwe’ energiedragers en bronnen zoals duurzame gassen (bijv. groen/biogas of waterstof) en geothermie op bedrijfsoverstijgend niveau (beschrijf separaat en beknopt een voorbeeld in het cv) (20 punten);\u003Cbr/>7. Aantoonbare werkervaring met het doorlopen van verduurzamingsprocessen van industriële partijen of HT-warmte processen (benoem dit expliciet in het cv) (20 punten);\u003Cbr/>8. Aantoonbare werkervaring met de technische inzetbaarheid en functionaliteiten van nieuwe energiedragers (20 punten);\u003Cbr/>9. Aantoonbare werkervaring met vergelijkbare complexe projecten waarbij meerdere partijen betrokken zijn en er soms sprake is van tegengestelde belangen (beschrijf separaat en beknopt een voorbeeld in het cv) (20 punten).\u003C/p>\n\u003Cp> Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Competenties\u003Cbr/>\u003C/strong>De opdracht is complex en strategisch van aard. Het vraagt om een stevige, verbindende regisseur die planvorming, inhoudelijke expertise en bestuurlijke sensitiviteit combineert. De regisseur heeft als taak om partijen bijeen te brengen en te activeren, belangen te verbinden en waar mogelijk, in afstemming, tempo te maken.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Beoordeling \u003Cbr/>\u003C/strong>\u003Cem>Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen\u003C/em>\u003Cu>\u003Cbr/>\u003C/u>Flextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cem>Stap 2: Selectie Alle cv's cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd\u003C/em>\u003Cu>\u003Cbr/>\u003C/u>Flextender beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.\u003C/p>\n\u003Cp>De Alle cv's kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cem>Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek\u003C/em>\u003Cu>\u003Cbr/>\u003C/u>De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.\u003C/p>\n\u003Col>\n\u003Cli>Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.\u003C/li>\n\u003Cli>Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.\u003C/li>\n\u003C/ol>\n\u003Cp>De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cem>Stap 4: Selectiegesprek\u003C/em>\u003Cu>\u003Cbr/>\u003C/u>In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.\u003C/p>\n\u003Cp>De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Functieschaal\u003Cbr/>\u003C/strong>Deze functie is ingedeeld in functieschaal . Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Fee Flextender\u003C/strong>\u003Cbr/>Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Benodigd aantal professionals\u003Cbr/>\u003C/strong>1-2.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>CV-eisen\u003Cbr/>\u003C/strong>Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Werkdagen\u003Cbr/>\u003C/strong>Is hybride werken mogelijk: Ja\u003Cstrong>\u003Cbr/>\u003C/strong>De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Wisselend, beschikbaarheid op vrijdag vereist\u003Cbr/>Standplaats: Zwolle\u003Cstrong>\u003Cbr/>\u003C/strong>\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Planning\u003Cbr/>\u003C/strong>De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 15 juli 2025 vanaf 14.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 11 juli 2025\u003Cstrong> \u003C/strong>bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Overige informatie\u003C/strong>\u003C/p>\n\u003Cul>\n\u003Cli>De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.\u003C/li>\n\u003Cli>De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.\u003C/li>\n\u003Cli>De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.\u003C/li>\n\u003Cli>Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).\u003C/li>\n\u003Cli>Voor opdrachtnemer geldt een Social Return (SROI) verplichting bij gegunde opdrachten hoger dan €400.000 binnen het DAS van de Talentenregio. Voor meer informatie zie: (\u003Ca href=\"https://talentenregiohuurtin.nl/wp-content/uploads/2024/10/SROI-bijlage-DAS-v2.pdf\">https://talentenregiohuurtin.nl/wp-content/uploads/2024/10/SROI-bijlage-DAS-v2.pdf\u003C/a>).\u003C/li>\n\u003C/ul>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Meer informatie\u003C/strong>\u003Cbr/>Vragen kunnen ingediend worden tot vrijdag 4 juli 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op maandag 7 juli 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 9 juli 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.\u003C/strong>\u003C/p>\n\u003C/div>","temporary","7357b5f1-461d-4ee2-bc01-7e5e43def725","\u003Cp>De provincie heeft recent de energievisie vastgesteld. Hierin staat omschreven hoe de provincie Overijssel bijdraagt aan de doelstellingen om in 2050 energieneutraal te zijn. Een van de belangrijkste uitgangspunten is dat er een robuuste energiemix is binnen de provincie Overijssel. Een van de activiteiten die hierin bij moet dragen is de inzet van de gebiedsgerichte aanpak voor het verduurzamen van de industrie. Hierin speelt de regisseur verduurzaming bedrijventerrein Voorst een belangrijke rol voor het bedrijventerrein Voorst in Zwolle. De regisseur verduurzaming bedrijventerrein Voorst begeleidt het proces naar de keuze voor langetermijnvoorziening van duurzame energie voor het industriele cluster op bedrijventerrein Voorst in Zwolle. Op het bedrijventerrein zijn enkele Cluster-6 bedrijven aanwezig. Dit zijn bedrijven met een dusdanig hoog energiegebruik dat verduurzamingsmaatregelen een directe impact hebben op het energiesysteem. Om te zorgen dat bedrijven kunnen verduurzamen zet de provincie in op het bieden van de juiste energie-infrastructuur. Om dit succesvol te doen is het bij elkaar brengen van vraag en aanbod van de benodigde energie/energie-infrastructuur van belang . De opdracht richt zich op het verder brengen van oplossingsrichtingen die zijn verkend binnen de Energiegroep Voorst. De Energiegroep Voorst is een samenwerking tussen een aantal energie-intensieve bedrijven, de gemeente Zwolle, Waterschap Drents-Overijsselse Delta en de provincie. De Energiegroep Voorst zet onder begeleiding van een energiehubregisseur van ontwikkelmaatschappij OostNL stappen richting optimalisatie van het gezamenlijke piekgebruik van elektriciteit. De regisseur verduurzaming bedrijventerrein Voorst begleidt partijen in de Energiegroep Voorst bij totstandkoming en voorbereiding van de uitvoering van plannen om te komen tot een robuuste duurzame energievoorziening op het bedrijventerrein voor de lange termijn. Daarbij zijn verschillende oplossingsrichtingen in beeld zoals verdergaande elektrificatie, de inzet van duurzame gassen en geothermische ontwikkeling. De e-hub regisseur van OostNL doet dit voor de ontwikkelingen op de korte termijn. Hierin is door de Energiegroep Voorst een afbakening gemaakt. De regisseur verduurzaming bedrijventerrein Voorst fungeert als procesbegeleider en aanspreekpunt binnen het bedrijventerrein en stuurt actief op het bij elkaar brengen van partijen, inhoud en timing. De functie vraagt om coordinatie, afstemming en het bewaken van samenhang tussen parallelle ontwikkelingen. Vanuit deze rol faciliteer je de totstandkoming van gedeelde kennis tussen overheden en de industrie over lange termijn ontwikkelingen van het energiesysteem . Op basis hiervan kunnen systeemkeuzes en bedrijfskeuzes verder worden vormgegeven.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Concrete activiteiten binnen deze opdracht zijn:\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>Regie voeren op het ontwikkelen van verschillende oplossingsrichtingen en energiedragers voor de duurzame energievoorziening op het bedrijventerrein tot gedragen voorkeursopties en uitvoerbare voorstellen.\u003C/li>\u003Cli>Opstellen van een mijlpalen planning en daar gericht op sturen. Dit doe je in afstemming met betrokken bedrijven, gemeente Zwolle, Enexis, en overige betrokkenen.\u003C/li>\u003Cli>Fungeren als provinciaal aanspreekpunt voor alle langetermijnontwikkelingen op energiegebied in Voorst.\u003C/li>\u003Cli>Zorgdragen voor afstemming met de betrokken overheden op diverse beleidsterreinen zoals: energie, ruimte en economie.\u003C/li>\u003Cli>Signaleren van knelpunten en risicos en het formuleren van maatregelen of escalatievoorstellen.\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cul>\u003Cli>Maximum uurtarief 120,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer werk-werkverkeer;\u003C/li>\u003Cli>Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;\u003C/li>\u003Cli>Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van verduurzamen van industrie;\u003C/li>\u003Cli>Aantoonbare werkervaring met processen rondom de realisatie van projecten met nieuwe energiedragers (benoem dit expliciet in het cv).\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van energietransitie binnen een gemeente (20 punten);\u003C/li>\u003Cli>Aantoonbare werkervaring met de procesbegeleiding tot de implementatie van nieuwe energiedragers en bronnen zoals duurzame gassen (bijv. groen/biogas of waterstof) en geothermie op bedrijfsoverstijgend niveau (beschrijf separaat en beknopt een voorbeeld in het cv) (20 punten);\u003C/li>\u003Cli>Aantoonbare werkervaring met het doorlopen van verduurzamingsprocessen van industriele partijen of HT-warmte processen (benoem dit expliciet in het cv) (20 punten);\u003C/li>\u003Cli>Aantoonbare werkervaring met de technische inzetbaarheid en functionaliteiten van nieuwe energiedragers (20 punten);\u003C/li>\u003Cli>Aantoonbare werkervaring met vergelijkbare complexe projecten waarbij meerdere partijen betrokken zijn en er soms sprake is van tegengestelde belangen (beschrijf separaat en beknopt een voorbeeld in het cv) (20 punten).\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\u003Cp>De opdracht is complex en strategisch van aard. Het vraagt om een stevige, verbindende regisseur die planvorming, inhoudelijke expertise en bestuurlijke sensitiviteit combineert. De regisseur heeft als taak om partijen bijeen te brengen en te activeren, belangen te verbinden en waar mogelijk, in afstemming, tempo te maken.\u003C/p>","\u003Cp>Je gaat aan de slag bij de afdeling Economie en Cultuur (EC), een van de acht afdelingen binnen provincie Overijssel. De afdeling is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van het economische en culturele beleid. Enkele voorbeelden van belangrijke themas zijn energie, innovatie, het sociaal-cultureel vestigingsklimaat en de arbeidsmarkt. Er is een intensieve samenwerking met burgers, bedrijven, andere overheden en verschillende belangengroepen, waarbij wordt ingespeeld op initiatieven die aansluiten bij de provinciale ambities.De afdeling bestaat uit de volgende teams: Regionale economie, Vrijetijdseconomie, Agro & Food, Cultuur, Sociale Kwaliteit, Nieuwe Energie.\u003C/p>","\u003Cp>De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 15 juli 2025 vanaf 14.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 11 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.\u003C/p>","\u003Cp>De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen. De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). Voor opdrachtnemer geldt een Social Return (SROI) verplichting bij gegunde opdrachten hoger dan 400.000 binnen het DAS van de Talentenregio. Voor meer informatie zie: (https://talentenregiohuurtin.nl/wp-content/uploads/2024/10/SROI-bijlage-DAS-v2.pdf).\u003C/p>\u003Cp>Vragen kunnen ingediend worden tot vrijdag 4 juli 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op maandag 7 juli 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 9 juli 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.\u003C/p>",120,{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":446,"organization_location":457,"tender_categories":458,"opdracht_overheid_url":462,"tender_documents":463,"tender_category_obj":156,"tender_id":464,"tender_name":465,"tender_buying_organization":449,"tender_phase":466,"tender_date":467,"tender_source":468,"tender_url":469,"tender_perceel":8,"tender_description":470,"tender_active":6,"tender_document":8,"tender_last_seen":431,"tender_first_seen":431,"tender_start_date":8,"tender_end_date":8,"tender_tariff":8,"tender_hours_week":8,"tender_description_html":471,"publish":6,"exclusive":8,"oim_vacancy":7,"contract_type":436,"web_key":472,"Dynamics_id":8,"tender_overview":473,"tender_requirements":474,"tender_competences":52,"tender_team":475,"tender_interview":476,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":52,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":6,"tender_min_hours":147,"tender_max_hours":254,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"org_location_id":8,"tender_category":156},{"latitude":447,"longitude":448,"tender_buying_organization":449,"company_address":450,"company_name_google":449,"postcode":451,"province":452,"place_id_google":449,"avatar":453,"exclusive":7,"summary":454,"description":455,"meta_description":456,"publish":6,"company_display_name":449},"52.367635","4.899407","Gemeente Amsterdam","Amstel 1, 1011 PN Amsterdam, Nederland","1011 PN","Noord-Holland","blob_8YXDZNUCJQEYB2X9X2W2FEM2JWTG4EM9.","Ontdek unieke kansen als zzp'er bij de Gemeente Amsterdam, gelegen in het hart van Nederland. Werk in een dynamische omgeving voor de grootste werkgever van de stad. Ontplooi je expertise en bouw mee aan een vooruitstrevende stad.","\u003Cp>De Gemeente Amsterdam vormt het kloppende hart van een stad doordrenkt met geschiedenis, creativiteit en diversiteit. Als grootste werkgever in de regio biedt de gemeente een thuis voor zelfstandige professionals die willen bijdragen aan de groei van deze bruisende metropool.\u003C/p>\u003Cp>Bij de Gemeente Amsterdam staat zelfstandig ondernemerschap centraal. Zzp'ers krijgen hier de ruimte om hun vaardigheden toe te passen in een dynamische omgeving. Of het nu gaat om stadsontwikkeling, duurzaamheid, sociale projecten of technologische innovaties, de gemeente biedt een breed scala aan opdrachten die aansluiten bij diverse expertises.\u003C/p>\u003Cp>De werksituatie bij de Gemeente Amsterdam is er een van samenwerking en betrokkenheid. Het team bestaat uit gepassioneerde individuen die zich inzetten voor de groei van de stad. Er heerst een open cultuur waarin ideeën worden aangemoedigd en innovatie wordt omarmd. De Gemeente Amsterdam erkent het belang van flexibiliteit en biedt zzp'ers de vrijheid om hun werk op hun eigen manier uit te voeren.\u003C/p>\u003Cp>Kernwaarden zoals transparantie, integriteit en inclusiviteit vormen het fundament van de Gemeente Amsterdam. De organisatie streeft ernaar een afspiegeling te zijn van de diverse samenleving waarin zij opereert. Zzp'ers worden aangemoedigd om bij te dragen aan een inclusieve en rechtvaardige stad.\u003C/p>\u003Cp>Wat het werken bij de Gemeente Amsterdam echt onderscheidt, is de voortdurende drang naar vernieuwing. De stad evolueert voortdurend, en de gemeente zet zich in om voorop te blijven lopen in uitdagingen zoals duurzaamheid, digitalisering en sociale gelijkheid. Als zzp'er bij de Gemeente Amsterdam maak je deel uit van deze voortdurende evolutie en draag je bij aan een stad die zichzelf herdefinieert in de 21e eeuw.\u003C/p>","\"Ontdek unieke freelance opdrachten bij de Gemeente Amsterdam. Zet jouw skills in voor een dynamische stad. Vind jouw volgende project hier!",{},[459],{"tender_category_obj":460,"id":461},{"id":156,"type":420},27280,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Amsterdam/Personeel-en-Organisatie-Adviseur-senior/e102266d-0b5f-4ada-ac06-72b374a453a8",[],"mercell_gem_amsterdam_T160453","Personeel en Organisatie - Adviseur senior","Indienen offertes","2025-07-03 17:00:00","mercell_gem_amsterdam","https://s2c.mercell.com/tender/160453/supplier","Opdracht (intermediair detacheringen, zzp en zzp via intermediair mogen mee offreren) Beste Leverancier, De gemeente Amsterdam nodigt u uit om een offerte aan te bieden op deze offerteaanvraag. Deze aanvraag betreft een opdracht. Informatie aanvraag Met onderstaande kenmerken willen wij u een snelle eerste indruk geven over de offerteaanvraag. Hiermee kunt u direct bepalen of deze offerteaanvraag interessant is voor u en u wilt overgaan tot het opmaken van een offerte. Startdatum: 04-08-2025 Einddatum: 04-08-2026 Optioneel tot verlenging : Ja Aantal uren gemiddeld per week:20-24 Aantal kandidaten dat u mag aanbieden: 1 Aantal kandidaten op interview: 5 Planning interviews: week 29. Gelieve hiervoor tijd te reserveren in de agenda's. Voor een uitgebreidere opdrachtomschrijvingen verwijzen wij u naar de vragenlijst 'informatie en criteria opdracht waarvoor ook kandidaat' worden aangeboden. Deadlines Voor deze offerteaanvraag gelden een aantal belangrijke deadlines. Graag verwijzen wij u hiervoor naar het kopje 'Planning'. Let op! Stel uw vraag via de 'Vraag & Antwoord-module' van Mercell. De Nota van Inlichtingen wordt uiterlijk de werkdag na de bovengenoemde datum verstrekt. De wervingsadviseur kan besluiten om een vraag eerder te beantwoorden. Zolang deze offerteaanvraag openstaat heeft u als leverancier alleen met het Team Tijdelijke Externe Inzet contact over deze aanvraag. Op deze offerteaanvraag zijn de door u eerder geaccepteerde leidraad en voorwaarden van toepassing.","\u003Cspan>\u003Cspan>\u003Cspan>\u003Cspan>\u003Cspan>Opdracht (intermediair detacheringen, zzp en zzp via intermediair mogen mee offreren) \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan>\u003Cspan>\u003Cspan>\u003Cspan>\u003Cspan>Beste Leverancier,\u003Cbr/>\u003Cbr/>De gemeente Amsterdam nodigt u uit om een offerte aan te bieden op deze offerteaanvraag. Deze aanvraag betreft een opdracht.\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cstrong>Informatie aanvraag\u003C/strong>\u003Cbr/>Met onderstaande kenmerken willen wij u een snelle eerste indruk geven over de offerteaanvraag. Hiermee kunt u direct bepalen of deze offerteaanvraag interessant is voor u en u wilt overgaan tot het opmaken van een offerte.\u003Cbr/>\u003Cbr/> Startdatum: \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span> \u003Cspan>04-08-2025\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan>\u003Cspan>\u003Cspan>\u003Cspan>\u003Cspan> Einddatum: \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span> \u003Cspan>04-08-2026\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan>\u003Cspan>\u003Cspan>\u003Cspan>\u003Cspan>\u003Cspan>\u003Cspan> Optioneel tot verlenging : Ja\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/> Aantal uren gemiddeld per week:20-24\u003Cbr/> Aantal kandidaten dat u mag aanbieden: 1\u003Cbr/> Aantal kandidaten op interview: 5\u003Cbr/> Planning interviews: \u003Cstrong>week 29. Gelieve hiervoor tijd te reserveren in de agenda's. \u003C/strong>\u003Cbr/>\u003Cbr/>Voor een uitgebreidere opdrachtomschrijvingen verwijzen wij u naar de vragenlijst 'informatie en criteria opdracht waarvoor ook kandidaat' worden aangeboden.\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cstrong>Deadlines\u003C/strong>\u003Cbr/>Voor deze offerteaanvraag gelden een aantal belangrijke deadlines. Graag verwijzen wij u hiervoor naar het kopje 'Planning'.\u003Cbr/>\u003Cbr/>Let op! Stel uw vraag via de 'Vraag & Antwoord-module' van Mercell.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan>\u003Cspan>\u003Cspan>\u003Cspan>\u003Cspan>De Nota van Inlichtingen wordt uiterlijk de werkdag na de bovengenoemde datum verstrekt. De wervingsadviseur kan besluiten om een vraag eerder te beantwoorden.\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cstrong>Zolang deze offerteaanvraag openstaat heeft u als leverancier \u003Cu>alleen\u003C/u> met het \u003C/strong>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cstrong>\u003Cspan>Team Tijdelijke Externe Inzet\u003C/span>\u003C/strong> \u003Cstrong>\u003Cspan>\u003Cspan>contact over deze aanvraag. Op deze offerteaanvraag zijn de door u eerder geaccepteerde leidraad en voorwaarden van toepassing.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/strong>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>","e102266d-0b5f-4ada-ac06-72b374a453a8","\u003Cp>Opdracht (intermediair detacheringen, zzp en zzp via intermediair mogen mee offreren) Beste Leverancier, De gemeente Amsterdam nodigt u uit om een offerte aan te bieden op deze offerteaanvraag. Deze aanvraag betreft een opdracht.\u003C/p>\u003Cp>Informatie aanvraag Met onderstaande kenmerken willen wij u een snelle eerste indruk geven over de offerteaanvraag. Hiermee kunt u direct bepalen of deze offerteaanvraag interessant is voor u en u wilt overgaan tot het opmaken van een offerte. Startdatum: 04-08-2025 Einddatum: 04-08-2026 Optioneel tot verlenging : Ja Aantal uren gemiddeld per week:20-24 Aantal kandidaten dat u mag aanbieden: 1 Aantal kandidaten op interview: 5 Planning interviews: week 29. Gelieve hiervoor tijd te reserveren in de agenda's. Voor een uitgebreidere opdrachtomschrijvingen verwijzen wij u naar de vragenlijst 'informatie en criteria opdracht waarvoor ook kandidaat' worden aangeboden.\u003C/p>\u003Cp>Deadlines Voor deze offerteaanvraag gelden een aantal belangrijke deadlines. Graag verwijzen wij u hiervoor naar het kopje 'Planning'. Let op! Stel uw vraag via de 'Vraag & Antwoord-module' van Mercell. De Nota van Inlichtingen wordt uiterlijk de werkdag na de bovengenoemde datum verstrekt. De wervingsadviseur kan besluiten om een vraag eerder te beantwoorden. Zolang deze offerteaanvraag openstaat heeft u als leverancier alleen met het Team Tijdelijke Externe Inzet contact over deze aanvraag. Op deze offerteaanvraag zijn de door u eerder geaccepteerde leidraad en voorwaarden van toepassing.\u003C/p>","\u003Cul>\u003C/ul>","\u003Cp>De gemeente Amsterdam\u003C/p>","\u003Cp>Planning interviews: week 29. Gelieve hiervoor tijd te reserveren in de agenda's.\u003C/p>",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":478,"organization_location":489,"tender_categories":490,"opdracht_overheid_url":494,"tender_documents":495,"tender_category_obj":156,"tender_id":496,"tender_name":497,"tender_buying_organization":481,"tender_phase":466,"tender_date":498,"tender_source":499,"tender_url":500,"tender_perceel":8,"tender_description":501,"tender_active":6,"tender_document":502,"tender_last_seen":431,"tender_first_seen":431,"tender_start_date":8,"tender_end_date":8,"tender_tariff":8,"tender_hours_week":8,"tender_description_html":501,"publish":6,"exclusive":8,"oim_vacancy":7,"contract_type":436,"web_key":503,"Dynamics_id":8,"tender_overview":504,"tender_requirements":474,"tender_competences":52,"tender_team":52,"tender_interview":505,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":52,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":6,"tender_min_hours":12,"tender_max_hours":12,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"org_location_id":8,"tender_category":156},{"latitude":479,"longitude":480,"tender_buying_organization":481,"company_address":482,"company_name_google":481,"postcode":483,"province":452,"place_id_google":481,"avatar":484,"exclusive":7,"summary":485,"description":486,"meta_description":487,"publish":6,"company_display_name":488},"52.339918","4.917180","Stichting Waternet","Korte Ouderkerkerdijk 7, 1096 AC Amsterdam, Nederland","1096 AC","blob_NKMVL61597XZNO2BXRTUJ133Q4YN2ZOF.","Waternet is het waterbedrijf dat verantwoordelijk is voor het water van de gemeente Amsterdam en een groot deel van de provincies Utrecht en Noord-Holland.","\u003Cp>Waternet maakt afvalwater schoon, zuivert het en levert het aan de 1,3 miljoen mensen die wonen en werken in dit gebied. Naast het leveren van drinkwater houdt Waternet zich bezig met het schoon en op peil houden van het oppervlaktewater in dit afwisselende gebied met veel water, natuur, steden en dorpen.\u003C/p>","Waternet biedt regelmatig interim en zzp opdrachten aan op het gebied van Civiele Techniek, Programma- en Projectmanagement, ICT en Informatiemanagement.","Waternet",{},[491],{"tender_category_obj":492,"id":493},{"id":156,"type":420},27288,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Stichting-Waternet/Informatiecoördinator-Keringen/b04c76fb-8eee-4c19-878b-c2b0d5ffce1e",[],"mercell_stichting_waternet_T160479","Informatiecoördinator Keringen","2025-07-14 09:00:00","mercell_stichting_waternet","https://s2c.mercell.com/tender/160479/supplier","U vindt hier bijgevoegd het Waternet uitvraag DAS formulier specifiek voor deze uitvraag. In dit pdf vindt u alle informatie over deze aanvraag, inclusief het maximaal uurtarief op pagina 1. Maakt u daarnaast gebruik van het voorblad ter motivatie van uw offerte.","T160479_Voorblad_Waternet_DAS.docx T160479_Waternet_uitvraag_DAS_-_Informatiecoordinator_Keringen.pdf T160479_Leidraad_DAS_Externe_inzet_Waternet.pdf T160479_Detacheringsovereenkomst_inhuur_Waternet.docx T160479_Integriteits-en_geheimhoudingsverklaring_Waternet_detacheren.pdf T160479_Instructies_facturatie.pdf T160479_Integriteits-en_geheimhoudingsbepalingen_Personeelshandboek_Waternet.pdf","b04c76fb-8eee-4c19-878b-c2b0d5ffce1e","\u003Cp>U vindt hier bijgevoegd het Waternet uitvraag DAS formulier specifiek voor deze uitvraag. In dit pdf vindt u alle informatie over deze aanvraag, inclusief het maximaal uurtarief op pagina 1. Maakt u daarnaast gebruik van het voorblad ter motivatie van uw offerte.\u003C/p>","Niet bekend",{"single":7,"limit":115,"offset":12,"disjunction":12,"user_coordinates":507,"filters":508,"order_by":522},{},{"and_filters":509,"or_filters":521,"or_disjunction":12},[510],{"filters":511},[512,517],{"field_name":513,"value":514,"operator":516},"publish",[515],"0","neq",{"field_name":518,"value":519,"operator":520},"tender_id",[379],"==",[],[523],{"field":524,"direction":525},"tender_first_seen","desc",[527,531,534,539,541],{"field_name":528,"value":529,"operator":516},"tender_source",[530],"negometrix",{"field_name":528,"value":532,"operator":516},[533],"negometrix_login",{"field_name":535,"value":536,"operator":538},"tender_date",[537],"2025-07-01 10:00:00",">=",{"field_name":513,"value":540,"operator":516},[515],{"field_name":542,"value":543,"operator":516},"oim_vacancy",[544],"true",{"active_vacancies":546,"vacancies_by_province":547,"vacancies_by_category":548},{"totalVacanciesCount":12,"selectedVacanciesCount":12},[],[],[550,552,554,556,558,560,562,564,566,568,569,570,572,574,576,578],{"name":551,"code":230},"Beleid",{"name":553,"code":54},"Civiele Techniek",{"name":555,"code":43},"Communicatie",{"name":557,"code":271},"Financieel",{"name":559,"code":275},"ICT",{"name":561,"code":64},"Informatiemanagement",{"name":563,"code":106},"Inkoop",{"name":565,"code":126},"Juridisch",{"name":567,"code":245},"Mobiliteit en Verkeer",{"name":412,"code":139},{"name":416,"code":147},{"name":571,"code":177},"Ruimtelijke Ordening",{"name":573,"code":254},"Sociaal Domein",{"name":575,"code":201},"Vastgoed en Grondzaken",{"name":577,"code":115},"Vergunning en Handhaving",{"name":420,"code":156},{"loading":7,"favourites":580},[]]