Medewerker opstellen procesbeschrijvingen

Claudius Prinsenlaan 10, 4811 DJ Breda, Nederland

Sluit over 5 dagen
Geen maximum 36 Noord-Brabant

Begindatum:

21 jul 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

3 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

De opdracht betreft het maken van procesbeschrijvingen van de processen binnen het team Openbare Orde en Veiligheid, met het oog op privacy en het verwerken persoonsgegevens om daarmee te (blijven) voldoen aan wettelijke vereisten. Het gaat hierbij om bestaande en nieuwe processen, waarbij de aard van de werkzaamheden om tot het gewenste resultaat te komen kunnen verschillen. De processen dienen te worden vastgelegd ter voorbereiding van DPIA’s. Er kan gebruik gemaakt worden van aanwezige informatie, kennis en deskundigheid van de teamspecialisten.

  • Maken van procesbeschrijvingen van processen binnen OOV met het oog op privacy en het verwerken persoonsgegevens

  • Maken en aanpassen van procesbeschrijvingen van huidige en nieuwe processen

  • Processen vastleggen ter voorbereiding van DPIAs

  • Het in kaart brengen en overzicht houden van alle processen binnen OOV

Resultaten:

Complete en accurate procesbeschrijvingen die voldoen aan de wettelijke eisen mbt privacy en verwerking persoonsgegevens. Deze zijn voorbereidend voor DPIAs.

Kandidaatsomschrijving

  • Je beschikt over minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring binnen organisatiekunde, procesmanagement en/of kwaliteitsmanagement en daarbij specifieke kennis over procesbeschrijving.

  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau

  • Je bent snel beschikbaar

  • Je beschikt over een VOG (voor adviseurs en managersfunctie. 

  • Je beschikt over kennis van wetgeving privacy/gegevensdeling.

  • Je beschikt over gemeentelijke ervaring

Eisen

  • U bent akkoord met de actuele versie van de inhuurvoorwaarden van Flex West-Brabant, welke te
    vinden zijn op de homepage (voorafgaand aan het inloggen) van Flex West-Brabant. We wijzen
    hierbij nog expliciet op de all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk verkeer en de
    verrekening van de fee kosten

  • De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) reguleert de inzet van zzp’ers. Vanwege de
    aard en inhoud van de opdracht is het niet mogelijk hierop een zzp’er te laten starten.
    Geïnteresseerde zzp’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau.
    Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan

  • Wij vragen u om de ‘Verklaring detachering in loondienst’ toe te voegen aan de dossierdocumenten
    in de aanbieding van uw kandidaat. U verklaart hierbij dat u dit document naar waarheid invult en
    voorziet van een handtekening door een rechtsgeldig bevoegde ondertekenaar. Dit document is
    onderdeel van de aanbesteding

  • De Gemeente Breda volgt de Wet Normering Topinkomens. Het algemeen bezoldigingsmaximum
    voor het jaar 2025 is vastgesteld op € 246.000. Ook de bezoldigingsmaxima voor topfunctionarissen
    zonder dienstbetrekking zijn voor 2025 geïndexeerd. De eerste twaalf kalendermaanden mag de
    bezoldiging niet meer bedragen dan de som van € 32.700 per maand voor de eerste zes maanden
    en € 24.900 per maand voor de volgende zes maanden waarin de functie wordt vervuld. Het
    maximumuurtarief bedraagt vanaf 2025 voor de eerste twaalf kalendermaanden € 235.
    Bevestigt u hierbij dat met het tarief dat u gedurende de opdracht hanteert deze norm niet
    overschrijdt? NB: Mocht gedurende de looptijd van de opdracht deze norm overschreden (dreigen
    te) worden, dan is opdrachtgever gerechtigd de opdracht per direct eenzijdig te ontbinden

  • Kandidaten die intern op deze aanvraag reageren krijgen bij gebleken geschiktheid voorrang op
    externe werving. In dat geval wordt de aanvraag geannuleerd. Met uw inschrijving bent u akkoord
    met deze eis.

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring binnen organisatiekunde, procesmanagement en/of kwaliteitsmanagement en daarbij specifieke kennis over procesbeschrijving.

  • De inhuur wordt gebaseerd op het in de uitvraag opgegeven aantal uren per week. Gedurende de
    inhuurperiode kunnen omstandigheden wijzigen, waardoor een ander aantal uren per week
    gewenst is. Indien deze situatie zich voordoet, worden in onderling overleg en in alle redelijkheid en
    billijkheid afspraken gemaakt over wijziging van het aantal uren per week.
    Met uw inschrijving verklaart u zich hiermee akkoord.

  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding. Dit moet blijken uit het cv.

  • Uw kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring in het maken van procesbeschrijvingen
    met inhoudelijk complex karakter. Dit moet blijken uit het cv.

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau

  • Uw kandidaat heeft kennis van de wetgeving privacy/gegevensdeling en werkervaring binnen
    gemeentelijke organisaties. Dit moet blijken uit het cv

Wensen en competenties

  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur minimaal een afgeronde HBO opleiding in de richting van
    procesmanagement, organisatiekunde, veranderkunde, kwaliteitsmanagement of een vergelijkbare
    richting. Dit moet blijken uit het cv en op verzoek moet uw kandidaat het geldige diploma hiervan
    kunnen tonen.

  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur minimaal een afgeronde HBO opleiding in de richting van
    procesmanagement, organisatiekunde, veranderkunde, kwaliteitsmanagement of een vergelijkbare
    richting. Dit moet blijken uit het cv en op verzoek moet uw kandidaat het geldige diploma hiervan
    kunnen tonen.

  • Het cv is voorzien van referenties met betrekking tot (met contactgegevens) of deze kunnen op
    aanvraag direct aangeleverd worden (dit moet dan ook op het cv aangegeven zijn).

  • Kennis van het Veiligheidsdomein

Competenties

Uw kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk
gesprek.

  • Je werkt secuur en bent doel- en resultaatgericht

  • Je bent deskundig en in staat complexe materie te doorgronden en dit te vertalen naar
    gestructureerde beschrijvingen

  • Je bent toegankelijk en samenwerkingsgericht

  • Je bent dienstbaar collegiaa

Organisatie en team

Team Openbare Orde en Veiligheid, OOV, bestaat uit 40 medewerkers die samen met in- en externe partners hard werken aan een veilig Breda. Het is een dynamisch team dat op een betrokken en bevlogen wijze zich inzet op de themas binnen de veiligheidsvisie.Naast het ontwikkelen van veiligheidsbeleid behandelen we casuistiek en openbare orde problematiek. Alleen samen maken we Breda nog veiliger!

Gespreksinformatie

Geen informatie over gespreksrondes, planning en locatie beschikbaar in de opdrachttekst.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Geen aanvullende informatie beschikbaar.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur