Begindatum:
11 dec 2023Einddatum:
1 jun 2024Uren per week:
36Publicatiedatum:
20 nov 2023Medewerker Dienstverlening
We zijn op zoek naar een ervaren senior burgerzaken collega, die het team tijdelijk komt versterken. Je bent verantwoordelijk voor het verstrekken van producten en diensten aan de klant aan de balie (70%) en vanuit de backoffice (30%). Je levert vooral producten en diensten aan klanten op het gebied van de Burgerlijke Stand, Internationaal Privaatrecht, aanvraag Nederlandse nationaliteit (RWN) en de Basisregistratie Personen (BRP).
Wie zijn wij?
De afdeling Publiekszaken is een belangrijk gezicht van de gemeente Breda en staat direct in verbinding met de Bredase inwoners, bedrijven en instellingen. Daarnaast draagt de afdeling bij aan het voorkomen en bestrijden van fraude.
Wat ga je doen?
Behandelen van aanvragen naturalisatie en optie;
Verwerken van eerste vestigingen van buiten de EU;
Behandelen van verzoeken om correctie van gegevens;
Afnemen van verklaringen onder eed of belofte;
Aannemen en verwerken van complexe geboorteaangiftes;
Toepassen van Internationaal Privaat Recht (IPR);
Uitvoeren van complexe mutaties en correcties in de BRP;
Zelfstandig beoordelen van brondocumenten.
We zoeken jou!
Je hebt een HBO werk- en denkniveau of HBO-diploma
Je bent communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk, ook in het Engels
Je bent analytisch sterk
Je werkt gestructureerd en nauwkeurig
Bij voorkeur heb je ervaring met het uitvoeren van de werkzaamheden in i-Burgerzaken (Pink Roccade)
Wat bieden wij?
Wij zoeken iemand die 32 tot 36 uur per week beschikbaar is. Verdeeld over 4 of 5 dagen. Het betreft een functie in schaal 9 (CAO gemeenten)
Startdatum 11-12-2023 of uiterlijk 02-01-2024
Eisen
U bent akkoord met de actuele versie van de inhuurvoorwaarden van Flex West-Brabant, welke te vinden zijn op de homepage (voorafgaand aan het inloggen) van Flex West-Brabant. We wijzen hierbij nog expliciet op de all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk verkeer en de verrekening van de fee kosten
De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) reguleert de inzet van zzp’ers. Vanwege de aard en inhoud van de opdracht is het niet mogelijk hierop een zzp’er te laten starten. Geïnteresseerde kandidaten kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan.
Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt.
Om bij de gemeente Breda te komen werken, stellen wij een verklaring omtrent gedrag verplicht. U levert een VOG aan met screeningsprofiel 11, 12, 41, 43 (via uw leverancier). Deze kunt u (via uw leverancier) eenmalig declareren.
De inhuur wordt gebaseerd op het in de uitvraag opgegeven aantal uren per week. Gedurende de inhuurperiode kunnen omstandigheden wijzigen, waardoor een ander aantal uren per week gewenst is. Indien deze situatie zich voordoet, worden in onderling overleg en in alle redelijkheid en billijkheid afspraken gemaakt over wijziging van het aantal uren per week.
Met uw inschrijving verklaart u zich hiermee akkoord.
De Gemeente Breda volgt de Wet Normering Topinkomens. Het algemeen bezoldigingsmaximum voor het jaar 2023 is vastgesteld op € 223.000. Voor de topfunctionarissen zonder dienstbetrekking is de hoogte van het bezoldigingsmaximum gekoppeld aan de duur van de functievervulling in kalendermaanden. De eerste twaalf kalendermaanden mag de bezoldiging niet meer bedragen dan de som van € 29.500 per maand voor de eerste zes maanden en € 22.400 per maand voor de volgende zes maanden waarin de functie wordt vervuld. Het maximumuurtarief bedraagt vanaf 2023 voor de eerste twaalf kalendermaanden € 212.
Bevestigt u hierbij dat met het tarief dat u gedurende de opdracht hanteert deze norm niet overschrijdt? NB: Mocht gedurende de looptijd van de opdracht deze norm overschreden (dreigen te) worden, dan is opdrachtgever gerechtigd de opdracht per direct eenzijdig te ontbinden.
Uw kandidaat beschikt over een afgeronde HBO opleiding of beschikt over HBO werk-en denkniveau. Dit moet blijken uit het cv.
Uw kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring in een gelijkwaardige rol als senior medewerker burgerzaken. Dit moet blijken uit het cv.
Wensen
Uw kandidaat heeft bij voorkeur een afgeronde HBO opleiding, aangevuld met relevante vakopleidingen, zoals de BABZ/MLO-BZ en HBDO-modules. Dit moet blijken uit het cv en op verzoek moet uw kandidaat het geldige diploma hiervan kunnen tonen.
Uw kandidaat heeft ervaring in het zelfstandig uitvoeren op de onderdelen ‘’wat ga je doen’’. Dit moet blijken uit het cv.
Behandelen van aanvragen naturalisatie en optie;
Verwerken van eerste vestigingen van buiten de EU;
Behandelen van verzoeken om correctie van gegevens;
Afnemen van verklaringen onder eed of belofte;
Aannemen en verwerken van complexe geboorteaangiftes;
Toepassen van Internationaal Privaat Recht (IPR);
Uitvoeren van complexe mutaties en correcties in de BRP;
Zelfstandig beoordelen van brondocumenten.
Bij voorkeur heb je ervaring met het uitvoeren van de werkzaamheden in i-Burgerzaken (Pink Roccade) Dit moet blijken uit het cv.
Het cv is voorzien van referenties met betrekking tot (met contactgegevens) of deze kunnen op aanvraag direct aangeleverd worden (dit moet dan ook op het cv aangegeven zijn).
Competenties: Zie PDF.
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.