Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

Informatiebeheerder

Claudius Prinsenlaan 10, 4811 DJ Breda, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Noord-Brabant

Begindatum:

15 aug 2024

Einddatum:

31 dec 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

30 jul 2024

Type inzet
De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) reguleert de inzet van zzp’ers. Vanwege de aard en inhoud van de opdracht is het niet mogelijk hierop een zzp’er te laten starten. Geïnteresseerde kandidaten kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt.

Tijdelijke gegevensbeheerder BAG/WOZ
Wie wil ons tijdelijk helpen met een groot aantal terugmeldingen vanuit de Belastingsamenwerking West Brabant?

Introductie
Het team Dataservices Ruimte en Gebouwen (DRG) is op zoek naar een tijdelijke gegevensbeheerder BAG/WOZ. Op dit moment is er een groot aantal terugmeldingen vanuit de Belastingsamenwerking West Brabant. Ben jij de gedreven professional die ons tijdelijk wil helpen met het verwerken van deze meldingen en bij kan springen (indien nodig) bij het beheren en updaten van de Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG) en Waardering Onroerende Zaken (WOZ) voor Gemeente Breda?

Wat ga je doen?
Als gegevensbeheerder van de BAG en WOZ zorg jij voor het inwinnen, registreren, corrigeren en bewaren van de verplichte, vrijwillige en aanvullende gegevens. Het beheren en actualiseren van onze gegevens zijn wettelijke taken. Jij zorgt dat alle gegevens goed verwerkt worden in de daarvoor bedoelde applicaties.

  • Je gaat voornamelijk aan de slag om het team te helpen met het verwerken van een groot aantal terugmeldingen vanuit BWB.

  • Je werkt samen met de Belastingsamenwerking West Brabant (BWB) aan de optimalisatie van objectkenmerken.

  • Jij zorgt voor een actuele registratie van gegevens op het vlak van de WOZ of BAG en beheert dit in de verschillende applicaties.

Voor de wet WOZ werken we veel samen met de Belastingsamenwerking West Brabant. Onze rol bij gemeente Breda is daarbij enkel toegespitst op WOZ-objectafbakening. In Breda werken we daarnaast ‘in de geest van de samenhangende objectregistratie’. Dit wil zeggen dat je ook te maken krijgt met de BGT (Basisregistratie Grootschalige Topografie).

Collega aan het woord
Het leukste aan mijn werk vind ik het puzzelen met bouwtekeningen en luchtfoto’s. Als ik er een keer niet aan uit kom, kan ik bij mijn collega’s aankloppen, zij hebben veel kennis en zijn bereid dit te delen. Daarnaast is er voldoende ruimte voor ontspanning tussen het werken door. Mijn baan kan ik goed combineren met mijn vrijwilligerswerk omdat we de luxe hebben van flexibele werktijden en plekken. 

Wat vragen wij?
Met jouw ruimtelijke inzicht en cijfermatige capaciteiten leg je snel verbanden. Je kan goed begrijpend lezen en luisteren, je bent analytisch sterk en je hebt een proactieve houding. Op basis van jouw onderzoek ben je resultaatgericht en durf je initiatief te nemen. Vervolgens kan je dit zowel mondeling als schriftelijk omzetten in een gedegen informatie.

  • Je beschikt tenminste over mbo+/hbo werk- en denkniveau.

  • Je hebt een opleiding gevolgd in richting van wet WOZ en/of BAG.

  • Je hebt werkervaring met de Wet WOZ en de Wet BAG.

  • Je werkt graag in verschillende applicaties en hebt affiniteit met data gestuurd werken.

  • Je kunt je zowel mondeling als schriftelijk goed uitdrukken.

  • Je werkt graag in teamverband en krijgt er energie van om samen met je collega’s in een korte tijd veel werk te verzetten.

Het liefst vinden we dit in 1 full-time medewerker. Wij staan ook open voor 2 part-timers.

Wie zijn wij?
Het team Dataservices Ruimte en Gebouwen (DRG) valt onder de afdeling Regie Data & Informatie en de directie Bedrijfsvoering en Dienstverlening. Binnen het team vinden de werkzaamheden voor de volgende basisregistraties plaats: Basisregistratie adressen en gebouwen, Waardering onroerende zaken en de Basisregistratie Grootschalige Topografie. Daarnaast werkt het team aan (data)beheer van de Openbare Ruimte en voert landmeetkundige werkzaamheden uit. Als Gegevensbeheerder BAG/WOZ kom je dan ook te werken in een team met verschillende professionals. Deze collega’s zijn niet alleen vakbekwaam, maar beschikken ook over een gezonde dosis humor. Lees meer over de Gemeente Breda

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.