Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Financieel adviseur sociaal domein

Claudius Prinsenlaan 10, 4811 DJ Breda, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 32 Noord-Brabant

Begindatum:

1 okt 2022

Einddatum:

31 dec 2022

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

20 sept 2022

Omschrijving van de opdracht

Financieel adviseur sociaal domein

Wat ga je doen?

We zijn op zoek naar een ervaren financieel adviseur met als focusgebied het sociaal domein (denk aan jeugd, wmo). Een collega die er gelijk staat en de kennis en kunde biedt om grip te hebben én houden op de financiën van 2022 en het begrotingstraject 2023 tot een goed einde te brengen.
Jij houdt van een dynamische functie, waarin veel belangen spelen en waar je een brede adviserende rol hebt. Dit komt allemaal samen in je werk voor Breda. Hier tref je een organisatie met zeer verschillende activiteiten in een politieke omgeving, die ook nog elke vier jaar verandert.

Dit betekent dat:

  • Je realistische financiële prognoses voor het lopende jaar maakt voor één van de ketens in het sociaal domein.

  • Je een financiële rol vervult bij één van de gemeenschappelijke regelingen in het sociaal domein.

  • Je meewerkt aan de cyclische producten die worden opgeleverd aan de organisatie, waaronder maandrapportage, begroting en jaarrekening.

  • Je gesprekspartner bent voor je collega’s uit de keten waarvoor je werkt wanneer het gaat over financiële vraagstukken.

Jouw expertise zet je in om, samen met je collega financieel adviseurs en het afdelingshoofd Financiën vastberaden vorm te geven aan de volgende stap in het proces van het versterken van de financiële positie van de gemeente Breda.

HIGHLIGHTS:

  • Dynamische en inhoudelijk functie

  • Financieel expert sociaal domein


We zoeken jou!
Jij bent een financieel professional met zeer goede kennis van gemeentefinanciën en in het bijzonder het sociaal domein, die analytisch zeer sterk is. Je hebt zeer recentelijk nog gewerkt binnen een gemeentelijke organisatie waardoor er geen verrassingen voor je zijn.
Jij hebt een open en toegankelijke persoonlijkheid, vindt daardoor snel je plek in de organisatie en je bent gemakkelijk benaderbaar voor collega’s en andere gesprekspartners. Jij bent uiterst betrokken bij je werk, voelt je verantwoordelijk en bent een aanpakker. Jij stroopt je mouwen op als dat nodig is en zet je woorden om in daden. Communicatief ben je sterk, je communiceert makkelijk op diverse niveaus en kunt daarbij snel schakelen tussen de verschillende belangen. De persoonlijkheid die wij zoeken is tegelijkertijd echter ook flexibel. Flexibiliteit is nodig omdat je mee moet kunnen bewegen met wat het werk en het team nodig heeft en omdat je in een politieke omgeving werkt. Werk dat bovendien uiterste betrouwbaarheid en integriteit van jou vraagt.

Naast de geschetste persoonlijkheid en kwaliteiten breng je minimaal het onderstaande mee:
 

  • Afgeronde HBO opleiding, we denken hierbij aan een HBO opleiding Bedrijfseconomie, Finance of Accountancy of een vergelijkbare opleiding;

  • Ervaring met financiële advisering in een dynamische omgeving;

  • Zeer recente ervaring met gemeentefinanciën en BBV regelgeving met accent sociaal domein.


HIGHLIGHTS

  • Afgeronde HBO opleiding

  • Zeer recente ervaring met gemeentefinanciën, aandachtsgebied sociaal domein

Wat bieden wij:
Een dynamische baan voor 32 uur per week.

Wie zijn wij: 
Als financieel adviseur werk je voor het team Financieel Advies en Beleid. Een team met 25 goed gemotiveerde collega’s. Ieder heeft zijn/haar eigen verantwoordelijkheid en individueel en samen werken zij aan de gemeente-brede, concern-brede en afdelingsproducten. De onderling gevoelde gelijkwaardigheid en prettige samenwerking zorgen voor een goede sfeer en dito producten.
De teamleider is open en toegankelijk en gaat uit van wederzijds vertrouwen. Als financieel adviseur schakel je daarnaast veel rechtstreeks met een ketenmanager sociaal domein, maar ook het eigen afdelingshoofd, die gemakkelijk benaderbaar is en inhoudelijk sterk. Het team werkt hybride, dit betekent, afhankelijk van wat of wie je nodig hebt werk je thuis of op kantoor. Hierbij kent het kantoor een activiteitgerichte indeling die goed aansluit bij de afwisseling in activiteiten die de functie vraagt.

De financiële producten zijn inzichtelijk via de website ’het geld van Breda’.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.