Financial auditors

Claudius Prinsenlaan 10, 4811 DJ Breda, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€90 36 Noord-Brabant

Begindatum:

10 jun 2024

Einddatum:

31 dec 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

25 mei 2024

Financial Auditors


Wat ga je doen?
Om vast te stellen of de uitkomsten van al onze processen betrouwbaar zijn en of we daarbij ook werken volgens wet en regelgeving, verricht team Audit Bred een cruciale taak.  Dit doen we omdat we het willen en moeten. Willen, omdat we als organisatie in control willen zijn. En moeten, omdat we dagelijks middelen besteden die niet van onszelf zijn en waarover we een goede verantwoording aan burgers, gemeentebestuur, provincie en rijk afleggen. Zo dragen we bij aan transparant bestuur.

Voor de controle van de jaarrekening voeren wij financial audits uit. Dit betreft o.a. de processen inkoop/aanbesteding, subsidies, Wmo, Participatie, diverse opbrengstenstromen en de balansposities. De uit te voeren audits vormen de basis voor de rechtmatigheidsverantwoording van het college én de accountantscontrole. Wij stellen dan ook hoge eisen aan de uitvoering van financials audits en de eigen oordeelsvorming. Dat reikt verder dan alleen signaleren en rapporteren. Op basis van bevindingen willen we de organisatie ook in staat stellen tussentijds te kunnen bijsturen op de kwaliteit van processen of het herstel van (dreigende) onrechtmatigheden. 

Als Auditor:  

  • Maak je deel uit van de afdeling Concerncontrol, team Audit.

  • Voer je financial audits uit op processen en systemen en geef je daarbij een oordeel over de mate van beheersing en de getrouwheid/rechtmatigheid van de kosten en opbrengsten.

  • Lever je een bijdrage aan de noodzakelijke procesverbeteringen binnen de organisatie. Daartoe ben je in staat op grond van je ervaring en (specifieke) expertise.


Wie zoeken we?
Je beschikt over een relevante opleiding op HBO of WO niveau, bij voorkeur in Accountancy of Finance & Control.  Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie. (Actuele) ervaring bij gemeenten en kennis van BBV (Besluit begroting en verantwoording) en specifieke fiscale wet- en regelgeving is een duidelijke pre. Als persoon ben je digitaal én communicatief vaardig (mondeling en schriftelijk), analytisch, sterk in oordeelsvorming en beschikt over tact en overtuigingskracht. Je bent zelfstandig, resultaatgericht en weet snel een weg te vinden in het uitvoeren van audits.

Wat bieden wij?
Wij vergoeden een maximaal tarief van € 90,- per uur afhankelijk van opleiding en relevante ervaring.


Duur van de opdracht
Aanvang van de opdracht is in overleg, maar bij voorkeur op korte termijn (juni 2024). De duur van de opdracht is in beginsel 7 maanden. Na afronding hiervan kunnen we in overleg de opdracht verlengen. Indien de opdracht om redenen van kortere duur is dan 7 maanden, werken wij met een opzegtermijn van 1 maand.
 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.