thumbnail
thumbnail

Contentspecialist Ondernemend Breda

Claudius Prinsenlaan 10, 4811 DJ Breda, Nederland

Sluit over 4 dagen
Geen maximum
24 Noord-Brabant

Begindatum:

1 jul 2024

Einddatum:

30 jun 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

5 jun 2024

Type inzet
De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) reguleert de inzet van zzp’ers. Vanwege de aard en inhoud van de opdracht is het niet mogelijk hierop een zzp’er te laten starten. Geïnteresseerde kandidaten kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt.

Contentspecialist Ondernemend Breda
Team Economie en Innovatie is op zoek naar een Contentspecialist Ondernemend Breda. Als Contentspecialist Ondernemend Breda maak je content voor onze Breda Business kanalen (website, LinkedIn, YouTube) gericht op ondernemers. Kent social media voor jou geen geheimen, ben je een echte tekstschrijver en heb je daarnaast affiniteit met ondernemers, bedrijven en het economische werkveld? Dan zoeken wij jou als Contentspecialist Ondernemend Breda.

Wat ga je doen?
Als Contentspecialist Ondernemend  Breda ligt de focus op het uitvoeren van de contentstrategie van BredaBusiness. Hierbij staat de werkwijze “Communiceren met Focus” centraal, met nauwe verbinding en afstemming tussen projectcommunicatie, de bestuurscommunicatie en met jou als contentspecialist. Jij bent daarbij verantwoordelijk voor contentcreatie, contentplanning, implementatie en evaluatie.

  • Je houdt de website BredaBusiness.com actueel. Legt een BredaBusiness Beeldbank aan en coördineert hierbij de fotografie. Je verzorgt de contentcreatie met de focus op ondernemersverhalen en content op LinkedIn volgens crossmediale contentstrategie (videocontent YouTube)Je zorgt voor het opzetten, beheren en actueel houden van de contentkalender ‘ondernemers & bedrijven’ in de Teams omgeving. Deze deel je met het team van de Newsroom, waar je ook 1x per maand aansluit bij het contentoverleg.

  • Je deelt proactief de contentplanning tijdens de weekstart van Team Economie & Innovatie (wekelijks) en het Ondernemersteam overleg, waaraan je deelneemt.

  • Je verstuurt maandelijks de interne BredaBusiness update met statistieken rondom de  BredaBusiness kanalen, organische content en paid media.

  • Je deelt proactief de ontwikkelingen van BredaBusiness met de project- en bestuurscommunicatie.

  • Je zorgt voor de structurele afstemming met het internetbureau voor de terug- en voorruitblik rondom de ontwikkelingen va de website.

Wat vragen wij?

  • Je beschikt over een afgeronde hbo-opleiding op het gebied van marketing/communicatie.

  • Je hebt affiniteit met ondernemers, bedrijven en het economische werkveld.

  • Social media kent voor jou geen geheimen en je werkt vanuit een datagedreven mindset.

  • Je bent proactief, creatief en komt zelf met innovatieve ideeën.

  • Je schrijft berichten in de juiste tone-of-voice voor onze kanalen, uiteraard foutloos Nederlands.

  • Je kunt prima zelfstandig functioneren in een dynamische omgeving en gaat probleemloos om met strakke deadlines en ad-hoc activiteiten.

  • Ervaring met content creatie tools en contentplanning tools, zoals COOSTO, is een pre.

Wie zijn wij?
Het team Economie & Innovatie bestaat uit ongeveer 36 professionals. Gezamenlijk wordt er gewerkt aan het uitvoeren van de economische visie en het onderhouden van relaties met ondernemers en bedrijven. In Breda staat het inzetten van toegepaste technologie en creativiteit in het bedrijfsleven voorop.

Als contentspecialist speel je een belangrijke rol in het uitdragen van onze ambities, opgaven en uitdagingen. Jouw focus ligt op de content rondom BredaBusiness, wat de centrale loketfunctie voor ondernemend Breda is. Dit initiatief van Gemeente Breda is gericht op de zakelijke markt en het economische werkveld; van Bredase ondernemers tot (internationale) ondernemers die zich in onze stad willen vestigen. Hierbij wordt nauw samengewerkt met diverse partners en de verbinding gemaakt tussen onderwijs, overheid en ondernemers.

Op korte termijn richtten we ons voornamelijk op de Nederlandstalige website van BredaBusiness. Eventueel vindt op termijn binnen de functie ook uitbreiding plaats naar het actueel houden van de Engelstalige website. Tevens zijn we van plan om een externe BredaBusiness nieuwsbrief te gaan ontwikkelen. Kortom, er zijn veel kansen om jouw creativiteit in te kunnen zetten!
Lees meer over de BredaBusiness en Gemeente Breda.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 of per mail via hibo.abdi@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om je in te schrijven.

Documenten:

Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Help
Contact

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Contentspecialist Ondernemend Breda die deze organisatie zoekt?